Obsahy(1)
Přísně utajovaný projekt, na kterém Kazma a jeho tým pracovali přes 4 roky, vstupuje historicky poprvé jako ONEMANSHOW v celovečerním formátu do kin. Unikátní film mění dosud zaběhnutá pravidla kinematografie a jako jediný na světě bere diváky za hranice filmového plátna do opravdové reality. (Bontonfilm)
Videa (1)
Recenze (389)
Docela se mi zamlouvají píčovinky a podrazy, ve kterých se Kazma vyžívá, a tak jsem si tento film nemohl nechat ujít. Nepatřím sice mezi skalní fanoušky, kteří dychtivě a nadrženě očekávali premiéru, nebo se měli touhu jako ovečky zúčastnit jeho soutěže. Moje prvotní očekávání brzy srazily poměrně negativní ohlasy, a tak v den zhlédnutí jsem měl prakticky nulová očekávání. Film jsem si nakonec užil. Kazma je ve své disciplíně a svým vlastním světě mistr. Dokáže vymýšlet všemožné vylomeniny, které se mu finančně neskutečně vracejí. Nápad s kontejnerem a svým autem byl boží a velmi mě bavilo sledovat okolnosti kolem tohoto projektu, které tvoří drtivou většinu tohoto filmu. U toho jsem se nenudil snad ani vteřinu. Jen mě absolutně nebavilo sledovat romantické chvilky s jeho láskou. To jsem trpěl a přišlo mi to ve filmu úplně o ničem a navíc. Velmi atypický film, ale vlastně jsem něco v podobném duchu trochu čekal. [80 %] ()
Cirkus Bartošek uvádí: Šašek a královna. Baví mě, že to Kazmovi vyšlo, že zlákal davy lidí bez rozdílu věku na událost, aniž by bylo jasné, o co v kině půjde. Jasné bylo nepřekvapivě snad jen to, že nic nebude tak, jak se zdá. Což je asi ten důvod, proč se ve všech veřejných sférách diváci předhánějí v tom, kdo je nejvíc rozpálený doběla za to, že The Movie vlastně nebyl moc movie. Tenhle sedmilhář, poťouchlík, narcis, provokatér i doslovný komediant totiž zaútočil na různé lidské signální v čele s mamonem a vyhrál. A udělal to v celovečerní epizodě pořadu ze streamu, kterou měl tu drzost poslat do kin. Je v ní samozřejmě hra, je v ní hromada kliček, spousta hlášek i spousta neduhů, které se sem z tuzemské kinematografie přece jen procpaly. Jen mi to nedá, zase mu sedám na lep a říkám, že to je od srdce. Alespoň tak moc od srdce, jak to Kamil Nekamil ještě dokáže. A ano, zase to vypadá, že dělá dlouhý nos na všechno a všechny. Ale nejspíš ne na všechno. A určitě ne na všechny. ()
Kazma v zajetí svých triků. Já už ani nevím, co chce touhle věcí dokázat. Ano kapsu si na méně bystrých namastil, ale nemá to vůbec co nabídnout, nemá to přesah a ten bulshit, který tu prezentuje mu snad nikdo nemůže věřit. Tak nějak jsem sice chtěl vidět, o co jde. Nicméně naprostá ztráta času a soudnosti. ()
Jakožto film to není nic moc a i když si snímek moji pozornost dokázal celkem lehce udržet, působí velmi amatérsky. Na tom by měl Kazma do příště ještě hodně zapracovat. Naštěstí to bylo celkem zajímavé, dokonce vtipné a pokud je alespoň část z toho pravdy, tak jsem vážně spokojený. A to i přes klasicky trapnou hru na city. Zde skrz plyšáky pro Ukrajinské děti nebo vyznání lásky té nesympatické buchtě. Dílo sice nedosahuje kvalit těch lepších dílů jako Prostřena nebo výletu do Ruska, ale viděl bych to zhruba na 60% PS: Svým způsobem Kazmiče dost obdivuji, jak dokáže zblbnout lidi. ()
"Český sen" pro věkovou kategorii 15-25 let v open beta verzi. Klusák s Remundou tehdy do kin dávali dokumentární výsledek mapující průběh a dopad celého marketingového pranku s cílem přimět diváky k nahlédnutí lživosti marketingu a českého slevového fanatismu. Kazma a spol. naopak do kin dávají marketingový fake produkt, jenž sám o sobě je jen další snůškou marketingových příslibů. V paralele s "Českým snem" není "The Movie" ani oním falešným průčelím slibovaného nákupáku na poli, spíš reklamou na něj, která jen místo televize běží v kinech. Kam že jsme se tedy za těch 19 let posunuli? Na Klusáka s Remundou byli tehdy lidi naštvaní, že z nich udělali nedobrovolné účastníky pranku, že se sami cpali před kameru a že si nám dovolovali vnucovat pohled na marketing jako byznys lží. Na "The Movie" se všichni nadšeně hrnou s vidinou, že budou součástí pranku, na jehož konci jim zase polobůh Kazma, obrněný notnou dávkou reputation-launderingu, jakože potvrdí to, co samozřejmě přeci všichni vědí, že marketing je lež a všechno je prank. Při tom z nich vytáhne hromadu peněz a nikoho to neštve, protože být u toho je flex a namísto nějaké otravné, časově náročnější katarze se zdejší zamyšlení odbyde konstatováním "meta, lol". ()
Galerie (10)
Zajímavosti (27)
- Kazma nikdy nemá sluneční brýle v přítomnosti Vendy (Barbora Černá). To je rozdíl mezi Kazmou a Kamilem. (griph)
- Ve filmu je zmíněn James Bond. (Zix.)
Reklama