Reklama

Reklama

Birth/Rebirth

  • USA After Birth (pracovní název) (více)
Trailer

Technik v márnici úspěšně oživí tělo malé holčičky, ale aby jí zachoval dýchání, musí odebrat biologický materiál těhotným ženám. Když dívčina matka, zdravotní sestra, zjistí, že její dítě žije, uzavřou dohodu, která je oba donutí vydat se na temnou cestu bez návratu. (FunDinDung)

Videa (1)

Trailer

Recenze (32)

Kudly4 

všechny recenze uživatele

Temný, lehce Hororový Thriller, spíše pro ženské publikům. Zdravotní sestra, přijde o svojí dceru, ale má štěstí, jelikož patoložka (dost zvrácená postava), ke který se mrtvá dívka dostane, provádí jisté experimenty a ta ji přivede zpět na svět. No, tak na půl. První polovina byla skvělá, v té druhé, už jsem se neubránil lehkému zívání. Každopádně, najde se tu několik (ne)chutných scén, ať už z patologie, u ní doma, či z porodnice (porod v závěru, byl celkem silný) a musím pochválit i velmi solidní atmosféru. (168. hodnocení) ()

Arsenal83 

všechny recenze uživatele

Špatní herečky veru. Herecky aj výzorom. A to bolo celé tak najdesivejšie. Veľmi rýchlo príde vytriezvenie z toho, že o žiadny horor sa nejedná, hoci námet by tomu aj svedčal. Frankensteinov námet dovedený do biologického chladu z plodového tkaniva avšak očakávania splnené asi tak, ako keď si objednáte hot dog a oni vám do neho zabudnú dať párok a ešte vám povedia, že kečup zožrala dépeháčka, takže ste nakoniec dostali aj z toho rohlíka len dieru. ()

Reklama

Morholt 

všechny recenze uživatele

Spíš thrillerové drama, než horor. Když se to tak vezme kolem a kolem, tak primárně tu jde o to dostat se k látkám nutným pro léčbu dítěte tak, aby se pokud možno nikomu nic nestalo. Nicméně prakticky po celou dobu tu funguje taková znepokojivá atmosféra, což mají na svědomí tři aspekty. Divák absolutně netuší, co se stane s dítětem až a jestli se pořádně probere. To zaprvé. Zadruhé je tu zoufalá matka, která sice působí řekněme rozumně, ale ani náhodou si člověk nemůže být jist, že to tak zůstane. A nakonec je tu doktorka Rose, která působí jako totální psycho s občasnými záchvěvy lidskosti, což její diagnózu jen podtrhuje. Marin Ireland jsem poprvé viděl v seriálu The Divide a tam jsem jí považoval za docela hezkou holku, ale po tomhle bych před ní klidně utekl do Ruska. Celkově hodně slušná práce a výborný režijní debut. 80% ()

Necrotongue 

všechny recenze uživatele

Horor to tedy nebyl ani náhodou (tedy pro mě). Do žánru bych dal spíše popisku Drama / Thriller / Psychologický, pak by to, myslím, sedělo víc. Judy Reyes se musela ve své roli cítit jako ryba ve vodě; nehrála přece zdravotní sestru poprvé, že? Převelice mě ale bavila postava doktorky Rose v podání Marin Ireland, protože si takhle nějak představuji skutečně zapáleného vědeckého pracovníka, který neváhá přinášet i osobní oběti (o těch cizích nemluvě). Přiznávám, že jsem byl po úvodní dvacetiminutovce poněkud zmatený, jelikož jsem stále čekal na horor, který stále jaksi nepřicházel, pak mi ale došlo, že chyba nebude ve filmu ale v distributorovi, a jako vyostřenější drama na mě tahle záležitost fungovala velmi dobře. Pravda, necítil jsem se úplně komfortně; já sice nemám žádný problém se zobrazováním různými způsoby narušované lidské anatomie, pohled na krev mě znepokojuje jen ve chvíli, kdy je má vlastní a vidím ji ve větším množství, ale k porodům jsem si nikdy nenašel hezký vztah. Proto ten lehký diskomfort. K tomuto snímku bych mohl mít řadu připomínek, ale kašlu na ně, protože jsem se u jeho sledování nemálo bavil, takže bych se teď musel cítit jako pokrytec. Závěrem bych se chtěl zmínit o záležitosti, která mě tak trochu mate. V roli Muriel se představila Anjali Lakshmi Srinivasan. Záměrně jsem si našel její fotografii a musím smeknout před kolektivem z maskérny, který odvedl oskarovou práci. / Poučení nebo spíš otázka: Znáš tu o opičí pracce? ()

Omnibus 

všechny recenze uživatele

Ta, co mrtvé oživuje, na lásce se přiživuje.“ Patoložka Rose, coby supice mrchožroutka ve službách vědeckého pokroku, plus moderní téma, holčička se dvěma maminkami. Natočila to totiž Laura Moss, scénografka v Yomeddine, filmu o leprotikovi a „odvaze přijmout jinakost.“ Výchovný záměr je ovšem skrýván za existenciální patologický horor. Závažné téma vyžaduje citlivý a humánní přístup, tedy přepsání mého komentáře. Ten původní byl totiž neetický, plný prasáren a někteří uživatelé si stěžovali, že jim po něm slezly nehty a na obličeji naskákaly mrtvolné fleky. Potřebují umýt. OKÉNKO KOUPELNY: [][] Lili nemá tatínka, neb maminka Celie si pro oplodnění odskočila do spermabanky. Co pro chudinku Lili napustím? ≈≈ Vanu plnou pěny a lásky. ≈≈ Vanu plnou ukradené plodové vody. ≈≈ Vaničku formaldehydu. A nezapomenout na kačenku! [][] Kožený supí ksicht Marin Ireland je zlověstný, scény na operačním sále a na pitevně (a že jich je) jsou patřičně krvavé, morbidní a veskrze realistické. Moje žena může potvrdit, je od fochu. A co na /Rebirth říká na pramici stojící Charón? „Co je tohle za bordel?! Tu malou Lilu Morales převážím... už potřetí! ()

Galerie (5)

Zajímavosti (6)

  • Laura Moss a Brendan J. O'Brien spolu na scenároch dlhodobo spolupracujú, pričom Moss vysvetlila, že: "Fungujeme tak, že on zvyčajne napíše na ten istý príbeh dlhý scenár a ja zase krátky. Potom scény spoločne prerábame tu a tam a na konci procesu už ani nevieme, kto čo zmenil. Na konci toho sme skoro ako manželia." (Arsenal83)
  • Laura Moss tvrdí, že skutočným hnacím motorom filmu bolo angažovanie herečky Marin Ireland do hlavnej úlohy, pretože tá "katapultovala projekt vpred". (Arsenal83)
  • Vo filme je uvedený detský seriál "Rescue Birds", ktorý bol vymyslený len pre tento film. V skutočnosti chcela Laura Moss použiť zábery zo skutočného animovaného seriálu Super zvířátka (2005), ale nezískala potrebné povolenie. Moss uviedla, že „nechceli mať s týmto filmom nič spoločné.“ (Arsenal83)

Reklama

Reklama