Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Newyorský detektiv Frank Keller v podání hvězdného Al Pacina prochází hlubokou životní krizí, opustila ho manželka a vážně uvažuje nad odchodem do výslužby. Vyhořelý policista dostává na starosti případ sériového vraha, který své mužské oběti nemilosrdně likviduje kulkou do zátylku za zvuků dávného šlágru Moře lásky. Jediné důkazy z místa činu představují vražedná kulka a cigaretový nedopalek, na němž zůstaly otisky rtěnky. Během vyšetřování se ukáže, že oběti pojí jediná skutečnost – publikovali veršovaný inzerát v magazínu pro svobodné. Frustrovaný Frank se domnívá, že ve městě řádí šílená vražedkyně, která se zaměřuje na osamělé muže. Jako léčka na její dopadení má posloužit rafinovaný inzerát, který ji vyprovokuje k další akci. Frank se setkává se všemi zájemkyněmi a zajišťuje jejich otisky. V síti podezřelých uvízne i atraktivní prodavačka obuvi Helen (Ellen Barkinová), jejíž krásou a vášní se nechá zkušený detektiv dokonale zaslepit. Poblouzněný Frank svádí vnitřní souboj s narůstající nedůvěrou a spalující vášní, která ho ale může stát život. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (146)

Aky 

všechny recenze uživatele

První polovina byla naprosto skvělá, a kdyby film udržel tohle tempo dirigované Al Pacinem a Johnem Goodmanem, dal bych bez zaváhání 5*. V durhé polovině, kdy se přestala hrát sonáta o mužské partě a chlapském přátelství, ale přešlo se na pole lásky, všechno najednou začínalo dostávat naivní podtóny, vytrácel se humor a ani překvapivé odhalení vraha už to zkrátka nevytrhlo. ()

choze 

všechny recenze uživatele

Rozvláčný průhledný neonoirový thriller podle osvědčené šablony s pár scenáristickými kopanci. Máme tu vraha žen, který funguje přes seznamovací inzeráty, takže mu vysoustružíme odpovídajícího poldu, který to bude vyšetřovat - rozvedeného a citově vyprahlého, který tak potká svou osudovou a dost možná i osudnou ženu. Úměrně tomu, jak vede scenárista všechny stopy k ní je jasné, že ona vrahem nebude, nicméně jím bude někdo z jejího okolí, což se potvrdí, scenárista vám ale neumožní odhalit identitu vraha předem, což naštve. Navíc nechá poldu chovat se značně idiotsky, tj. velmi jednoduše si neověřit, zda žena opravdu není vrahem podle otisků a místo toho čas od času před tou nechápavou chudinkou vybouchnout a řvát na ni "já vím, že mě chceš zabít, nejsem blbej". Když to udělal potřetí, tak už jsem vyprskl smíchy. Jediné plus filmu co mě napadá, je kočka Ellen Barkin. ()

Reklama

classic 

všechny recenze uživatele

„More lásky” má síce výstižné názvisko, ako hrom, i rovnakú ústrednú pieseň (na začiatku naspievanú Philom Phillipsom a na konci prespievanú Tomom Waitsom), a na prvý pohľad hodiacu sa do romantického žánru, ale namiesto toho som skôr vnímal „more absurdnosti” , čoho je Priceov scenár vlastne schopný, že zároveň k tomu tiež pridávam, ako si tentokrát Al Pacino nedobre vybral !? Nie totižto každý film, v ktorom sa vynikajúci herec automaticky objavil, stál za pozornosť, a práve komentovaný, je ďalším príkladom toho, že skrátka (po)mýliť sa, je naprosto ľudskou vlastnosťou, aké sa bežne stávajú, aj mne samotnému, kedy som sa opäť trochu sekol... Možno za to v podstate ani nemohol, zrejme sa miestami sám čudoval, aké otrasné dialógy predvádzal, a tak väčšinou radšej býval tesne „pod parou” , aby sa nad nimi celkovo povzniesol ? Béčkový režisér Harold Becker nakrútil filmový brak, ktorý by som si znovu pozrel jedine v tom prípade, ak by sa vystrihli všetky scény s "Frankom Kellerom" , ostala by len "Helen Cruger" , ako sa trebárs skvostne prechádzala po Manhattane... Áno, kvôli Ellen Barkin sa tento nepodarok vidieť celkom oplatí. ()

Djkoma 

všechny recenze uživatele

Velmi dobrý Al Pacino v jinak průměrném snímku. Harold Becker je viditelně rutinér, který dostal do rukou zajímavý scénář a pokusil se skrze několik známých tváří udělat svůj nejlepší film. To se mu jistě povedlo, ale ať Pacino, Goodman nebo Ellena Barkin si zasloužili ještě něco navíc. Nabízí se tu i srovnání s mnohem lepším Základním instinktem, ale to je cesta, kterou si Becker vědomě nevybral a Moře lásky tak jde cestou hraní si s divákem spíše před "dovolenou hranicí" než za ní jako zmíněný snímek se Sharon Stone a Michaelem Douglasem. Bohužel zmíněný Ellen Barkin má do mé femme fatale opravdu pěkný kus a přestože v posledních Dannyho parťácích (kde se opět sešla s Pacinem) vypadá zraleji a lépe, v moři lásky se spíše utápí... Podobné rádoby noir hříčky by zasloužili více vášně nebo jiných emocí... ()

T2 

všechny recenze uživatele

Rozpočet $-miliónovTržby USA $58,571,513Tržby Celosvetovo $110,879,513║ Nevyspytateľní príbeh vďaka nerozhodnej postave Al Pacina s malou dávkou napätia, držiaci sa po celý čas v jednej príbehovej rovine, bez závanu šance na niečo čo by dej pozdvihlo niekam ďalej, vyššie. /60%/ ()

Galerie (46)

Zajímavosti (5)

  • Richard Price původně napsal scénář pro Dustina Hoffmana, ten si ho ale přál přepsat tolikrát, že nakonec jeho roli převzal Al Pacino. (StarsFan)
  • V poslední scéně filmu je vidět, jak někdo Pacina odstrčí stranou, zatímco on na ulici mluví s Ellen Barkin. Dle tvrzení režiséra Beckera se jednalo o skutečného Newyorčana, který se jim připletl do záběru, a ne komparzistu. Pacino přitom pokračoval v hraní své úlohy bez sebemenšího zaváhání. (StarsFan)
  • Scéna, kdy jsou kriminálnící zatčeni na "Meet the Yankees" akci, se zakládá na skutečné události. (StarsFan)

Reklama

Reklama