Režie:
John PolsonScénář:
Ari SchlossbergKamera:
Dariusz WolskiHudba:
John OttmanHrají:
Robert De Niro, Dakota Fanning, Famke Janssen, Dylan Baker, Robert John Burke, Amy Irving, James McCaffrey, Elisabeth Shue, Melissa Leo, Josh Flitter (více)Obsahy(1)
Nositel Oscara Robert De Niro hraje roli starostlivého otce a vdovce Davida Callawaye v napínavém thrilleru Hra na schovávanou. Dakota Fanningová představuje jeho mladičkou dceru Emily, která skrývá neuvěřitelné tajemství. Na začátku příběhu náhle zemře Callawayova manželka Alison (Amy Irvingová). Otec a dcera se přestěhují do severní části státu New York, aby se Emily zbavila vzpomínek na život s matkou na Manhattanu. Osamělá dívenka si záhy vytvoří imaginárního přítele Charlieho. Zpočátku považuje David Charlieho za příjemné rozptýlení smutné Emiliny dušičky, ale po sérii hrůzných událostí, které začnou jejich život provázet, dojde k fantasknímu závěru: Charlie možná skutečně existuje... Pokud ano, měla by s ním Emily přestat kamarádit. Jen aby nebylo pozdě. (HBO Europe)
(více)Videa (1)
Recenze (318)
Ani si nepředstavujte, jak moc se mi chvěly ruce, když jsem zasunoval Hru na schovávanou do přehrávače. Vidět totiž film Roberta De Nira v modrém čtverečku a navíc s komentáři typu: "Bobby to neukočíroval, tak jak by se mu líbilo..." jsou přeci jen pro zatvrzelého fanouška onoho chlapíka silným kafem. Nicméně Hra proběhla, skončila. A můj život probíhá pořád stejně. Režisér možná chtěl zapůsobit a taky, že se mu to v některých scénách povede, ovšem ohranou zápletku jen tak pod koberec nezamete, spíš jí rozvíří a vy akorát kýcháte a naříkáte, jak moc to bolí. Záporem budiž i fakt, že jsem se nejvíce lekl, když má kamárádka odsunula židli v tu nejnevhodnější dobu (otvírání skříně+ Charly)a ta nechutně zapištěla. A Robert? Myslím, že Bobby to neukočíroval, tak jak by se mu líbilo... ()
Kto má rád psychologické filmy tak si tu pochutí, cítim tu aj trochu inšpirácie zo starších psycho filmov s Jackom Nicholsonom, ktoré boli veľmi tvrdé, ale tu je tvrdosť vybrúsená do príjemnej tváre starajúceho starostlivého otca Roberta De Nira. Film pomaly beží a človeku sa zdá že tu nehrá viac a viac vecí, len čo vylúčite jednu možnosť, ďalšie dve vás napadnú. Dobre urobené a príjemné dielo. Pre tých čo majú radšej hrubšie psycho filmy, nech hľadajú radšej inde. ()
Perfektní hra s napětím, které stupňuje přepálené audio při "lekačkách". Otec po tragické smrti své ženy odjíždí se svou dcerou na venkov, aby setřásli trauma. Nicméně s traumatem se lze vypořádat různými cestami a mozek má svoje obranné mechanismy. Nebo útočné mechanismy? Niro hraje skvěle a Dakota občas nesedí v těch reakcích a chování. Ale lze přivřít oči a užít si to. ()
Mohlo to být daleko lepší kdyby to mělo jinej konec. Narozdíl od ostatních jsem se nějak výrazně nenudil. Sice dávám za pravdu být tak film o těch 15 minut kratší bylo by to daleko lepší, ale zas tak hrozné to nebylo. Co považuji za 2 největší slabiny, je jak zmíněný konec který se mi tu vůbec nelíbil a připadal mi strašně tupej a dost neoriginální. Druhá nevýhoda je Fanning která mi byla v každé scéně silně nepříjemná. Ostatní se celkem drží ale není to nic jiného než průměrný thriller který nad vodou drží to že má De Nira, bez něj by se na film hodně lidí vykašlalo. ()
No, tenhle snímek mě dost zklamal. 3/4 filmu to vypadalo na opravdu dobré drama s prvky thrilleru, které mělo tu správnou atmosféru a přiznám se, že chvílemi mi opravdu běhal mráz po zádech (hlavně z mluvy a pohledů Dakoty, jejíž herecký výkon byl chtěl rozhodně vyzdvihnout). Ale pak se něco zlomilo (myslím, že to bylo ve chvíli, kdy Davidovi došlo, kdo je Charlie) a dál jsem viděl už jen frašku, která mě, diváka docela urážela. Zvedal se mi žaludek z naprosto očividných faktických chyb: např. policista Hafferty vchází do domu a je vidět, že za ním bliká policejní auto...zhaslo světlo v domě, policista se dívá ze schodů a lze vidět, že policejní auto nebliká...po chvílí je záběr na Charliho, který sedí na lavičce a mluví s Emily, a divák zpozoruje jasné blikání policejního auta...pak přijíždí Katherine a policejní auto nejenže nebliká, ale radši tam vůbec není...A taky nemůžu překousnout tu klasickou "chybu" vrahounů v každém horším thrilleru; v tomto Charlie škrtí Katherine, pak ji nechá být jen tak a jde si povídat s Emily...no a Katherine prostě vezme bouchačku a napálí to do Charlieho...Je fakt, že závěrečnou pointa mi došla asi až 10 minut před odhalením Charlieho, ale to nemění nic na tom, že je docela trapná a hlavně zoufale neoriginální. Takže pane Polsone, nezlobte se na mě, ale dávám jen 3*. ()
Galerie (48)
Zajímavosti (13)
- Pri konkurzoch na rolu Emily hľadal režisér "nejakú novú Dakotu Fanning", zvažoval napríklad AnnuSophiu Robb, až sa mu nakoniec pošťastilo obsadiť samotnú Dakotu Fanning. (Astonko)
- Film byl distribuován s celkem pěti odlišnými závěry. (L_O_U_S)
- Režisér snímku John Polson během natáčení poprvé vynechal účast na festivalu krátkých filmů Tropfest, který založil v roku 1993. (imro)
Reklama