Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Šarmantní podvodník Viktor neztrácí po propuštění z vězení čas a hned se pustí do nových podvodů. Nejprve prodá dům své milenky Heleny, aby získal peníze na věno své dcery Katrin, a pak se pokusí prodat jachtu, která mu pochopitelně nepatří. Pak ale dojde v jeho životě k osudovému zlomu - setkává se se svou kurátorkou Charlottou. Z lásky k ní začne dokonce uvažovat o tom, že by přestal spolupracovat se svým komplicem Kamilem a napravil se, jenže v rozhodující okamžik ho svým nečekaným návrhem zaskočí sama Charlotta... Kriminální komedii Philippa de Broky vévodí okouzlující Jean-Paul Belmondo v roli rozpačitého zamilovaného podvodníka. (TV Prima)

(více)

Videa (2)

TV spot 1

Recenze (168)

Martrix 

všechny recenze uživatele

Film bezesporu zajímavě obsazený, jenže Belmondovi, nebo spíš Brocovi asi nikdo neoznámil, že natáčení Muže s Acapulca už skončilo a tentokrát netočí parodii. Belmondův potenciál je tady sice využit na 100%, ale jeho Victor je velmi nepřirozená postava, která sice může imponovat ženám, ale já ho často vnímal jako otravného žvanila. V první půli byl k nezastavení a moc mě to nebavilo. V druhé bylo toho žvanění méně, trochu víc prostoru dostaly i ostatní hvězdy, takže to nakonec jako úplnou katastrofu nevidím. Více podvodů, méně exhibování a bylo by to dokonce fajn. Určitě se na tento film podruhé nepodívám. ()

B!shop 

všechny recenze uživatele

Tenhle film jsem neznal, tudiz jsem nevedel, co od nej ocekavat, ale nakonec jsem byl spokojenej. Celej film tu tahne Jean-Paul. Uplyne nakejch tricet sekund, behem kterejch vypadne z vezeni a uz rozjizdi jeden podvod za druhym. Ale ne zadny pomaly planovani, JP tu lita jak nadopovanej a jede fakt kurevsky ve velkym. Skoda, ze ke konci to jeho skakani od jednoho podvodu ke druhymu ustoupi do pozadi a jde uz jen o jednu velkou kradez, ale i tak je film neskutecne sviznej, hodne zabavnej a Belmondo je tady fakt dokonalej. ()

Reklama

classic 

všechny recenze uživatele

Vskutku naprosto nenapraviteľný chorobný klamár, ďalej i niekdajší veľký sukničkár, a to ani nehovoriac o protagonistovej, podvodníckej, osobnostnej stránke; a v podstate teraz je teda najmä iba akýsi prepustený trestanec, a k tomu aj budúci »impotentný zločinec«: Victor Vauthier, sa vari [od]teraz na plné obrátky zamiloval do doktorky práv: Márie-Šarloty Pontalecovej, ktorá by mala na neho dohliadať po hlavnom prepustení, čo predznamenávalo buď to, že by sa tento fantasta a vetroplach v jednom ponímaní, mohol konečne usadiť na konkrétnom mieste: postaviť dom a zasadiť strom?, a k tomu zároveň by sa mohol i polepšiť!, alebo ho rovno strčiť do akejsi polepšovne pre nenapraviteľných jedincov?!, a či povedzme dokonca, že by sa predsa napokon podarilo skĺbiť niekoľko faktorov naraz dohromady? • Úplne posledná spolupráca medzi popredným predstaviteľom francúzskej kinematografie: Jeanom-Paulom Belmondom a zručným, francúzskym rutinérom: Phillipeom de Brocom, sa podľa mňa tentoraz znovu vyznačovala akýmsi roztržitejším spracovaním, à la roztržité dialógy z pera popredného, francúzskeho scenáristu: Michela Audiarda, ktorý hlavnú postavu obohatil o množstvo špecifických vlastností, až som sa v samotnom dianí miestami trochu strácal; skrátka asi som poriadne ne[po]rozumel tomu, čo má tým básnik vlastne na mysli? • Proste sa opätovne dostavilo «classické klišé» na viacero spôsobov, čo mi akosi [za]bránilo udeliť zrovna tomuto mierne nadpriemernému titulu, o čosi priaznivejšie ohodnotenie [najskôr by si táto sympatická "belmondovka" zaslúžila známku 7/10, čo je zhruba niečo medzi tromi a štyrmi *, no ja som sa nakoniec zrejme priklonil len ku silným trom]. • Ľutovať v žiadnom prípade nemusím svoj voľný čas, strávený so zaujímavými postavami v hádam ešte zaujímavejšom prostredí, z ktorého by sa dalo vykresať i oveľa viac, ak by bol o to podstatne reálnejší záujem, čo vyšlo zhruba tak z polovice. • Ale ústredný predstaviteľ je až natoľko povestným: m o n s t r é  s a c r é, že celkom v pohode postačí len jeho priama účasť, keď o všetko ostatné sa [automaticky] postará divákova predstavivosť, ktorá má neobmedzené možnosti; ľudovo povedané: Bébela považujem za mimoriadnu, hereckú osobnosť v rámci celosvetového filmu, ktorá i hocaký [pod]priemerný počin, pozdvihne zo stojatých vôd do tečúcich riek, čo dokáže iba málokto, no podotýkam, že nie vždy to musí plne platiť. ()

castor 

všechny recenze uživatele

Šarmantní mluvka Jean-Paul Belmondo zase jednou v plné síle, i když z té jeho užvaněnosti a přehrávání jde docela hlava kolem, až se místy lehce zajídá. Beztak mu roli psali přímo na tělo, škoda, že scénář v druhé polovině ztrácí na síle i vtipu. Geneviève Bujold je mu naštěstí rovnocenným protivníkem, nepředstavuje jen krásnou tvář, které by se z Belmonda „jen“ podlamovala kolena. Film, který se nezastaví, i když zastavit se měl hlavně scénárista, aby se podíval, co na papír občas dává!! ()

tomtomtoma 

všechny recenze uživatele

Zábavná a hravě ztřeštěná komedie o nenapravitelném podvodníkovi a šarmantním svůdci žen. Victor Vauthier (dobrý Jean-Paul Belmondo) je energický podvodník, s neuvěřitelnou vyřídilkou, přirozeným šarmem a bezpočtem nápadů, kdy jeho elegantní drzost dostává dostatek prostoru. Ženský půvab dodala postava kurátorky Victora, Marie-Charlotte Pontalec (půvabná Geneviève Bujold), jejíž zdánlivá naivnost se proměňuje ve velkou vypočítavost v touze po bezstarostném životě. Victorovi parťáci v dobrém i zlém je dramatický Camille (dobrý Julien Guiomar) a prostý dobrák Raoul (Charles Gérard), jimž se podaří extra vyvedený kousek. Další zajímavé postavy: bezradný policejní prefekt (Daniel Ceccaldi), Victorova urozená milenka Hélena (Capucine), operní pěvkyně Tatiana Negulesco (Andrea Ferréol), a bezprostřední rodiče Marie-Charlotty (Albert Simono a Anna Gaylor). Příjemná a svížná zábava, vtipně drzá loupež, užívání si života po všech stránkách, plnění si snu o nicnedělání. Skvělá zábava. ()

Galerie (37)

Zajímavosti (11)

  • Ve scéně, kdy Victor (Jean-Paul Belmondo) svádí Charlottu (Geneviève Bujold), zatímco kumpáni kradou vzácné dílo, si v koupelně před zrcadlem roztrhne tílko, ale v další scéně, kdy vchází do ložnice, jej má opět neporušené. (fifas2)
  • Postava, kterou ve dvou po sobě jdoucích sekvencích hraje Élizabeth Teissier – jejíž kariéra astroložky se stala veřejně známou od roku 1975 – se jmenuje Sibylla, což bylo ve starověku označení pro prorokyně nebo věštkyně, které pronášely věštby, a tedy i pro ženy, které předpovídaly. (classic)

Související novinky

Zemřel herec Charles Gérard

Zemřel herec Charles Gérard

20.09.2019

Ve věku 92 let zemřel francouzský herec Charles Gérard. Gérard patřil mezi oblíbené spolupracovníky režiséra Claudea Leloucha (Dobrodružství je dobrodružství) a byl také blízkým přítelem herce Jean… (více)

Reklama

Reklama