Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Americké romantické drama vypráví o Natalii, studentce z dobré rodiny, do jejíhož světa vpadne tajemný Keith. Dívka podléhá jeho kouzlu, ale poté, co zmizí, odhalí temné tajemství. Americké romantické drama vypráví milostný příběh Natalie, která má všechno, po čem ostatní dívky touží - je skvělá studentka z dobré rodiny, hvězda atletiky a královna střední školy, do níž chodí. Od dětství každý její krok bedlivě střeží ambiciózní rodiče a zdá se, že do dívčiny budoucnosti nemůže nic zasáhnout. Jenže pak se objeví Keith, svobodomyslný, tajemný a problematický mladík, který nemá co ztratit. A i když Natalie rozumem ví, že by si ho měla držet od těla, srdci poručit nedokáže. Keith ji zatáhne do řady podivných dobrodružství a ona se stále víc snaží zjistit, kdo doopravdy je. Když mladík najednou zmizí, Nataliin svět se rozpadne. A poté, co odhalí jeho temné tajemství, se život dvojice jednou provždy změní. V režii Todda Kesslera hrají Elisabeth Harnoisová a Jesse McCartney. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (230)

Morloth 

všechny recenze uživatele

Jako žánrovka cílená přeci jen na mladší publikum než je má maličkost - dobré. Jako čerstvý vítr do plachet romanticko-dramatických komedií (nebo romanticko-komediálních dramat?) obstojí. Hudba velmi příjemná. Herci neokoukaní a zajímaví. Přesto mne Keith minul poměrně velkým obloukem. Mám odpor k americkému stylu života, kdy v popředí veškerého zájmu stojí kariéra (škola) a pak jasná a pohodlná vyhlídka důchodu. Během toho proběhne nějaká ta reprodukce a člověk udělal vše, co ve svém životě udělat měl. Hlavní hrdinka je ovšem ztělesněním takového přístupu. Ano, vím, film se proti podobnému chování poměrně ostře vymezuje, ovšem vymezuje se neuvěřitelně, absurdně a stejně pohádkově, jako je pohádková ona idea fungujícího života. Pokud do světa mladé, ambiciózní, krásné, šikovné, a bůh ví jaké ještě, dívky vstoupí podivný loser, tak nečekejte zázraky. Ty se bohužel na plátně dějí a dějí se dosti nárazově a neuvěřitelně. Scénář se nevyhýbá řadě klišé a pracuje s nimi neuměle, prvoplánově a dík jejich užití působí veškerý děj jaksi šroubovaně. Proto jsem nebyl schopen si Keitha užít, ač příslib zde byl. ()

marvan 

všechny recenze uživatele

Kdyby takhle vypadaly filmy pro dospívající za mého mládí, zřejmě by můj současný citový život vypadal úplně jinak :-) Tohle amíci vždycky uměly, fotogenické tvářičky, uhlazené prostředí a přitom unesou postřehy, které dnes divák marně hledá i v nezávislé produkci. Tohle je ta lepší stránka Hollywoodu. ()

Reklama

novoten 

všechny recenze uživatele

Po dvaceti minutách jsem ještě stále neprohlédl, po devadesáti ale tleskal. Jakmile si Keith lehce podkopne pozici pohodáře, kterého nic nevyvede z míry a který otravuje svým neutuchajícím entuziazmem, tušil jsem, že při troše štěstí se můžu zamilovat. Povedlo se. Nejlidštější film za hodně dlouhou dobu, mistrovská režie Todda Keslera, který se v mých očích stal vlaštovkou budoucnosti, ale pro mě nepochopitelně na něj kariéra úspěšného filmaře nečekala, a v neposlední řadě dokonalý soundtrack jako extrakt mého nejoblíbenějšího hudebního stylu. Nádhera. ()

Ant 

všechny recenze uživatele

Průměr, od kterého jsem čekala něco nového, ale našla jsem jenom plno klišé. To že je konec od začátku jasný, by až tak nevadilo. Ale to že se k němu dojde tak přímočaře, už problém je. Postavy si mě taky zrovna nezískaly, půl filmu jsem vůbec nechápala proč jednají, tak jak jednají, i když herci určitě k zahození nebyli. Ale abych tomu jen nekřivdila, některé scény byly vážně milé, a mít to víc silnějších scén, šla bych s hodnocením výš. ()

juta 

všechny recenze uživatele

Romanťák, ve kterém opět hraje nemoc, ale třeba ve srovnání s Hvězdy nám nepřály je to o poznání slabší. Nejvíc co to shazuje je chování Keitha, které by mu sice ve skutečnosti mohlo přihrát nějakou dívku do postele, ale tady mi to nesedělo a dokonce to bylo chvílema už otravný a celkově je to trochu na hlavu padlý. Takže slabší průměr. ()

Galerie (11)

Zajímavosti (4)

  • Film je inspirován krátkým příběhem "Keith" z knihy "The Hotel Eden", kterou napsal Ron Carlson. (Pumiiix)
  • V sedmé minutě radí otec Natálii (Elisabeth Harnois) že její soupeřka v nadcházejícím zápase je levačka, ale ve filmu je pak vidět, že podává pravou rukou. (Gyl)
  • Když se Natalie (Elisabeth Harnois) baví s profesorem o nepřítomnosti Keitha (Jesse McCartney), má část vlasů i přes pravé rameno, při dalším pohledu ne a pak zase ano. (Reesam)

Reklama

Reklama