Reklama

Reklama

Kiefer Sutherland (TV seriál 24 hodin) stojí tváří v tvář mohutným silám zla v tomto šokujícím thrilleru od režiséra filmu Hory mají oči. Zdiskreditovaný bývalý policista (Sutherland) se pokouší znovu postavit na vlastní nohy a bere rutinní práci ostrahy vyhořelých trosek kdysi oblíbeného newyorského obchodního domu Mayflower. Ale děsivé obrazy, které spatří v ozdobných zrcadlech uvnitř budovy, ho odvedou na vzrušující cestu, během které musí odhalit dávná tajemství obchodu… dřív než ho připraví o rodinu! (Magic Box)

(více)

Videa (2)

Z natáčení 1 - Kiefer Sutherland

Recenze (739)

Aluska88 

všechny recenze uživatele

Zrcadla patří do mé TOPky nejlepších hororů. V ponurém, atmosférickém prostředí vyhořelého obchodního domu se rozehrává napínavý a strašidelný příběh, jehož děsivou podstatu bude muset vyřešit Ben Carson. Stopy vedou až do dávné minulosti a Ben bude muset čelit hrůzám, jaké si ani nedokázal představit. Takto ve zkratce by mohl znít obsah Zrcadel. Jenže "za nimi" se skrývá mnohem víc. Mirrors jsou vizuálním zpracováním naprosto fenomenální, stejně jako obsahově. Spousta mrazivých a brutálních scén (Amy Smart v koupelně a "krvavá" lázeň, která na ni čeká, či scéna v úvodu filmu). Kiefer je opět perfektní a příjemně jej doplňuje krásná Paula Patton. K tomu působivá hudba, která spolu s originálními úvodními titulky vytváří skvělý úvod. A ten závěr...:) ()

Spooner 

všechny recenze uživatele

Ty remaky asijských hororů jsou asi prokletý, když už si s nima neporadí ani takovej talent jako je Aja. Ne teda že by se nesnažil, to ne. Řemeslně odvedl dobrou práci, některé scény mají atmosféru a ke konci je to správně napínavé a s těch asijských předělávek se to možná řadí k tomu lepšímu. Jenže ten příběh je tak blbej, že už je to i na Aju moc a víc s tim asi opravdu nesvedl. Nevim jak to bylo s tim příběhem v originále, ale tady to vážně vůbec nefunguje. A tak se může Aja snažit sebevíc a dávat do nějakých scén potřebnou dávku napětí, celé pohromadě to nedrží, je to nelogické a místy to i nudí. Jedinej kdo ještě režisérovi pomáhal to ukočírovat byl dost dobrej Sutherland a půvabná Paula Patton. Jenže od tohohle horůrku jsem čekal trochu víc. 50% ()

Reklama

Bluntman 

všechny recenze uživatele

MIRRORS jsou jednak nejdospělejším počinem Alexandera Aji, protože na místo videoklipovitého stylu a gore festu se zde sází na pomalu budovaném napětí a atmosféře, a jednak nejlepším remakem asijské duchařiny od dob Verbinského KRUHU, protože výchozí zápletka se zde zasazuje do amerických (sub)žánrových filmů, což se záměrně tře s asijským stylem._____ Kiefer Sutherland zde hraje Jacka Bauera poté, co byl vyhozen ze zaměstnání, a musí začít znovu vyšetřovat, protože jsou jeho blízcí a i on sám v nebezpečí. Detektivní žánrová linie, s kterou operoval již KRUH, zde slouží ke konfrontaci s jinými horrorovými subžánry, jakým je hixploitation (buranská white trash rodinka) či vymítačský film (závěr), a k zainteresování diváka do dění. Oproti jiným duchařinám, ať už originálům nebo jejich předělávkám, zde nejsou potenciální sexuální objekty zahaleny, ale naopak své přednosti vystavují na obdiv; podvratný styl filmu v první hodině, založený na dlouhých statických záběrech, je naopak typický pro asijské duchařiny, nikoliv ale pro jejich předělávky. Pátrací scény, shromažďování důkazů a jejich ověřování je stylově podvratné vůči asijskému stylu, ale opojné._____ Průměrné a zbytečně natahované INTO THE MIRRORS stavělo na uvěřitelnosti a nádechu reálnosti, ale ničím z "bubu linie" nevybočovalo, zatímco MIRRORS si vystačí s vyzkoušenými a funkčními žánrovými postupy, ale je na něm zajímavé to, nakolik se zde střetávají různé žánry a nakolik je jejich styl podvratný. Je sice pravda, že se jedná o Ajův nejhorší film, který je nesoudržný a ve kterém dost dobře nefunguje vnitřní logika filmového fikčního světa (je to gotický, či snad surreálný horror?), ale kvůli podceňování filmu ze strany ostatních na výsledném hodnocení přitlačím, protože tady máme co dočinění s odvážným "experimentem" spadajícím do "současné subverzivní hollywoodské tendence" (viz Douglas). 9/10 ()

Rogue 

všechny recenze uživatele

Je to s podivem, ale Aja hodinu a půl buduje solidní atmosféru ve které se tu a tam objeví dokonalý záběr aniž sklouzává ke krvavým jatkám. Což je na druhou stranu škoda, protože je evidentní, že pokud Aja zabředne do natáčení remaků pro široké divácké publikum, stane se z něj tuctový režisér. V poslední třicetiminutovce se tak neustále žvástá o rodině a dětech a rodině, až to všechno vyvrcholí v příšernou závěrečnou akční scénu a ještě příšernější trojkonec. Poctivě odevedené řemeslo, skvělá kamera, věta "Polož ten nůž, Michaele", dobrý Sutherland, ale ta epidemie závěrečných twisterů a rádoby šokujících point v hororu už mě prostě nebaví. ()

Shit 

všechny recenze uživatele

Aja se tentokrát pustil do takovýho duchařskýho hororu, namísto do řezničiny typu Haute Tension nebo Hory mají oči a rozhodně nezklamal, dokázal občas vyprodukovat solidní porci napětí a dvakrát ve filmu použil svojí nejvytříbenější disciplínu, čímž jsou gore scény a ty teda stojí za to, roztrhnutí úst byla absolutní gore lahůdka. Nicméně jako celek to je občas trochu mdlý a slabý a Keifera Sutherlanda moc nemusim ()

Galerie (48)

Zajímavosti (20)

  • V scéne, kde Ben (Kiefer Sutherland) maľuje zrkadlá v detskej izbe, je na jednom z nich papierový motýľ, no v nasledujúcom zábere je zrazu preč. (Raccoon.city)
  • Amy Smart musela být kvůli své koupelnové scéně krmena brčkem, jelikož zjevně nebyla schopna otevřít ústa. (ČSFD)
  • V úplném závěru filmu zazní dramatická pasáž ze skladby „Asturias“, jejímž autorem je španělský skladatel Isaac Albéniz (1860–1909). (Idée_fixe)

Reklama

Reklama