Reklama

Reklama

Kiefer Sutherland (TV seriál 24 hodin) stojí tváří v tvář mohutným silám zla v tomto šokujícím thrilleru od režiséra filmu Hory mají oči. Zdiskreditovaný bývalý policista (Sutherland) se pokouší znovu postavit na vlastní nohy a bere rutinní práci ostrahy vyhořelých trosek kdysi oblíbeného newyorského obchodního domu Mayflower. Ale děsivé obrazy, které spatří v ozdobných zrcadlech uvnitř budovy, ho odvedou na vzrušující cestu, během které musí odhalit dávná tajemství obchodu… dřív než ho připraví o rodinu! (Magic Box)

(více)

Videa (2)

Z natáčení 1 - Kiefer Sutherland

Recenze (740)

Kaka 

všechny recenze uživatele

Několik nechutných záběrů, fantastické hrátky s kamerou a nasvícením, po delší době přesvědčivý Kiefer Sutherland a závěrečná očekávatelná, přesto docela chytrá pointa. Ve výčtu kladů jsme v podstatě u konce. Zbytek je jen obyčejný horor se standartními parametry a očekávatelným dějem. Aja nespoléhá ani tak na děsivou atmosféru a lekačky, jako na krev, utrhané čelisti a podobné šílenosti. Škoda že netočí akční filmy. Ocenil jsem koncepci akčnějších scén a výbuchů. Vizuálně působivé, nepřeplácané a kolosálně vypadající. V ambientním hororu o zrcadlech v prázdné a padesát let opuštěné budově je to však přece jen jako pěst na oko. Sebevědomý kousek s množstvím nedostatků. ()

akisha 

všechny recenze uživatele

Na Mirrors jsem se podívala krátce po podobně laděném The Midnight Meat Train a co do příběhu i zpracování se mi TMMT rozhodně líbil víc. Alexandre opět dokazuje, že s krví to umí a jeho režie vyzvedává Mirrors z céčkových vod ( koupelnová scéna patří k vrcholům žánru), scénař je ale řidší než cedník, podává jen věci stokrát viděné jinde a vrství jedno klišé na druhé. Alespoň je tu Kiefer Sutherland, který si se svým cholerikem poradil velice dobře a jen díky němu jsem Mirrors vůbec dokoukala. Jinak konečná bitva s démonem trochu připomíná závěrečný souboj s vílou Zubničkou z Darkness Falls a spíš rozesměje než vystraší. Ve srovnání s Hills have eyes Mirrors dost upadají, i tak ale jako většina napjatě čekám, jestli se Alexanderovi konečně dostane pod ruku lepší scénař, protože krev k pořádnému filmu přece jen nestačí. ()

Reklama

Rob Roy 

všechny recenze uživatele

70%. Bez posledních dvaceti minut jasný 4*. Aja je narozdíl od jiných patlalů režisér co zvládá práci s atmosférou i prostorem před kamerou. S výborným Kieferem přebíjí nic moc scénář a debilní finále (kromě poslední minutky). A konečně dokazuje, že to umí i bez krvavých jatek. Dialogy zatahují za uši, některé situace lehce k pousmání, ale většina času napětí a příjemné mrazení za krkem. A jedno klišé na konec - Zrcadla už i mě přesvědčily, že jestli se Aja někdy dostane k opravdu dobrému scénáři, tak by mohl natočit pecku srovnatelnou s klasikami žánru. P.S. Skvělá hudba ()

Krouťák 

všechny recenze uživatele

No já čumim jak blázen... KONEČNĚ se amíkům povedl horor, jak se patří ( už jsem začínal věřit jen ve španělské výtvory ). Jojo... všichni víme jak dopadla '' nedávná '' vlna remaků zpracovaná kolegy z USA a o to víc musim smeknout před timhle dílem. K mému překvapení mi ani nescházel Ivan Trojan, coby dabér Kiefera - neumim to vysvětlit ( dabing z duše nenávidim :), ale už od dob 24-ky ho nemůžu slyšet jinak - čest takovým vyjímkám.. Určitě jsem se na srorriM nedíval naposledy.. 90%. ()

T2 

všechny recenze uživatele

Rozpočet $35miliónovTržby USA $30,691,439Tržby Celosvetovo $77,488,607Tržby za predaj DVD v USA $10,237,328 //počet predaných kusov 581,710║ Z veľkého množstva podobne ladených horrorov to je asi najlepšie zvládnutí projekt, Alexandre Aja svoj talent nezaprel a rozbalil to vo veľkom a dokázal že je momentálne najzručnejší režisér vo svojom žánri. Trikovo zvládnuté, ponurá atmosféra nechýba, temnota tiež, pár dobrých lakačiek, fajn Kiefer Sutherland a hudba spraví svoje. /80%/ ()

Galerie (48)

Zajímavosti (20)

  • V úplném závěru filmu zazní dramatická pasáž ze skladby „Asturias“, jejímž autorem je španělský skladatel Isaac Albéniz (1860–1909). (Idée_fixe)
  • Film byl původně plánován jako remake jihokorejského hororu Geoul sokeuro (2003), nicméně jakmile byl k projektu přizván režisér Alexandre Aja, plány se změnily. Aja byl po přečtení scénáře nespokojen s detaily příběhu původní verze, a proto se rozhodl celý příběh drasticky změnit. Zachován byl pouze hlavní nápad zahrnující zrcadla. (Zdroj: ČSFD)
  • Amy Smart musela být kvůli své koupelnové scéně krmena brčkem, jelikož zjevně nebyla schopna otevřít ústa. (Zdroj: ČSFD)

Reklama

Reklama