Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Remake filmu "The Wizard of Gore" z roku 1970. Kouzelník si na svých představeních vybírá dobrovolnice z diváků, které následně dusí, řeže, seká a prošpikává. Když ženy vstávají a nic jim není, diváci nadšeně tleskají. Jenže po představení ženy umírají díky ranám, které obdržely během vystoupení. Policie není schopna nalézt souvislosti těchto vražd s kouzelníkem. Muž, kterému takto zemřela dívka, se rozhodne vyšetřit tyto vraždy na vlastní pěst. (LIVINGDEAD)

(více)

Recenze (26)

LIVINGDEAD odpad!

všechny recenze uživatele

"Panebože", co to bylo???? To snad režisér nemyslel vážně? Tak stupidní film, jsem už dlouho neviděl! Zpočátku si myslíte, že je příběh zaveden do 30-tých let, vidíme chlápka, který na starém knihtiskovém stroji tiskne noviny, jeho oblek, vybavení bytu...vše nasvědčuje na minulé století. Po nějaké době vidíme kurátora, jak vytáhne mobil a že štětka má na stěně LCD obrazovku. Řekněte si, aha, takže to je v dnešní době! Jenže příběh pak nemá ani hlavu ani patu. Nevíte co je sen, blud a nebo realita! Pokud čekáte, že uvidíte nějaké krvavé vraždy, tak jste na omylu! Střih a vidíte h-v-o! A tak odporné herecké obsazení, jsem už dlouho neviděl - ksichty na zvracení! Jedním slovem : "UBOHOST"! Remake filmu „The Wizard of Gore „ z roku 1970. Kouzelník si na svých představeních vybírá dobrovolnice z diváků, které následně dusí, řeže, seká a prošpikává. Když ženy vstávají a nic jim není, diváci nadšeně tleskají. Jenže po představení, ženy umírají díky ranám, které obdržely během vystoupení. Policie není schopna nalézt souvislosti těchto vražd s kouzelníkem. Muž, kterému takto zemřela dívka, se rozhodne vyšetřit tyto vraždy na vlastní pěst. ()

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

,,Zčervenal jak Kreml!" Poněkud halucinogenní snímek, připomínající chvílemi filmy D.Cronenberga (eXistenZ, Videodrome, Nahý oběd). V jisté chvíli to vypadá, že všichni zúčastnění jedou na tripu - zde na speciální zakázané droze. Jistá extravagantnost a šokující představení kouzelníka jsou zpočátku přitažlivé a dávají tušit zajímavý zážitek. Bohužel, s dalšími minutami se snímek zamotává do stereotypů a nepřináší nic nového, kromě rafinované likvidace vybraných obětí na jevišti. Jako experiment vcelku dobré, ovšem když už se chtěli tvůrci odvázat, tak měli pořádně! (stačí připomenout scénu z Muže z Acapulca: ,,Málo krve? Dobře, tak tady ji máte!) ()

Reklama

Flipnic 

všechny recenze uživatele

Naprosto perfektní "pseudohorrorová" záležitost, která rozhodně není remakem Lewisova díla, ale jen si z něj bere tu nejzákladnější kostru. Na rozdíl od původní verze, tato verze si nebere za cíl šokovat gore-efekty, to by si tvůrci zřejmě na sebe dnes již brali těžší břemeno, než by unesli ... Tahle verze je naprosto perfektní ve svém pojetí temné atmosféry, dekadentním prostředí a vystupování, halucinogenními výjevy, brutálními scénami a totální sebedestruktivní proměny hlavního hrdiny - diváka, nikoliv čaroděje mordující na jevišti nahé holky. Naprosto perfektní děj, myšlenka, vývoj, atmosféra, nahota, nějaká ta krev a gore ... Byl jsem velmi mile překvapen a jen mě docela mrzí, že tady ten film více než polovina hodnotících asi vůbec nepobrala a nepochopila ... ()

oli.G 

všechny recenze uživatele

Lákavý názov, ktorému samotný film ostáva mnoho dlžný. Aj hociktorý trochu odvážnejší mainstreamový americký horror si dovolí viac, než krvavý kúzelník. A nielenže vraždy nestoja za nič, ale Crispin Glover je otravný a desne prehráva a na príbeh skôr či neskôr úplne rezignujete. Skončilo to pred chvíľou a už si z toho polku vôbec neviem vybaviť. Rovnako zmätená je aj réžia a celá vizuálna stránka... Jednoducho premárnená šanca. Chcelo by to normálneho režiséra, normálnejšie filtre na kamere a hlavne, menej sa hrať na paranoidný thriller a ukazovať ďaleko viac mučenia na predstaveniach. Možno by som čiastočne bral aj klipovitý strih typu Saw, čo už začína byť otrepané, ale tomuto filmu by to svedčilo. To by sa potom na javisku diali veci. :) ()

Bluntman 

všechny recenze uživatele

Předělávka klasického horroru Herschella Gordona Lewise se stejnojmenným názvem (1970) je lepší než originál. Z hlavní hrdinky - televizní reportérky se stal hlavní hrdina - novinář, ze statických jevištních vystoupení naopak dynamické freak-show zavádějící ústřední postavy a i diváka do podvědomí a ze splatteru s okatými triky slasher, z kterého se divákovi dělá nevolno při vynelézavých úmrtí._____ Změna hlavní hrdinky na hrdinu vedla i k tomu, že je celá horrorová podívaná stylizována jako noirová záležitost z první poloviny minulého století, která je nám podávána celou dobu vychýlenou optikou hlavního hrdiny, čemuž se přizpůsobují i netradiční kompozice záběrů a inscenace snových sekvencí, v nichž se spojuje sex a smrt a které jsou líznuté digitální hyperrealitou. Co do vyprávění ambiciózní záležitost, jež dá upomenout na vrcholné období Davida Cronenberga (transgrese: spojení sexu a smrti, viz CRASH, a realita zaměněná za virtuální "nadskutečnost", viz VIDEODROME či eXistenZ), pojímá film jako médium, jehož triky chceme odhallit, ale stejně skončíme jím pohlceni. (Čímž se liší od originálu s obdobně nepochopitelnou "pointou", jenž náš svět pojímal jako "theatro mundi".)_____ A navrch k tomu okázale přehrávající Crispin Glover, jenž sice zaměnil hučku a tmavý plášť Raye Sagera za bílé sáčko (vynikne na něm víc krev), ale - a odpusťte mi to klišé - "si krade film sám pro sebe" a přestože si vydělává na vlastní projekty, je náležitě démonický a božský zároveň. Pokud Grand Guignol, z jehož tradice originál i předělávka vychází, nabízel dva typy představení ( "studenou sprchu": násilí a děs, "horkou sprchu": nahotu a erotiku), pak WIZARD OF GORE (2007) tyto typy spojuje do "skotského střiku" (ženy vysvlékající se na jevišti do naha a umírající brutálním způsobem). 90% ()

Galerie (1)

Reklama

Reklama