Reklama

Reklama

Interview

  • USA Interview (více)
Trailer

Obsahy(1)

Hlavními hrdiny briskního konverzačního dramatu, které v roce 2007 režisérsky vysekla herecká hvězda amerického nezávislého filmu Steve Buscemi, jsou dva lidé, kteří by k sobě za normálních okolností pravděpodobně nikdy nenašli cestu. On je zatrpklý ostřílený novinář, který už si všechny kariérní vrcholy prožil, a proto nyní musí psát podřadné články o ještě podřadnějších tématech a lidech. Ona je pak mladá, půvabná a obletovaná televizní hvězdička, která sice nic nedokázala, ale i tak se může vyhřívat pod paprsky slávy. A společně mají udělat rozhovor. Jejich vztah je tedy čistě pracovní. Jenže pak se mezi ně vkradou emoce, které původně rutinní džob kardinálně promění ve slovní zápas o nadvládu a vítězství v povrchním osobním klání, kde jde místo cti spíš jen o hrdost a uraženou pýchu. A čím více během večera napětí eskaluje, tím více si obě strany začínají uvědomovat, jak slepě jeden o druhém doposud přemýšleli. V remakeu slavného nizozemského dramatu z roku 2003 Interview podle van Gogha, mimochodem též uváděného na kanále Cinemax, excelují Steve Buscemi a stále nadějnější hollywoodská star Sienna Millerová. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (307)

KarelR 

všechny recenze uživatele

83 minut si dva lidé povídají a není to od Linklatera :) Jedné noci v jednom bytě, se snaží reportér zvyklý na šrumec ze středního východu udělat rozhovor s hvězdičkou telenovel a béčkových filmů přes to, že o ní nic neví a vůbec ho nezajímá. Tedy zpočátku... Interview na to, s čím pracuje, úžasně drží tempo. Na Buscemiho na plátně je vždycky radost pohledět a pohledět na Siennu Miller je radost ještě větší (ve Warholce je vynikající, říkám vám, z tý holky něco bude ;) I režie je svižná a díky krátké stopáži to vážně nezačne nudit, ba naopak. Jedinou výhradu bych měl k prostředkům, které scénář k držení napětí používá. Ona je Sienna sice skvělá herečka, ale to jak mění náladu ze "svedu tě" na "jsi hajzl" rychleji než John McClane likviduje padouchy, mě přece jenom rušilo. ()

Bluntman 

všechny recenze uživatele

Interview režirované Stevem Buscemim je první z trojice předělávek filmů holandského tvůrce Theo van Gogha, který chtěl přetočit své filmy na americké půdě - konkrétně v newyorskyćh lokalitách - s americkými známějšimi herci, ale s holandským původním štábem a se zachováním stejného tvůrčiho přístup, který jeden kritik v připadě Theo van Gogha nazval "novým filmovým jazykem" - snímat třemi kamerami jednu dialogovou scénu (první snímá detail jednoho herce, druhá detail druhého a třetí celek). Z úcty k tvůrci výše vytčené podmínky byly dodrženy a v Interview si malou cameo roličku střihla i Katja Schuurmanová, která v originale hrála onu bulvární hvězdičku se schopností lidmi manipulovat a zneuživat svůj intelekt za povrchní vystupování blondýny; potěši i narážky na režiséra originálu (o podpis herečce v restauraci si přijde jistý "Theo" a projíždějící kamion s jménem režiséra je také nepřehlédnutelný)._____ Zatímco van Goghova verze byla více psychologická a dala se rozlousknout prostřednictvím freudovského klíče (to, co postavy dělaly v minulosti a jakou měly výchovu má vliv na to, co dělají a jak se chovají v součastnosti), Buscemi do přiběhu lépe zapracoval výdobytky moderní technologie a jeho snímek, i díky rychlejšimu řetězení událostí posouvajícímu film k narrative twistu a kratši stopáži je tak divácky vděčnější. Víc vypovídá o tom, co nám média sdělují a jakým způsobem nám to podávají či spíše upravují._____ Vznik originálu podnítila samotná Katja Schuurmanová, která se chtěla zbavit nálepky soap-operové herečky známé jenom díky bulvárním zprávám o ní, v předělávce si zahrála Siena Millerová, atraktivní a chytrá i pohledná mladá herečka se šťastnou volbou rolí (anebo dobrým agentem?), která si nepotřebuje nic potvrzovat a utváři tak rovnocennějši "pár" s Buscemim. Škoda těch přidaných záběrů v závěru (eh), které až moc naznačují, v jinak velice věrné předělávce, která je snad ještě lepší než originál. ()

Reklama

novoten 

všechny recenze uživatele

"Proč jste mě políbila?" - "Proč o tomhle muži vždycky chtějí mluvit?" Jasně patrné hlavní téma neochoty odhalit vlastní tvář ve snaživě hloubavé Buscemiho formě, které nejvíc škodí právě to, že se drží rozhovorových mantinelů. A přestože dojde na nejrůznější pravdivá či lživá doznání, nedostal jsem se ani jednomu z dvojice pod kůži. Bezskrupulózní slizoun a věčně telefonující nevyrovnaná pseudohvězda jsou jen stvoření, která se jednou za chvíli pokusí toho druhého potopit. A jakékoli charakterové pozadí už mi je nepřiblíží. Vskutku lahodná pointa sice všemu dá skvělou finální příchuť, ale nezachrání až příliš přímočaré vyznění. ()

Snorlax 

všechny recenze uživatele

Steve Buscemi je nepopiratelně lepší herec, než režisér, ale je si toho i vědom, takže se nepouští do žádných velkých akcí. Na můj vkus zcela zbytečně experimentuje s kamerou, zde by se báječně hodila statická kamera, která by nerušila komorní konverzační drama. Pravda, pak by to mnohem více evokovalo divadelní záznam, ale v mých očích by to snímku neuškodilo. Steve je skvělý herec, bez potíží utáhne hlavní postavu, i když je zároveň v roli režiséra. ()

MrCreosote 

všechny recenze uživatele

Dost rozporuplný film. V první polovině jde o nemastnou neslanou konverzačku mezi nevyzpytatelným novinářem a na první pohled naivní herečkou, nicméně poté začíná atmosféra houstnout a dokonce mě i začalo zajímat, o čem celou dobu ti dva pořád žvaní. Problém je ale v tom, že se člověk ve všech těch emočních veletočích, šokujících vyznáních a scénáristických kličkách začíná ztrácet a po posledním "zvratu" jsem měl chuť spíše vzteky vypnout televizi, protože takový podraz na diváka nejsem ochoten jen tak odpustit. No však uvidíte... ()

Galerie (16)

Zajímavosti (7)

  • Fanoušek, který chce po Pierrovi autogram se jmenuje Theo. Jako režisér předlohy. (don corleone)
  • Bratra Pierra (postava Steva Buscemi) hraje Michael Buscemi, který je skutečným bratrem Steva. (don corleone)
  • Theo van Gogh, režisér původní předlohy z roku 2003, je muž na fotografii, kterou si prohlíží Pierre v apartmánu Katji. Spolu s ním je na fotce i Katja Schuurman, která hrála hlavní ženskou roli v nizozemském originálu. (don corleone)

Související novinky

Všechny cesty vedou do Varů

Všechny cesty vedou do Varů

29.04.2007

Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary svůj 42. ročník odstartuje již 29. června a tedy by bylo na místě trochu poodhalit program nejprestižnější české filmové události. Předběžná filmová nabídka… (více)

Reklama

Reklama