Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Laura (Rebecca Romijn) je mrcha. Příběh začíná na Mezinárodním filmovém festivalu v Cannes v roce 2001, kde smrtelně krásná, ale také všeho schopná "femme fatale" odvážně uloupí drahocenný šperk a vypálí rybník svým komplicům. Poté odjíždí do Ameriky a v letadle se seznámí s úspěšným podnikatelem Wattsem (Peter Coyote) a s ním si užívá anonymity v cizině. Po sedmi letech je podnikatel pověřen prací ambasadora ve Francii, takže jeho žena Laura se po odvážné loupeži vrací zpět do Francie s novou identitou. Bývalý paparazzi Nicholas (Antonio Banderas) Lauru neustále pronásleduje a pokouší se odhalit ji takovou, jaká je. Vyfotí ji pro jeden z velkých týdenních skandálních časopisů, a její bývalí komplicové po čase stráveném ve vězení po ní jdou. Laura je ohrožena na životě, ale jako ztělesněný ďábel se umí bránit všemi prostředky.

Režisér Brian De Palma záměrně sáhl po klasické femme fatale tak časté ve filmech z let čtyřicátých a padesátých, a přizpůsobil ji současnému příběhu. Film Femme Fatale má jedinečnou pařížskou vůni, to proto, že režisér žil několik měsíců v Paříži a město si oblíbil. Antonio Banderas nezklamal v roli Nicholase, který je odrazem Lauřina ducha a obav. Jejíma očima ho vidíme jako nebezpečného jedince oblečeného do černého. Vpravdě ďábelskou podívanou předvedla Rebecca Romijn-Stamos (X Men) jako Laura, která používá svou krásu a sexualitu jako zbraň k získání toho, co chce. A daří se. V malé, zato výživné roli ambasadora Wattse se ukázal Peter Coyote. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (213)

Flakotaso 

všechny recenze uživatele

Moje první setkání s De Palmou dopadlo víc než dobře, ale určitě ne bezchybně. Režisérův osobitý styl mě velmi zaujal, stejně jako mnoho kamerových vychytávek, které mám tak rád. Stejně tak hudba na motivy Bolera byla výtečná. Co mi ovšem na filmu vadilo, byla přílišná složitost, řekl bych až překombinovanost scénáře. Na jednu stranu je to dobře, ale na druhou je člověk zmatený a i když si myslí, že nakonec pochopil, není si tím, tak jako já, jistý. A to nemám rád. 75% ()

lesumir 

všechny recenze uživatele

Rebecca Romijn JE Femme Fatale!__ Film má svoje technické chyby v příběhu a docela se divím, že je vidím u takového mistra, jako je De Palma, ale atmosféra a herecké obsazení to všechno dohánějí, a i když se úplně tak Základní instinkt nekoná, tak je to i tak výborný thriller, který má open v podobě Pojistky smrti od Billyho Wildera, čím chce De Palma naznačit, že se bude jednat o neo-noirovský příběh jako pocta skvělému žánru, což se mu na jedničku povedlo! ()

Reklama

MikO_NR_1909 

všechny recenze uživatele

Ťažký, dráždivý, jedinečný mysteriózny triler, ktorý svojou štylizáciou a spektakulárnou formou (blížiacou sa noir vo farbe), dosahuje nadčasovosti. Je veľmi zložitý, zvláštny, avšak skôr pre náročnejších kritikov ako pre masu konzumných ľudí. Výborne zahrané Rebeccou Rominj, Antoniom Banderasom (+vedlajšákmi) a skvele spracované. ()

sepp 

všechny recenze uživatele

Hodne zvlastni zalezitost, ktera zezacatku vypada strasne divne, prostredek se snazi byt akcni a eroticke sceny hypnotizujici, ale ve skutecnosti je silne nudny a zaver vse obrati tak na ruby, ktery cely dej takrikajic hodi nekam uplne jinam - pointa toho vseho se snazi byt necim, cim neni a cele to tak na konci vyzniva hodne umele a prvoplanovite... ()

Deimos 

všechny recenze uživatele

DVD/// Obsazení 6/10 Děj 5/10 Hudba 8/10 Efekty 6/10/// +výrazná hudba, práce s kamerou, závěrečný zvrat -místy docela utahané a bez napětí/// Dobrý pokus ze kterého však vzešel průměrný film, který právě z průměru tahá zajímavé zpracování a finální rozuzlení, po kterém se vám film bude líbit mnohem víc. Zaujme úvodní akční scéna a hudební motiv.///Celkem 60%/// ()

Galerie (41)

Zajímavosti (17)

  • Film sa údajne odohráva na filmovom festivale v Cannes v roku 2001, aj keď sa otvára filmom Est - Ouest (1999). Ten však, ak by bol uvedený v Cannes, bol by na ňom v roku 1998, resp. 1999. (Arsenal83)
  • Antonio Banderas postava Barda v skutočnosti vôbec nezaujala, ale rolu bral ako príležitosť naučiť sa režisérske schopnosti od Briana De Palmu. Zdieľal túto myšlienku s De Palmom, ktorý súhlasil, že ho naučí všetko, čo potrebuje vedieť, ak príjme túto rolu. (Arsenal83)

Reklama

Reklama