Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Co se stane, když si tvrdohlavá princezna Aneta odmítne vzít prince Jeronýma a královskou lest s nepravými čerty prokoukne sám Lucifer? Bude svatba, válka, nebo peklo na zemi? Bude legrace! A spousta falešných i pravých čertů, kteří umí pěkně zkomplikovat život! ... Jako v každé pohádce, ani tady nemůže chybět princezna. Jmenuje se Aneta (T. Voříšková), má svou hlavu – a hlavně se nechce za žádnou cenu vdávat! A už vůbec ne za nešikovného prince Jeronýma (J. Mádl) ze sousední země, kterému byla v dětství zaslíbena výměnou za ochranu rodného království. Jeronýmův otec, král Bedřich (V. Postránecký), ale na sňatku trvá, protože sní o velké říši, a porušení slibu by znamenalo vyhlášení války. Jak tedy princeznu zachránit a úmluvu neporušit? A tak dobrácký Anetin tatínek král Leopold (P. Nárožný) vymyslí geniální lest: že prý se o jeho dceru uchází sám Lucifer (M. Stránský)! Předpokládá, že Jeroným nebude chtít zachraňovat princeznu a Bedřich svatbu zruší. Aby byl jeho plán dokonalý, domluví se s potulnými komedianty, kteří mu v nedalekém polorozpadlém mlýně, kde skutečně prý kdysi přebývali čerti, vybudují „pravé“ peklo. To jen pro případ, kdyby se někdo chtěl přesvědčit, jak je to s tím Luciferem doopravdy. Netuší ovšem, že tím proti sobě popudí samotného vládce pekel Lucifera i jeho temperamentní snoubenku Muribanu (A. Stanková)… (Česká televize)

(více)

Videa (3)

Trailer 2

Recenze (563)

Šakal 

všechny recenze uživatele

Koukám, že je tady nějak přeVoříškováno. Já měl vždycky radši vanilkovou a hlavně, mě nikdy holky, co měly hlas jak vyřvanej frajer po nonstop večírku, co vyhulil krabku cigaret a pokořil kartón lahváčů, dvakrát nebraly. To rohatá čertice Alžběta Stanková, je jiné kafe. Od ní bych si rozsvítit resp. doruda rozpálit vocas, narozdíl od samotného Lucifera, klidně nechal.... _ Pryč jsou doby, kdy pohádka musela mít v prvé řadě příběh? Pryč jsou doby, kdy pohádka obsahovala lehkost, nenucenost, humor? Pryč jsou doby, kdy byl Petr Nárožný rebel! Pryč jsou doby, kdy pohádku sledovala celá rodina a nebylo jim (za tvůrce) trapně? _Prvních pětačtyřicet minut naprosto unylých, zbytečně natahovaných (čert ví, co mě přimělo nepřepnout) a nutno podotknout, až na pár světlých záblesků v podobě všech výstupů již zmiňované Alžběty Stankové, která si mimochodem krade pohádku pro sebe, to ve zbylé části nebylo lepší...Vojtek působí jako špatnej vtip, Vydra to je nechtěná parodie (těžko říct na co), Pecha vypadá, že vysadil prášky resp. si odskočil z jiné pohádky a byť Martin Stránský má určité charisma, Karel Heřmánek to bylo jiné kafe resp. čaj! Zbytek (včetně Postráneckého, Táborského a spol.) tuctový, nevýrazný a nudný jako pohádka sama. Nutno podotknout, že na vině je spíše scénář, než herci samotní. Nechci samoúčelně kopat kolem sebe a plivat na tvůrce a rozhodně si nemyslím, že mám přehnané nároky, ale (rodinnou) pohádku si já představuju rozhodně jinak. Ke cti tvůrcům nutno dodat....alespoň samotný název nelhal. 35% ()

cheyene 

všechny recenze uživatele

Nebylo to úplně nejstrašnější...s přihlédnutím ke skutečnosti, jak tragické jsou pohádky posledních 20 let, tak z toho Peklo s princeznou vychází celkem dobře. Občas se mi to zdálo mírně překombinované. Klasická pohádkovská chyba: Veškeré zprávy tu král dostává ve formě svitku, což není historicky možné. Svitky se používaly pouze u papyru (v našem prostředí se vyskytuje velmi málo), avšak v těchto dobách se užíval už jen v papežské kanceláři. Králové a spol. používali pergamen, který se skládá a nestáčí! Papír se v českém prostředí objevuje až od 14. stol. ()

Reklama

Sonnery 

všechny recenze uživatele

Udělat z Mádla prince je už samo o sobě teroristickým činem, ale budiž - Terezka to jako princezna utáhne a já abych začal líbat každou žábu u potoka, aby se mi ve Voříškovou proměnila. Jenže kam doprdele zmizela ta krásná pohádkovost? Podívejte se na pohádku s Werichem nebo Vondráčkovou (W+V)...nádhera = nápad, charaktery, pohádkové kouzlo... Ale dneska se pohádka dělá tak, že vemete plejádu všemožných (a dobrých) herců, uděláte z nich čerty, princezny, babizny, klokany či Ozzyho Osbourna, hodíte je do lesa, do hradu nebo do pece, deset minut před natáčením jim vymyslíte dialogy, o těch přece pohádka není a "dílo je na světě" - což je věta, kterou používám po úspěšném dělání na WC (W+C)... Jo, je to peklo, kde vládne Šmídlomajer ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Dlouho jsem neměl tak hezký pocit z pohádky jako v případě Pekla s princeznou. Hrozně hezky to udělali. Jak peklo, tak království. Dobře na tom byli i samotní králové. Stejně tak Jiří Mádl s Terezou Voříškovou. Prostě ta pohádka měla šmrnc a tak mi tady okamžitě utkvěla jedna dost osobní otázka na zdejší hodnocení. A jelikož je to komentář k pohádce, tak se pokusím být trošičku taktní. I když otázka je, zdali se udržím. Takže nejdřív ke konkrétním rádoby kritikům. Konkrétně: AngelAngie: papundeklový ateliér, Psema: o něco lepší než poslední Troška, choze: unudilo k smrti, časopis Premiere: rozvařený pohádkový děj a dál už mě to psát nebaví. Je mi z Vás rádoby znalců a samozvaných odborníků na blití. Co si představujete pod pohádkou? Pro mě i Troška dělá vcelku dobré pohádky a pochybuju, že někdy někdo dorazí s něčím tak geniálním, že i Vás to nakopne do prdele, abyste si uvědomili, že ta pohádka je především pro děti a ne pro Vás. Podle mého názoru ta pohádka měla všecko, co Vám chybí. V lepším případě jste akorát zaujatý na českej film. Nevim na co si hrajete. Neřeknu, kdyby ta pohádka byla debilní od hlavy až k patě. Jenže tahle měla kouzlo, měla vcelku příjemný děj, i když opakující, měla dva naprosto suprový krále, upravený a namóděný tak, že bych si to ani já v těch nejpohádkovějších snech nedokázal představit, měla správnou pohádkovou atmošku, kdy mám dobrý pocit z toho, když se budoucí princ s budoucí princeznou spolu baví, měla tak příjemný průběh, že pro děti to musí být něco úžasnýho. Tržby ve Vašem případě zřejmě mluví za vše. Každopádně debilové se najdou všude. A je vidět, že ačkoliv jsme u pohádky, stejně jsem se rozjel. Takže to radši utnu. Tahle pohádka je zřejmě tou nejlepší pohádkou, která se tu po revoluci natočila a mně se hrozně líbila. Jak to vidí jiní, je mi u prdele. Když se najde pár ventilátorů, co chtěj škodit, tak ať škoděj. Snad to ti ostatní kvůli ním neodsouděj. ()

Fr 

všechny recenze uživatele

..a až budou plnoletí, tak se vezmou. Svatba nebo válka!…. Dohody se musí plnit, jenže co když se děti vzepřou svému osudu? Potom zbývá jen (ne)šťastná náhoda, aby je svedla dohromady. Peklo a čerti – slabota! A i když mají i světlé chvilky, tomu Heřmánkovu nesahají ani sem_ . Nesedí mi dialogy. Takový trapný. Třeba Táborský by jistě zvládl i normální text, aby ze sebe nemusel dělat jen idiota. Ale takových postav je tu víc. Vlastně skoro všechny (?). Nezachrání to ani kurážná T.Voříšková. Ani děti neskáčou nad touto pohádkou nadšením. U nich tak za 3*. Možná z jiných důvodů, ale už i to něco znamená. A tak u nás doma čekání na novou hezkou českou pohádku pokračuje. PŘÍBĚH *** HUMOR ** AKCE ne NAPĚTÍ ne Víte, že ? S mokrým ocasem – vlastně huňkou – se prý nedá čarovat? Alespoň je to na co svést…:-)) ()

Galerie (20)

Zajímavosti (29)

  • Režisérovým filmovým debutem měla být původně filmová adaptace textu Viktora Fischla Dvorní šašci. Náročný projekt se však nakonec musel odložit. (hippyman)
  • V pekle mají čerti kotle, na kterých je nápis Geminox. Geminox je výrobce plynových kotlů. (Sam_Hawkens)
  • Jelikož Dolský mlýn už dlouho nemá mlýnské kolo, muselo být pro potřeby filmu vyrobeno a nainstalováno do původního otvoru pro hřídel, který je blíže skály. Ve stejném otvoru bylo mlýnské kolo i v pohádce Pyšná princezna (1952). (Blekota56)

Reklama

Reklama