Režie:
Anders AndersonScénář:
Glenn TarantoKamera:
Andy SteinmanHudba:
Trevor MorrisHrají:
Josh Lucas, Jon Hamm, Jimmy Bennett, James van der Beek, Jessica Chastain, Rhona Mitra, Joanna Cassidy, Morena Baccarin, Beth Grant, Rick Gomez (více)Obsahy(1)
Detektivu Tomu Adkinsovi je svěřen případ hrůzného nálezu v podobě kostry malého chlapce ve velké truhle. Tento případ v Tomovi a jeho manželce probudí starou ránu, neboť jejich vlastní syn byl před osmi lety unesen a jemu se nikdy nepodařilo usvědčit hlavního podezřelého. Tom se pouští do pátrání zločinu, jenž sahá daleko do minulosti a odkrývá se mu tak tragický příběh Matthew Wakefielda, otce tří synů, o jednoho z nichž přišel za podobných okolností jako Tom. (claudel)
(více)Videa (1)
Recenze (78)
Neřekla bych, že tenhle film může obstát jako detektivka. Nekoná se žádné překvapení ani zvrat. O to zajímavější je to jako drama o ztrátě dítěte, se kterou se dva otcové a jedna matka nemohou po dlouhé roky vyrovnat. Mile mě překvapila Rhona Mitra, která mi tu byla nebývale sympatická (nepatří k mým oblíbencům) a její manžel Jon Hamm hrál rovněž dobře, obzvlášť se mi líbil krutými okolnostmi zmítaný Josh Lucas, s tím prostě nejde nesoucítit. Hodně smutný film. ()
Stačí jen nepatrná chvilka, kdy si tatínkův Junior musí skočit na malou nebo pumpařovu starou a může to znamenat ztrátu těch nejbližších.. Nejen tím kostlivcem ve skříni (teda vlastně bedně) to připomíná epizodu Cold Case, byť se silným dosahem do přítomnosti a dobře vykreslenou tenzí mezi rodiči, co přišli o dítě. Dají se tomu vytknout nepovedené masky, ale stejně tak je potřeba vyzdvihnout dávkování sentimentu a smysl pro detail (v teplácích na běhání k nálezu těla, několikeré vyzvánění telefonu, než jej někdo vezme). Apropo, americké maloměsto, mizející děti, červený balónek - pro Jessicu Chastain To bylo znamení jak od Shyamalana.. ()
Dávné zločiny působí mnohem zajímavěji, nejspíše proto, že více raní surovostí, kterou bychom pod dojmem atmosféry filmů pro pamětníky, v té době neočekávali. To ale není jediný důvod, proč zde 50 let starý zločin jasně válcuje svou moderní obdobu. Film je o utrápeném otci tří kluků a jeho falešně obětavém příteli. Zde jsou nejsilnější momenty filmu v atmosféře i příběhu. Nikoliv v paralele se současností, kdy vyšetřování samotné i znázornění rodinného utrpení prostě příliš extra nefunguje. 60% ()
V deň osláv dňa nezávislosti sa detektívovi Tomovi stratí syn. Jeho telo sa nikdy nenašlo. Po niekoľkých rokoch je privolaný k prípadu objavenia pozostatkov kostry mužského pohlavia, ktoré popisom i vekom pripomínajú štruktúru tela jeho syna. Napriek tomu, že sa toto podozrenie vyvráti, zvláštnosťou celej veci je, že mŕtvola mala pri sebe dar, ktorý Tomov syn dostal v deň jeho zmiznutia. Podarí sa mu rozlúštiť túto záhadu a konečne tak vypátrať milovaného syna? Kriminálna dráma, ktorá vyobrazuje dva vzájomne sa prelínajúce príbehy, v dvoch odlišných dobách. Súvis je zrejmý a vďaka slušnému scenáru má film hlavu aj pätu. V určitom momente akoby však skĺzol na úroveň TV krimináliek. Neviem prečo som to tak pociťoval, ale zrejme to spravil ten nečakaný útlm deja vo chvíli kedy to človek očakával najmenej. Škoda, že režisér nepracoval viac s atmosférou. Záver taktiež nijak strhujúci. Mohla to byť pecka. Pri sledovaní tohto snímku nemáte čo stratiť. ()
Na televizní film dost dobrý, na víc to ovšem nemá, i když musim připustit, že se na to hodně dobře dívalo. Jednalo se o dobře odvyprávenou kriminálku, která i přes ony dvě roviny v rámci doby neupadla do kýče, vyděračsky srdceryvných scén, které nefungujou či do nepovedeného rodinného patosu kvůli ztrátě syna. To je ohromné plus, k tomu všemu se pro mě, jako ženu, jednalo o sakra dobře koukatelné dílo, díky oněm dvěma chlapskym chlapům v hlavních rolích. Lepší průměr. ()
Reklama