Reklama

Reklama

Pochmurná Paříž blízké budoucnosti je městem plným zločinu. Profesorka Brügenová se snaží zachránit život své dcery po těžké autonehodě - a to i za cenu manipulace s jejími vzpomínkami a sny. Policista Hoffman přišel o ženu a parťáka při přestřelce a touží po odplatě. Horečné pátrání jej vede ke klinice profesorky Brügenové, která skrývá nebezpečné tajemství... (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

(více)

Recenze (72)

fmash 

všechny recenze uživatele

Barevně stylizovaná kamera jako z nějaké reklamy, podivný střih, vesměs nesympatičtí herci a především v první polovině solidní nuda. Nemluvě o hudbě — nevím, proč si frantíci ve scifárnách potrpí na podivnou lacinou elektroniku, která jenom ruší. Na druhou stranu hlavní hrdina ujde a mladá Mélanie Thierry, ačkoli dost nesympatická, hraje výborně. Určitou výhodu dává Chrysalis rozumná stopáž a ve druhé polovině film konečně získává trochu tempo a jakous takous „uvěřitelnost“. Silnější dvojka, na trojku si u tohoto pokusu o noire netroufám. ()

bourec 

všechny recenze uživatele

Francouzi dokážou natočit slušný filmy,proto jsem tenhle film na tv barrandov shlídnul.Začátek byl dost nepřehlednej,přesto vyprávění mělo slušný tempo,určitě jsem se nenudil.Postupně se dozvídáte ,proč se všechno odehrálo,jenže to už je pomalu konec filmu.Film patří do takový tý skupiny dobrejch filmů bez nutnosti ještě dalších vidění.60%. ()

Reklama

Djkoma 

všechny recenze uživatele

Lehké sci-fi, které se snaží hrát na lidskou strunu budoucnosti. Francouzské sci-fi jsou často vizuálně uhlazené a zajímavé, ale nenabízejí dostatek myšlenek. Chrysalis představuje svět blízké budoucnosti, v kterém je prakticky vše identické, jako v tom dnešním. Až na pár zajímavých drobností jako je stroj na úpravu vzpomínek ... Přes svou krátkou stopáž film nenabízí žádnou velkou akci, ale spíše pobíhání a hádání hlavní postavy s někým dalším. Přesto vypadá celý film moc pěkně a je překvapující, že je uvnitř tak povrchní a v závěru tak předvídatelný. ()

honajz 

všechny recenze uživatele

Jako sorry, tohle je povídka do Krajních mezí, s celovečerákem to nemá nic společného. To noirové ladění je sice hezoučké, ale falešné jako Star Trek pro teenagery. Zdlouhavé, zbytečné záběry, zbytečné postavy, postavení kamery jako ve videohře. Jistě, námět o zálohování vzpomínek - možná to někomu, kdo nečetl Ijona Tichého od Stanislawa Lema přijde originální, ale mně ne. Naroubovat to na rádoby špionážní historku je sice hezké, to diváky láká, ale v tom případě je potřeba vyvarovat se nelogičností a něco víc prozradit o světě, v němž hrdinové žijí, pravidlech, a koneckonců i charakterech postav. Tohle je jen načrtnuté jako komiks, kde taky podrobnosti nehrají roli, a noir to spíše zneužívá, než nabízí. Ono by to moc rádo bylo jako Renesance, ale tam byl propracovaný děj s nějakými zvraty a propracovanější prostředí i vnitřní zákony příběhu. Btw, a stejně furt nevím, co znamenalo 7/4. Jizvy, ano, ale proč? ()

Radiq 

všechny recenze uživatele

Pozor - není to žádná francouzská kravina, jak by mohl naznačit filmovej plakát! Je to docela pěkné futuristické krimi. Vytvořit reálně vypadající budoucnost není žádná lehká šťáva, jako že to není nic lehkýho. V tomhle filmu se jim to povedlo docela hezky (aspoň do určité doby) a nenásilně. Když říkám nenásilně, tak tím ale nemyslím bojové scény. Z těch se daly dělat docela dobrý odběry. Nevěděl jsem, že choreografa bitek dělal ten, co dělal Bournea, ale přesto jsem sem nevědomky napsal: bitky ala francouzskej Bourne. Holt - asi to jde poznat. ()

Galerie (26)

Zajímavosti (1)

  • Jediné vozidlo, které se ve filmu objevuje, je koncept coupé Renault Talisman z roku 2002. Narozdíl od jeho elektromotorové filmové verze byl zamýšlen jako čtyři a půl litrový osmiválec do V. (Saur.us)

Reklama

Reklama