Reklama

Reklama

Láska a jiné kratochvíle

  • USA Love and Other Impossible Pursuits (více)
Trailer

V této upřímné, vtipné a srdcervoucí adaptaci románu spisovatelky Ayelet Waldman, jež vypráví o životě, ztrátě a rodině, zazářila krásná Natalie Portman. Emilia (Portman) je absoloventka práv na Harvardu a také novomanželka – právě se provdala za Jacka (Scott Cohen), vysoce postaveného newyorského právníka. Když začala Emilia pracovat v jeho právnické firmě, byl Jack její šéf a byl ženatý. Jejich život bohužel nečekaně změní smrt jejich novorozené dcery. Emilia se ve svém zármutku jen těžko sbližuje se svým nevlastním synem Williamem (Charlie Tahan), ráda by se s ním zkamarádila, ale díky Williamově předčasné vyspělosti se to zdá téměř nemožné. Nejtěžší je však vyrovnat se s neustálými výbuchy vzteku a žárlivosti Jackovy bývalé ženy, Carolyn (Lisa Kudrow). (HBO Europe)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (138)

terunka003 

všechny recenze uživatele

Dramatické, smutné, depresivní, bezvýchodné, sebemrskačské, bojující, hádavé × zase ta jejich americká nátura. Téma zajímavé, sice hlavní postavu bych propleskla za ty její nálady a výbuchy, i když je ve stresu ze smrti dítěte. Bývalá manželka byla taky lehce histeričtější, ale reálná. A synáček byl moc chytrý, to znamená moc americky urážlivý a donašecký, chápu, bylo to dítě. Natalie super, Scott moc pěkný, prostředí sychravého New Yorku dolaďovalo celou náladu. A to je tak všechno, čekala jsem víc. Film, který možná nemusíme vidět. ..ten pochod mi přišel docela bolestivý, proč rozrývat staré jizvy.. ()

berusche 

všechny recenze uživatele

Obvykle je problém smířit se s tím, že jak to není starší drama nebo drama ze severu, mohlo by to stát zato. Nebo to zato i stojí. Ačkoli služebně mladší, i Rabbit Hole se šťourá v tom, jaké to je přijít o dítě. A i když o něco lépe dramaticky, o nic méně kvalitně. Oba nejsou kategorií výše zmíněnou, ale jsou dobré, pokud máte náladu na melancholii a trochu velkého smutku. Tenhle snímek ovšem má trochu více toho patetismu, zvlášť závěr je takový. Musím ale uznat, že výkon Portman je slušný, koukatelný a na situaci, v níž se nachází postava, i přijatelný. ()

Reklama

DEXTER099 

všechny recenze uživatele

Tak tohle je film,který vás citově dostane až dřeň.Příběh matky,která přišla o novorozence a vyrovnává se s tím ve společnosti manžela a jeho syna z předešlého manželství.Pokud máte děti tak vás to dostane o to víc,pocity kdy se hlavní hrdinka vypořádává s pocity vlastní viny,s tím,že svojí dcerku vidí všude a ve všem a tak moc by jí chtěla zpět...Nebudu vám nic namlouvat a přiznávám,že i slzy byly.Do filmu skvěle sedla výborná Natalia Portman a i její nevlastní syn byl roztomilý :-) Za mě nemohu jinak už i kdyby jen měl film posloužit jako morální podpora pro lidi co si prochází nebo procházeli tím samým a dávám 85 % a pět hvězd. ()

Arsenal83 

všechny recenze uživatele

Film aj kniha sú určené predovšetkým ženám, mužov nemusí zaujať a mňa tiež neoslovilo. Pozerať sa na síce skvelú herečku, ale v role osoby večne utrápenej, sklamanej a potácajúcej sa v problémoch. A všetko sa to týka lásky a straty dieťaťa. So zadaným mužom, o ktorého by neoprela v skutočnosti ani bicykel a ktorého stvárnil veľmi nesympatický Cohen. Skutočne neviem, čo aké emócie malo toto dielko vzbudiť. ()

gudaulin 

všechny recenze uživatele

Nikdy bych nevěřil, že film s tak silným dramatickým potenciálem, příznivými komentáři a především s půvabnou Natalií Portman mě zklame natolik, abych nakonec neudělil ani průměrné hodnocení. Za jediný skutečný klad považuji právě přítomnost Natalie, která prakticky nesleze z obrazovky. Za podobnou dramatickou roli by leckterná seriálová hvězdička udělala prakticky cokoliv. Natalie je nejen pohledná, ale i talentovaná herečka, takže po této stránce jí není co vytknout. Jenže scénář film kormidluje do těch nejprovařenějších vod hollywoodského studiového mainstreamu s citovým vydíráním, knižními dialogy, přemoudřelým děťátkem a typickým happyendem. Hudba je vážně srdcervoucí, a to bohužel myslím ironicky, ale film sráží o dvě třídy zpět především dialogy. Věty typu snad jsem nebyl dobrý manžel, ale myslím, že jsem dobrý člověk, nejsou nic proti tomu, co je scénárista ochoten vložit do úst svých hrdinů v klíčových momentech. Scénárista si sice hraje na velké drama, ale k opravdovému střetu a zásadnímu konfliktu nemá odvahu. Soužití dětí s novými partnery jejich rodičů mívá často mnohem horší průběh i přes ty nejlepší úmysly dospělého. A ještě jedna věc mi vadí. Člověk by při sledování americké studiové produkce snadno nabyl dojmu, že americká společnost se skládá takřka výhradně z elitních právníků, prestižních lékařů a úspěšných podnikatelů, kteří považují za naprosto zásadní, aby se jejich ratolest dostala ze soukromých jeslí do prestižní mateřské školky a odtud na exkluzivní soukromou základní školu považovanou za přípravku na Harvard. Jejich spolužáci mohou mít i jinou barvu pleti, ale nikdy nesmí být z jiné společenské třídy, prostý plebs by patrně mohl jejich děti kontaminovat. Jo jo, i vláda meritokracie může být někdy k zblití. Celkový dojem: 40 %. ()

Galerie (39)

Zajímavosti (4)

  • V jedné scéně tvrdí Emilie Willovi, že i když vystudovala Harvard, je to škola na nic. Natalie Portman opravdu vystudovala Harvard, a to v oboru psychologie. (Brousitch)
  • Snímek byl natočen na motivy stejnojmenného románu od Ayelet Waldman. (pufina)

Reklama

Reklama