Režie:
Dominic SenaScénář:
Bragi F. SchutKamera:
Amir MokriHudba:
Atli ÖrvarssonHrají:
Nicolas Cage, Ron Perlman, Stephen Campbell Moore, Stephen Graham, Ulrich Thomsen, Claire Foy, Robert Sheehan, Christopher Lee, Rebekah Kennedy (více)VOD (3)
Obsahy(1)
Výpravný film vypráví příběh hrdinného křižáka Behmana (Nicolas Cage) a jeho nejbližšího přítele Felsona (Ron Perlman). Po desetiletích boje se vracejí do vlasti, kterou nacházejí zdevastovanou morem. Církevní hodnostáři jsou přesvědčeni, že za katastrofu je odpovědná dívka obviněná z čarodějnictví, a proto dvojici hrdinů rozkáží, aby ji dopravili do vzdáleného kláštera. Zde se má údajná čarodějnice podrobit prastarému rituálu vymítání ďábla. Vydávají se tedy na strastiplnou cestu, která je zkouškou jejich sil a kuráže a během ní odhalí dívčino temné tajemství... (oficiální text distributora)
(více)Videa (4)
Recenze (1 059)
Proboha .... Těšil jsem se nepolíben komentáři na drama ze středověku z dob čarodějnických procesů (jako nestředověké Kladivo na čarodějnice). Místo toho jsem byl zděšen. Monstrózností soundtracku, kýčovitých záběrů na krajinu a neskutečně přiblblého scénáře s množstvím klišé namíchali tvůrci divákovi hodně jedovatý koktejl. Varováním měla být již první scéna s popravami čarodějnic, leč nebral jsem jej vážně. Uchlácholen náhledy na boje ve Svaté zemi až po návrat rytířů domů se na snímek celkem dalo koukat. Pak už to šlo z kopce a u závěrečné scény s čertem či co to bylo jsem čekal, že se na scéně objeví ještě Sindibád a Xena... Už mne unavuje i neustálé obsazování Rona Perlmana do rádoby historických filmů. Zde po delším čase nehraje nějakou zrůdu, ale jednoho ze dvou hlavních hrdinů. U Cage musím smutně konstatovat, že od Města andělů jsem s ním neviděl žádný dobrý film... Kdo chce vidět středověk ať jde o dům dále, tento snímek si na něj jen hraje stejně tak jako Xena na Staré řecké báje a pověsti. ()
Lobotomie, při které se možná otrlejší smějí, ale já odmítám hýkat v ‚guilty-pleasure‘ opojení, neboť mě to uráželo už od první digitální bitvy až ke konci z ranku herního průmyslu. Nevadí mi středověký rytíř Nicka Cage, neboť mu kryjí záda drsňáci Perlman s Thomsenem, ale vytáčí mě Senova snaha být cool za každou cenu, pričemž je vidět, že skromný rozpočet rozházel už na začátku, tudíž se hlavně žvaní, pak dojde na digitální vlky a vy chcete vrátit čas a ten most nechat spadnout o pár vteřin dříve. První letošní film, u kterého mi bylo stydno. ()
No v podstatě hodně podobné jako Solomon Kane a podobně zbytečně zabité. Tzn - strašně moc bláta, hnijících mrtvol, hnisu, hnijících mrtvol ... hnisu, hnijících mrtvol ... a obtloustlý Nicolas Cage, který se tváří jako by právě dostal nabídku natáčet hned novou trilogii svého hvězdného filmu Rituál (chápej jako by mu opět ulítly včely). P.S. Duel Hellboy vs. Ďábel je cool. ()
Cage překvapil. A celý Hon na čarodejnice s ním. Není to takovej "ou shit" jak by se dalo čekat. Teda... označovat to za výpravný film, to je trošku zavánějící, jde zcela jasně vidět, jak si tohle historický béčko muselo vystačit s minimálním rozpočtem a digitalizovalo kde mohlo. Ono na Nicolase všichni nádáváme, smějeme se mu v jakých koninách hraje, ale tenhle herec má snad nejvíc filmových nabídek ever. Každej rok hraje v několika filmech, pod kterými je vždycky napsáno obdobnými slovy "Cage zase skočil do průseru". Tak teda... tentokrát do toho taky skočil, ale minimálně. 75% ()
Den s Nicolasem Cagem pokračoval zběsilou honitbou ošklivého bubáka. Jak mě ale má vystrašit monstrum s nadpřirozenými schopnostmi, když ve filmu zároveň hraje Ron Perlman? Jako protiváha umouněných nezmarů zde figuruje Claire; jen by mě zajímalo, jestli ji předem napadlo, že když půjde do filmu s Cagem, stráví ho celý zavřená v cage… No, abych vám to ale nějak srozumitelně shrnul – hraná verze lovecké sezony je pohádkou, akorát se mi nepodařilo rozpoznat, pro koho. Je to dost srozumitelné? (Filmfest Hurghada 2012, 20/67) ()
Galerie (73)
Zajímavosti (30)
- V nebezpečných scénách za Nicolase Cage (Behmen) zaskakoval slovenský herec a kaskadér Vladimír Furdík. (Geralt z Rivie)
- Ružica meča, ktorý vo filme používal Ron Perlman (Felson) je vyobrazením symbolu rádu nemeckých rytierov a vznikol až počas 3. veľkej krížovej výpravy, pričom dej sa odohráva počas prvej. (QuietRioT)
- V scéne vstupu do opátstva vidieť okná zasklené veľkými tabuľami skla. Takéto tabule sa v stredoveku nepoužívali. (Arsenal83)
Reklama