Reklama

Reklama

Komisař Clouseau na stopě

  • Česko Komisař Clouseau na stopě aneb Výstřel v temnotě (více)
Trailer

VOD (1)

Obsahy(1)

Na zámku milionáře Ballona je čtyřmi výstřely zastřelen řidič Migel. Maurice, který našel u zastřeleného řidiče služebnou Marii Gambrelliovou, zavolal policii a zůstal v místnosti, aby Maria nemohla utéct. K případu je přivolán komisař Clouseau, který začne s vyšetřováním svým osobitým způsobem, ale záhy je z případu odvolán, neboť se komisař Dreyfus obával, že Clouseau na zámku zesměšní policii. Ráno je však případ vrácen Clouseauovi, neboť pan Ballon si Clouseaua osobně vyžádal. Maria Gambrelliová byla ještě večer uvězněna, neboť je hlavní podezřelou, ale inspektor Clouseau, který se do Marie zakoukal, je přesvědčen, že Marie jen někoho kryje. Clouseau se rozhodne Marii z vězení propustit, jelikož předpokládá, že sledováním Marie odhalí pravého vraha. Clouseau začne se sledováním Marie hned od věznice v převlečení za prodavače balónků. Clouseau je místním strážníkem zatčen, neboť nemá povolení k prodeji. Clouseau najde Marii v zámeckém skleníku – ta má v ruce zkrvavené zahradnické nůžky a na zemi leží probodnutý zahradník Georges. Maria je opět uvězněná, ale Clouseau ji propustí, aby ji mohl sledovat a odhalit skutečného vraha. Komisař Dreyfus už je na pokraji nervového zhroucení, protože kamkoliv Clouseau vkročí, způsobí chaos. Už jsou čtyři mrtvoly a Clouseau stále trvá na své verzi, že Maria Gambrelliová není vrahem. Clouseau jde večer s Marií do několika klubů, což má za následek další čtyři mrtvé lidi, ale tentokrát je jasné, že chce někdo odstranit Clouseaua. Inspektor Clouseau svolá všechny obyvatele zámku do jedné místnosti, aby jim údajně odhalil vraha. Přitom očekává, že vrah se dá na útěk, jakmile Clouseauův pomocník Hercule zhasne. Když nastane tma, dají se na útěk všichni a k odjezdu ze zámku použijí auto inspektora Clouseua. Nikdo netušil, že komisař Dreyfus zešílel a umístil do Clouseauova auta bombu, která po pár metrech vybouchne… (TV Prima)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (197)

kinej 

všechny recenze uživatele

Fajnová komedie se Sellersem v hlavní roli. Kromě Sellerse jsou zde i další vyvedené postavy, jako Kato a Sellersův nadřízený. Sellers zde dokazuje, že se narodil jako komik. Přesto jsem přesvědčen, že nejlepší výkony dokázal ze Sellerse vyždímat Kubrick, protože v jeho filmech musel všechny charaktery ztvárnit svým umem. Zde je vše postaveno na jeho nešikovnosti. Ale stejně je to prča. ()

sud 

všechny recenze uživatele

Dle mého (ne)skromného názoru nejlepší Clouseauovka. Záměrně říkám Clouseauovka, protože do série filmů o Růžovém panterovi moc nezapadá a to prostě tím, že o panterovi zde není ani zmínka. Zápletka je vynikající a má velmi zajímavé vyvrcholení. Postava inspektora Clouseaua je zde vypilována do dokonalosti. Jeho chování, grimasy a řeči jsou zkrátka neodolatelné. A Elke Sommerová je prostě nádherná. ()

Reklama

D.Moore 

všechny recenze uživatele

Řekněte přede mnou "inspektor Clouseau" a já si s velkou pravděpodobností vybavím některou scénu právě z tohohle filmu. Výstup z auta do fontány, pád z okna, zničující výslech podezřelé (tedy zničující pro inspektorův oblek), několik jízd policejním antonem, kulečník, sérii pokusů o vraždu, závěrečnou konfrontaci každého s každým, při níž se hlavní hrdina jen nemohoucně podívá do kamery... Peter Sellers je fenomenální a jeho postavě bez problémů uvěříte, že by do blázince dokázala přivést i tubu prášků na uklidnění. ()

Marigold 

všechny recenze uživatele

"A Shot In The Dark" je právoplatným počátkem růžovopanterovské série. Pravda, Blake Edwards rok před tímto skvostem natočil snímek Růžový panter, ale tam byl úředně výkonný idiot Clouseau pouze v roli vedlejší figurky, která byla jednou z mála světlých stránek jinak dosti ucourané detektivní konverzačky. Až tenhle kousek nese všechna poznávací znamení, na kterých je založena série. Tedy především – kolosální exhibici Petera Sellerse, který předvedl jeden z nejkomplexnějších komediálních výkonů v dějinách. Jeho Clouseau, detektiv ze "syrretee", je labužnicky dotažený do posledního detailu (stačí poslouchat jeho přihlouplý "aksánt") a je to právě Sellersovo famózní herectví, které dělá z některých scén absolutní klasiku – nemohu neupozornit na legendární kulečníkovou destrukci, v níž se opravdu vyplatí sledovat Sellersův pohyb a mimiku. Dále tu máme humor – postavený na typických groteskních prvcích (padání, přehmaty, destrukce atd.) a též na Clouseauově inteligentním verbálním humoru (Podezírám každého a zároveň nikoho). Pak je tu detektivní zápletka, která ale ustupuje výše jmenovanému, přesto má originální rozuzlení. A vše dohromady? Geniální prča s několika nezapomenutelnými a nepřekonatelnými nápady (originálnější postava než třeštidlo Kato se hledá těžko), výtečným Herbertem Lomem v roli rodícího se psychotika Dreyfuse a několika hluššími místy, které mi připomínají suchopárnost původního Růžového pantera. Naštěstí jich je velmi málo. ()

vesper001 

všechny recenze uživatele

Za prvé jsou tu titulky, dnes již povinná součást učebnic výtvarných oborů. Za druhé je tu geniální hudba Henry Manciniho. A za třetí, je tu on: Clouseau. Jacques Clouseau. Geniální mozek ukrytý za maskou mentálně poněkud utlumeného policisty, který si s hlavou hrdě zdviženou a plavným krokem šelmy razí cestu detektivní zápletkou, vstříc neomylnému rozuzlení a čím dál absurdnějším zítřkům. V rámci své mission: impossible pro spravedlnost a právo neochvějně čelí vrahům, nudistům, sluhům všech barev, mulám i šíleným nadřízeným. Plane jen pro svou práci, pro krásu žen a pro aktivovaný zapalovač ve svém kabátě… ()

Galerie (40)

Zajímavosti (17)

  • Herbert Lom (Charles Dreyfus) dostal svou roli tím způsobem, že mu jednoho dne zavolal režisér Blake Edwards a řekl mu: „Viděl jsem tě v mnoha gangsterkách, ale cítím, že máš komediální talent.“ (HawkeyP)
  • Jediný oficiální film s inspektorem Clouseauem (Peter Sellers), který nemá v názvu Růžového pantera. (Kulmon)

Reklama

Reklama