Reklama

Reklama

Včera, dnes a zítra

  • Itálie Ieri, oggi, domani (více)
Trailer
Komedie / Romantický / Povídkový
Itálie / Francie, 1963, 117 min (Alternativní 114 min)

Obsahy(1)

Živočišná Neapolitánka, která se věčnými těhotenstvími brání vězení, bohatá panička z Milána, nahrazující lásku pouhým bezcitným flirtem, či lepší římská prostitutka, do níž se zamiluje mladý seminarista, každá úplně jiná a přesto všechny stejně ženské a okouzlující. Nezapomenutelná Sophie Lorenová v rolích tří naprosto odlišných žen doslova zaplňuje filmové plátno svým neodolatelným ženstvím, jemuž v roli jejích mužských partnerů se stejnou chutí přihrává neodolatelný Marcello Mastroianni. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (169)

pytlik... 

všechny recenze uživatele

Konečně jsem se dostal k povinnému filmu pro nás, Holzmannovy milovníky. Bohužel, pořádně jsem viděl jen první povídku, protože stačilo nahlas vyřčené nevinné srovnání postavy mé partnerky s postavou Sophie po sedmi(!) těhotenstvích a od té chvíle jsem sledoval děj jen jedním okem, druhým jsem zkrátka nemohl. Nejsem bystrozraký, abych viděl skrz studený obklad, že. Jinak jsem kroutil hlavou nad tou nelogičností, žádná normální matka sedmi dětí se nebude snažit dostat z vězení, kde má s sebou děti jenom dvě, a těch zbylých pět visí doma na krku tatínkovi. Naopak by si snažila tu pohodu co nejvíce prodloužit. Ke druhé povídce snad jen větu na účet Lorenové, "pěkně na šestou k pásu do továrny, ony by tě ty pseudoromantické kecy přešly!". A třetí povídka na mě působila značně depresivně. Chudák kluk, na chvilku se mu blýskla šance na normální život, než ho spojený kartel babičky, dědečka, prostitutky a jejího zákazníka přinutil vrátit se na kněžskou dráhu. V tichu klášterní kobky musel Lorenovou sublimovat pěkně dlouho. ()

Hennes 

všechny recenze uživatele

Povedené tři povídky, kde excelují Sophie Loren a Marcello Mastroianni. První povídka je návod, jak zůstat na svobodě a nedostat se do basy, prostě stačí být neustále v jiném stavu. Perfektní italská rodinka, kde mladý Ital nepracuje. Musím uznat, že tady Sophie Loren směle konkuruje hereckým výkonem a temperamentem mé favoritce Gině. Druhá povídka, je krátká a kladl jsem si i otázku proč to někdo natočil. Prostě bohatá panička se nudí, když je manžel pryč. Třetí povídka opět skvělá a zase dominují vynikají herecké výkony. Lehká děva Sophie okouzlí mladého adepta teologie a její milenec Marcello pak musí "trpět". Celkově báječná italská klasika. ()

Reklama

Šakal 

všechny recenze uživatele

Herecký koncert Sophie Loren , které více než zdatně sekunduje Marcello Mastroianni. Tři povídky, každá zcela jiná. V té první se Sophie představuje jako matka, která rodí stále další a další děti jak na běžícím páse, aby se uchránila od vězení a já pouze " s napětím " čekal k jakému celkovému počtu se dostane a zda to vidá i na pověstnou Klapzubovu jedenáctku :o) V druhé si Sophie zahrála dámu z vyšších kruhů a přestože podala mistrný výkon, tato povídka se mi nijak hluboko do paměti nezaryla a oslovila mě nejméně. Třetí povídka ( Sophia vystupuje jako lepší prostitutka ), to je herecký koncert dua L+M ! Jako třešínka na dortu závěrečný striptýz v podání krásně Ženské s velkým Ž Sophie Loren a vůbec nevadí, že nebyl dotáhnut až do úplného konce ( ba právě zcela naopak, protože v představivosti ( fantazii) je krása! :o) p.s. To, jak Marcello sedí schoulený na posteli s rukama mírně před očima a tváří se jako malé děcko rozbalující dárky pod stromečkem mně vehnalo slzi do očí a přivodilo záchvat smíchu. Výborně zahrané. Hodnocení: 1povídka : 4*, 2 povídka: 3*, 3 povídka: 4+1/2*! ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Ve všech třech povídkách velmi dobrý herecký výkony Sophie Loren a Marcella Mastroianniho. V první povídce dělá Marčelo Sophii tak dlouho děti až to má následky. Poučení pro ženy -- s muži je třeba zacházet šetrněji, můžeme se porouchat a nebudeme už v záruce. Druhá povídka byla blbost. Nejdřív řídí Royse ženská a pak chlap, šokující je jen to, kdo nakonec toho Royse naboural. Na třetí povídku se mě dobře koukalo. Sophie totiž byla dobře oblečená - neoblečená. Film jsem viděl včera, hodnotil dneska a vrátit ho půjdu zítra. ()

janek85 

všechny recenze uživatele

Tohle je zvláštně pojatý film, který se skládá ze tří příběhů. V každěm příběhu hraje vynikající herečka Sophia Lorenová a vynikající herec Marcello Mastroianni. V prvním příběhu se mi líbil originální námět. Atmosféra byla rušná a humorná. Sophia Lorenová tam hraje těhotnou a hraje ji opravdu dobře, taky Mastroianni hraje dobře. Hudba mi přišla dobrá. Tady v příběhu byly ale nejpovedenější scény, samé humorné. Když bych chtěl hodnotit první příběh, tak ode mě dostane 4*. Druhý příběh už ubíra na kvalitě. Tam už není tolik humorných scén, hudby ubylo a celé to nemá takový šmrnc. Jen snad mě povzbudily výkony, Sophia hrála bohatou ženu. Za druhý dávám bohužel 3*. Třetí mě zase celkem dost dobře povzbudil. Tady opět přibylo humoru, hudba byla o něco lepší, výkony se o hodně zlepšily. Sophia hrála prostitutku, hrála ji opravdu dobře. Taky Mastroianni hrál, obzvlášť v tomto příběhu, nejlépe to uměl, když byl natěšený na sex a přitom k ničemu nedošlo. Třetí byl o něco lepší než první, ale stojím si za 4*. Včera, dnes a zítra je taková dobrá komedie, kromě druhého příběhu. Za celý film dávám 4*. 79% ()

Galerie (26)

Zajímavosti (10)

  • Predlohou pre postavu Adeliny (Sophia Loren) bola Concetta Mucardi – Neapolčanka, ktorá otehotnela 19-krát za sebou, len aby sa vyhla väzeniu za predaj pašovaných cigariet. (Arsenal83)
  • Červené auto ve filmu nese název Ferrari 250 GT California Spyder a patří mimořádně k vzácným vozům – pouze 56 těchto vozů bylo vyrobeno a některé se prodaly za více než 10 milionů amerických dolarů. (ČSFD)
  • Držadlo Umbertova kufříku se láme, když se mu ho Augusto snaží sebrat. V dalším záběru je držadlo opět celé. (džanik)

Reklama

Reklama