Reklama

Reklama

VOD (1)

Velmi inteligentní student Light (Nat Wolff) nalezne zápisník boha smrti. Zápisník má mystickou sílu zabít kohokoliv, stačí jen si představit obličej oběti a zapsat jméno. Light je s touto silou rozhodnut vymýtit zločin a vyčistit ulice od zločinců. Brzy se objevuje nepřítel, vyšetřovatel známý pouze jako L (Lakeith Stanfield). (Illuminare)

(více)

Videa (4)

Trailer 2

Recenze (197)

novoten 

všechny recenze uživatele

Rozumím všemu předloženému, chápu, proč chce Wingard přiblížit látku americkému publiku a zjednodušit kulisy, proč je Ryuk jednoznačnější (a tím pádem bohužel i téměř nikdy rafinovaný). Jenže s tím vším přichází i nepochopení celého konceptu souboje dvou mozků. Light zůstává vysoce inteligentním Kirou a L pak mistrem dedukce, neustále na stopě svojí oběti. Střetávají se ale ve smutně polopatickém souboji emocionálně přehrocených jedinců, kdy první jmenovaný vesele prozradí svoje tajemství dívce, které nemá jediný důvod věřit a stává se jejím oddaným nepřemýšlejícím podpantoflákem - a druhý se (snad z nedostatku spánku?) postupně mění v impulzivně jednajícího nerváka. Z výsledného počinu je pak příjemně svižný thriller s výborným soundtrackem a famózním vizuálem, ale s legendární značkou Death Note se i z logiky věci rozchází snad v polovině stopáže. A to je pak zle. Netflix měl vzít rozum do hrsti a místo do střídmého filmu jít rovnou do velkolepé minisérie. Tam už by postavám humor, hloubka či smysl nechyběly. ()

dr.horrible 

všechny recenze uživatele

Slabý nadpriemer hlavne pre soundtrack, finále, kde to má konečne správnu atmosféru, a gore. Každopádne, narvať celý seriál do 100 minút je nedôstojné, zhruba polovicu preskočia za nejakú polhodinu (!), prečo nestihnú rozpracovať vlastne skoro nič (ani nehovoriac o už tak zle obsadených postavách) a miesto toho v podstate iba pobehujú od jednej akcie k ďalšej. Súboj charakterov sa koná tak v dvoch scénach a tá pôvodná geniálna kriminálka, doslova upadá prerobením na film pre americké teen publikum, ktorý už ako žáner nepovoluje používať inteligenciu ako hlavnú výsadu. Skrátka nebude sa vám to páčiť, pokiaľ ste videli seriál. A pokiaľ nie ste americký teenager, teda. ()

Reklama

bourec 

všechny recenze uživatele

Ten film sem si pustil znovu. Začátek je hodně pekelnej, atmosférou to nešetří, a zaděláno bylo na slušnej filmek. Vypadá to ovšem, že Netflix šlápnul po dvaceti minutách Wigardovi na kuří oko. Od tý chvíle je to nervní, hodně překombinovaný, a ten černej polda mě neskutečně sral, a ve filmu působil spíš jako rušivej element. Wigard je asi fakt dobrej tvůrce, ovšem tohle trochu pokulhává. 60%. ()

joker.george 

všechny recenze uživatele

Death Note znám jako anime, které jsem si oblíbil, takže jsem se na novou hranou verzi těšil. Bylo by naivní si myslet, že film z něj obsáhne moje nejoblíbenější momenty, byť třeba z první poloviny seriálu. Ale stejně mě nemálo zaskočila odlišnost oproti tomu, co znám, a týkalo se to i charakterů. Když se na snímek zaměřím jako na samostatné dílo, tak výsledek není o moc méně rozporuplný. Bavil jsem se, Ryuk kraloval, ale kontroloval jsem i, za jak dlouho bude konec a vzpomněl jsem si například i na Nezvratný osud. A poslední střih přišel v pravý čas. (Netflix) ()

JASON_X 

všechny recenze uživatele

Nemám problém dát zdařilému remaku stejně hvězd jako originálu, nebo klidně i víc než originálu, ale v tomhle případě fakt není důvod. "Vylepšení" zápletky o rádoby femmefatalistickou a ladymacbethovskou roztleskávačku spolu s nenápaditým standardně hollywoodizovaným zpracováním posunulo film do velké množiny průměrných amerických soft horrorů pro teenagery. Nejmarkantnější je to na konci, který byl sice nakonec taky slušně krkolomně vypointovaný jako ten japonský, ale na rozdíl od toho japonského jaksi nemastný, neslaný, neatmosférický. I infantilní pojetí postavy Rjúka (které jediné mi v původním filmu trochu vadilo) zůstalo zachováno a přitom právě tady jsem si od Amíků sliboval nějakou změnu, přitvrzení, přitemnění... ()

Galerie (13)

Zajímavosti (12)

  • V Japonsku je zvyk, že vizitka se podává tak, že se drží v obou rukách a je ideálně ještě položená na peněžence. Když tedy Watari (Paul Nakauchi) podává svou vizitku tak, že ji jen tak vytáhne ze saka a jednou rukou ji podává, je to od něj velmi neuctivé. (Wade)
  • Film byl natočen na motivy stejnojmenné japonské mangy, kterou vytvořili Tsugumi Ohba a Takeshi Obata. (Claude Speed)

Reklama

Reklama