Reklama

Reklama

Když je biosféra Země zničena, většina lidí přesídlí do kosmu. Obydluje stísněné kosmické stanice. Jedinou nadějí je rajská planeta Rhea, která je od Země vzdálena pět světelných let. Příběh se odehrává v narezlém transportéru Kassandra, který míří ke stanici NR 42. Mladá lékařka Laura je jediná osoba v raketoplánu, která není ve stavu hibernace. Do vystřídání jí zbývají čtyři měsíce. Během denních hlídek v pustých chodbách začíná mít pocit, že není v raketě sama. Začíná hra na kočku a myš a představa se mísí s realitou. Co skrývají kontejnery ve skladu a "co" a nebo "kdo" je v raketě? (LIVINGDEAD)

(více)

Recenze (187)

JohnCZ 

všechny recenze uživatele

Vizuálně poměrně pěkné vesmírné sci-fi se zajímavou leč neoriginální myšlenkou. Má slušnou atmosféru, ale děsivě pomalé tempo, ne moc výrazné herce a na některých frontách ne zcela dotažený děj (vesmírná stanice na začátku, anorgatická hmota zůstala nedovysvětlena), což film strhává do průměrných vod. ()

tron 

všechny recenze uživatele

Asi prvý švajčiarsky film v mojom živote a hneď rovno sci-fi. Po technickej stránke tomu niet príliš čo vytknúť. Ozrutná vesmírna loď rozhodne má niečo do seba. Vizuálne je to nádhera. Bohužiaľ, čakal som horor a o horor nejde. Osamotená hrdinka už čoskoro po začiatku filmu dostane k dispozícii viacero kolegov a tým sa atmosféra človiečika, opusteného v gigantickom priestorne rútiaceho sa kozmickými diaľavami, značne narúša. To je veľká škoda. Samotný scenár je čím ďalej tým nezaujímavejší a nudnejší. Rozhodne nečakajte ďalšie Sunshine, ani ďalšieho Votrelca!!! Ale problém tohto filmu nie je v tom, že som čakal horor a horor to nakoniec nebol. Jeho hlavný problém je v tom, že je od istej chvíle dosť nudný. ()

Reklama

Ryuuhei 

všechny recenze uživatele

Atmosféra, zpracování, efekty, to vše na výborné úrovni. Dějově už spíše žádný zázrak, jeho tajemství se udrželo tak do první čtvrtiny a pak už bylo vše prakticky jasné ze všech dosavadních náznaků. Ale jinak musím říct, od švýcarské produkce překvapení přímo Hollywoodských rozměrů, i když bylo vidět, že v tom žádný Hollywood neměl byť jeden prst. 70% ()

Dogmeat 

všechny recenze uživatele

O něco silnější dvě. Chtěl to jen o lopatu herectví víc (nebyl to všechno v tom filmu jen kompars nebo amatérští herci?). Na jejich "hraní" padala bohužel atmosféra o level níž, než by mohla. Asi proto se mi zdálo, že je to víc dlouhé, než by mělo. Zase na druhou stranu celková myšlenka nebyla vůbec špatná, i když se zjevně inspirovala kde mohla. P.S. Opravdu odmítám dávat či ubírat hvězdy jen za to, že je to jiná než US produkce. Snaha je chválihodná, ale kvalitu filmu nezmění. ()

PROCESOR 

všechny recenze uživatele

Tak, je to jako hodně dlouhá vášnivá předehra s líbáním a pak najednou nic. Popis vás naláká na hustou atmošku velké nákladní lodi, kde se drží po jednom hlídka. Jasně, že v těch kontejnerech bude něco děsivýho a chce to ven. Minimálně sežrat hlídku, jak bych to tak viděl. A začátek tomu i napovídá. Jenže když už se to začne pomalu rozhoupávat, tak najednou předehra končí a o to co je v kontejnerech a kam a proč se to převáží se dostává na druhou kolej a řeší se podle mě absolutně nelogický věci. Jaký? Nebudu spoilerovat, ale mě byly úplně u prdele. Bitka mezi "děsivým nákladem " a posádkou by byla zajímavá, jenže se jaksi nekoná. Místo toho nastupuje mysteriozno a co je realita a co simulace a na to sere pes.... ()

Galerie (39)

Zajímavosti (3)

  • Laura Portmann (Anna-Katharina Schwabroh) ošetřuje Samuelu Deckerovi ránu na hlavě, opouští místnost a na monitoru jsou dva chemické strukturové vzorce, přičemž ten větší je tetrahydrocannabinol (THC), menší amfetamin. (Adrai)
  • Na jedné z fotografií, které nachází Laura Portmann (Anna-Katharina Schwabroh) ve skrýši Klause Brucknera (Gilles Tschudi), je vidět, že byla vyfotografována před čtvrtým blokem jaderné elektrárny v Černobylu. (Adrai)
  • Hned v první scéně filmu, kdy doktorka Portmannová (Anna-Katharina Schwabroh) posílá v roce 2267 z terminálu své sestře zprávu na Rheu, můžeme v pozadí kromě dětského pláče zřetelně slyšet, jak někdo hraje videohru. Zvuky jsou ale ve skutečnosti namíchány hned ze dvou videoher z platformy Nintendo Game Boy, konkrétně Super Mario Land a Tetris. Obě pocházejí z roku 1989. (curfew77)

Reklama

Reklama