Reklama

Reklama

Děj filmu nás zavede do blíže nejmenovaného studia se všemi typickými postavičkami tohoto světa rychloobrátkové zábavy. Mladí začínající herci se tu potkávají s neskutečně prudivými hereckými legendami, režisér přicházející se svými nápady naráží na lokty ostré producentky, která sleduje vlastní zájmy, technici tu a tam něco pokazí a vše by běželo ve svých obvyklých zajetých kolejích, kdyby režisér Tomáš, hlavní postava filmu, nepřišel s odvážným nápadem. Aby zvedl sledovanost seriálu, vloží do děje postavu, která je inspirována reálnou postavou lobbisty - mafiána. Tím sice probudí diváky z letargie a sledovanost jen kvete, to ovšem neujde pozornosti ani samotného mafiána, který se v seriálu pozná a začne se po svém způsobu ozývat. Tomáš se pomalu, ale jistě, začíná ocitat ve velkých problémech. (A-Company CZ)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (157)

dr.fish 

všechny recenze uživatele

Musím se postavit proti proudu. Myslím, že jsme tak trochu zapomněli na jednu důležitou věc. Dělat si srandu sami ze sebe. Tahle romantická komedie sice není žádný Fellini, ale byly by škoda zahodit jen tak do stoky spoustu výborných výkonů a nápadů. Navíc mi to připadá spíš jako Vorel, než jako Troška. Trochu mám podezření, že se tu hodnotilo špatně spíš "pro jistotu". Z poloviny zdejších komentářů je cítit, že se bojí napsat, že se jim film vlastně líbil. Bodejť by ne- tváří v tvář 41% to radši každý sundá, že? Film ale vůbec tak špatný není, čiší z něj pohoda a dobrá nálada, slovenská sekvence už je docela příjemný hardcore. Já mám absurdity rád, tohle beru i s navijákem. Čekal jsem brak a dostal nápaditý romanťák s výbornou Vilmou Cibulkovou ve vedlejší roli. Humor s nadsázkou, výsměch dnešní době plné prachů a filmů za prachy z reklamy. A je mi celkem u zadku, jestli se to drží nebo nedrží nějakého konceptu, že to graduje v půlce, kdy to mělo skončit a podobně. Za odvahu i hvězda čtvrtá. 70% ()

xxmartinxx 

všechny recenze uživatele

Stejně jako u Pojedeme k moři chybí Mádlovi funkční koncept a Šmídmajer rozhodně nezvládá oddělit jednotlivé roviny děje, protože ovládá jen ten styl režírování, kterému se film vysmívá. Na úrovni kusých vtipů snesitelné zcela nad rámec nejlepšího očekávání. Jako cokoliv jiného nepovedené. A poselství o tom, že lepší je netočit filmy, dost bizár. Ten film je lepší, čím míň o něm přemýšlím. Ale to já mám bohužel ve zvyku dělat, když nejsem vyloženě unešen brilantní filmařinou. A to, ehm, tady zrovna ne. 50 % ()

Reklama

slunicko2 

všechny recenze uživatele

Troškovina bez Trošky. 1) Hry Antonína Procházky jsou klasické plytké konverzačky, které spolehlivě plní sály divadel a divák se může spolehnout, že do deseti minut po skončení zapomene, o čem to bylo. Scénáristé hru poupravili a vznikla nová troškovina. 2) Úsměvné je, že film používá přesně ty postupy, ze kterých si dělá legraci. Celý satirický efekt tak jde trochu do kopru. ()

Prometheus69 

všechny recenze uživatele

Za všechno může studio... až příště budete plivat na režiséra. Teď už budete vědět. Pár dobrých vtipů (Spáléná věšeň" a podobně... velmy špatný scénář aj špatně napsané postavy nezachrání... Nadruhou stranu se mi docela líbila vedlejší postava nespokojeného diváka.. (což by dneska potřeboval každý podobný stupidní situační seriál téhle doby) Jako seriál, průměrné.. FILM PRO KINO? NE! ()

Marthos 

všechny recenze uživatele

Stejnojmenná divadelní hra Antonína Procházky, která sklidila velkolepý úspěch už na prknech své mateřské scény, tedy na jevišti plzeňského Divadla Josefa Kajetána Tyla, se s filmem míjí. A to velmi. Šmídmajer totiž původní příběh Emila a Jany, parodický výsměch nekonečným televizním seriálům, doplnil poněkud krkolomnou taškařicí, v níž prim hrají drasticky uhozené postavy, karikatury, jejichž životnost se pohybuje na hraně. Něco je vtipné, něco ne, leccos je spíše trapné a směšné. Inu, všeho moc škodí. ()

Galerie (29)

Zajímavosti (4)

  • Na začátku milostné scény (cca 60. minuta) shodí Hrobský (Jiří Mádl) zády figurínu. Je vidět, že figurína má šálu jdoucí vepředu jen na jedné straně, z pohledu kamery vlevo. Padá až za stůl se šicím strojem. Na konci scény je ale figurína opřená více zpříma a šála jde vpředu také na pravé straně. Na konci scény se navíc sáček s nitěmi posunul více vlevo a zakrývá větší část šicího stroje. (Jarek572)

Reklama

Reklama