Recenze (3)
Paul Sharits ponúka vo svojich experimentoch vždy niečo radikálne odlišné od konvenčnej kinematografie. Tým, že tentokrát to neútočí na nervy dĺžkou, a prekvapivo ani monotónnosťou, ponúka celok napríklad aj zaujímavo skomprimovanú alternatívu príbehovej kinematografii. Napríklad o tom ako vnímame náhodných okoloidúcich a čo v nich v pamäti zhruba ostáva. I tak sa dá interpretovať kratučký, triapolminutový kolorovaný filmový pás. ()
Poprvé mi od Paula Sharitse něco sedlo. Není to žádná příšerně utahaná oční destrukce, ale celkem zajímavý tříminutový kraťas, ve kterém se ukáže několik filmových pásek, na kterých je cosi nafilmováno, občas těžko říct co, a všechny ty pásky poté pomalu podléhají zkáze, dokud "nezmizí" ze světa. 3* ()
Míhající se políčka filmu se střídáním barev. Nicotné ()