Reklama

Reklama

VOD (1)

V Benátkách mušketýři Athos, Porthos a Aramis s pomocí Milady de Winter kradou plány vzducholodí od Leonarda da Vinciho. Milady je však zradí, omámí a plány prodá vévodovi z Buckinghamu. O rok později d'Artagnan opouští svou vesnici v Gaskoňsku a míří do Paříže v naději, že se stane mušketýrem jako jeho otec. Tam se ale dozví, že mušketýři byli z finančních důvodů rozpuštěni. Ve venkovské hospůdce vyzývá kapitána Rocheforta, vůdce stráží kardinála Richelieu', k souboji poté, co ho kapitán urazil. Rochefort nechce bojovat, a tak ho pouze postřelí. Když se chystá d'Artagnana zabít, objeví se Milady a zabrání mu v tom. Jakmile je d'Artagnan v Paříži, potkává se postupně s Athosem, Porthosem a Aramisem a nechtěně všechny tři urazí. S každým si tak naplánuje samostatný souboj. Athos přivádí Porthose a Aramise k souboji jako své sekundanty. D'Artagnanovi dochází, kdo jsou muži vlastně zač. Richelieuovy stráže souboj překazí a chtějí je všechny zatknout, ale mušketýři proti nim bojují a vítězí. Všichni čtyři jsou předvoláni před mladého krále Ludvíka XIII. Richelieu na něj naléhá, aby je potrestal, ale i na královnu Annu zapůsobila jejich statečnost a společně s králem je místo toho odmění. Richelieu instruuje Milady, nyní svého komplice, aby umístila falešné milostné dopisy do komnat královny Anny, ukradla její diamantový náhrdelník a odnesla ho do Tower of London. To by usvědčilo královnu, že má poměr s Buckinghamem. Král Ludvík by ji nechal popravit a vyhlásil by válku Anglii. V tu chvíli by lidé požadovali silného a zkušenějšího vůdce, samotného Richelieu. Aby se pojistila, Milady požaduje, aby Richelieu písemně prohlásil, že pracuje jménem Francie, což on udělá a potvrzení jí předá. Falešné dopisy jsou nalezeny a předány králi Ludvíkovi, kterému Richelieu doporučí uspořádat ples, na který si královna Anna bude muset vzít náhrdelník – dar od svého muže. Pokud to neudělá, pak je její poměr skutečností a musí dojít k válce. Služebná královny Anny, Constance Bonacieuxová, odhalí Richelieuův plán a prosí d'Artagnana, aby ho zastavil. Mušketýři se rozhodnou mu pomoci... (TV Nova)

(více)

Videa (27)

Trailer 1

Recenze (992)

balone 

všechny recenze uživatele

Kdybych za mnou neseděla berusche, Sinn a Subjektiv a vedle mě zase Socraates a ja neměl blbé reakce, smál se mimo směšné pasáže a čekal na každou chvíli bez mluvení a hudby, abych mohl něco vykřiknout mimo mísu, asi bych si ten film neužil a musel bych ho hodnotit ještě hůře. Protože tyhle mainstraemové kraviny, které těží z klasik a akorát degradují požitek z nich mě jaksi ničí. Takové děti, co to uvidí již nepoznají tu krásu 2D se špinavými barvami a mnohem více pocitů než jen "zab ho, zab ho, vybouchni, vybouchni!" 45% Btw. taky se tak netěšíte na pokračování? ()

Kaka 

všechny recenze uživatele

Na rozdíl od většiny ostatních uživatelů se mi celkem líbila verze z roku 1993. Když už nic tak kvalitní akce a luxusní herecké osazenstvo tam bylo. Jenže tady dochází k jádru problému. Verze z roku 93 byla velkohubě se tvářící a vysokorozpočtová věc, která měla velké ambice a totálně vyhořela, neb nebyla podle představ skalních fanoušků knihy/předešlých filmů. Tato verze neměla ambice žádné, jenom bavit a diváci tentokrát pro jistotu neočekávali vůbec nic - logicky tedy nemohli být zklamáni. Pokud se skutečně dostaneme k objektivitě, tak z hlediska předlohy je tohle neuvěřitelně mimo. Je vidět, že režisér se na všechny předlohy a předešlé díly vykašlal a natočil si jízdu po svém. Je to vtipné, herci jsou dobří, nechybí tradiční evropský akční háv (zrychlovačky, střihy) a pár roztomilých scén. Nemohl bych opomenout výtečného Madse Mikkelsena, který ať vezme jakoukoliv roli, vždy to stojí za to. V rámci zábavy asi splňující standart, v rámci artu, či jakékoliv jiné filmařské hodnoty 20 tisíc mil pod úrovní. ()

Reklama

Fr 

všechny recenze uživatele

VŠICHNI ZA JEDNOHO..... /// Tak ten obojživelnej týpek je Athos. Temnej přízrak zahalenej v plášti se zmáklým kung-fu zase Aramis. Porthos je silnej (a snaží se bejt vtipnej). No a pospolu s ,,milady“ (to je ta prokletá ženská) zrovna makaj na Da Vinciho trezoru (hovno výroba, spíš destrukce...) ....a právě tehdy Athos poznal, že ženský jsou svině! A kde je ten, co umí tu fintu (tu s mečem, která se dědí...)? Anderson natočil SVOJI verzi toho, co známe (tedy klasiky) a obohatil to o svoje vychytávky. Něco je úsměvný, něco pěkný a něco trapný. Ortodoxní milovníci klasiky zlostí ucáknou do trenek, ale já s tím (stejně jako –například- s kritizovaným Honem na čarodějnice) nemám vážnější problém. Plastická báchorka (vážně – jaký je 3D?), která baví i castingem (škoda, že D'Artagnana nemohl hrát Donnie Yen), akcí a u který si párkrát řeknu: ,,no to je pičovina“ (škoda, že D. Yen nemohl hrát ani ,,milady“). No a co, zábavná kravina a neměl bych vážnější problém jít do ,,dvojky“ (jako do druhýho dílu, ale dík za nabídku...) /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Můj život se dá popsat ve třech slovech: ,,bojuj, miluj a žij“. 2.) Furt nechápu, jak to, že tři mušketýři jsou vlastně čtyři. (A to s tou revolucí, která byla v listopadu, ale vlastně v říjnu už chápeš?) 3.) Thx za titule ,,xtomas252“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR * AKCE *** NAPĚTÍ ne ()

Matty 

všechny recenze uživatele

Anderson odmítá dospět. Opět si na nevelké hrací ploše (hl. Versailles a Tower of London), s banálními pravidly a rozpočtem čítajícím několik desítek milionů hraje s hrstkou akčních postaviček, které lze vystihnout jedním slovem (drsňák, zelenáč, kráska…). K hraní a hrám je neustále odkazováno přímo ve filmu. Historické entrée připomíná deskovou hru, trochu větší figurky vojáků zaplňují pracovnu kardinála (zase nevyužitý Waltz), jehož oblíbenou kratochvílí jsou šachy (na šachovnicových dlaždicích se odehrává také střešní akční scéna s Mylady). Nekonzistentní strukturou Tři mušketýři připomínají sérii postupně obtížnějších misí, jež musí hrdinové s využitím svých zvláštních schopností splnit (kdo hrál třeba Commandos, bude před londýnským „levelem“ v obraze). ___ Celá přidebilněná zápletka, k jejímuž vyřešení by po chvilce zamyšlení (jímž se ovšem postavy nezdržují) stačilo zfalšovat jistý diamantový náhrdelník, je zasazená do zpotvořené verze 17. století se vzducholoďmi, plamenomety a jinými blbinami, jež dělají hodně rámusu a usnadňují zabíjení. Padouši k zemi padají bez číhokoli pozastavení jako hlavy během francouzské revoluce, aniž by vystříkl mililitřík krve. Teprve během souboje D'Artagnana a Rocheforta pár kapek ukápne, nejspíš abychom se alespoň pro tuto chvíli strachovali o zdraví nesympatického hlavního hrdiny. Z jeho věku i z jeho probojovávání se do světa dospělých je zřejmé, na jakou skupinu diváků tvůrci cílí. Totiž na stejnou jako tvůrci dnes tak naivních akčňáků z 80. let, na mladé muže, kteří hledají své dospělé vzory. Tři mušketýři jsou naivní už teď, ovšem s jednou nepřehlédnutelnou změnou v chování „učně“. Posun od mladého protagonisty, který ke svým zkušenějším vzorům vzhlížel s respektem ke zde prezentovanému přidrzlému, autoritami pohrdajícímu frackovi (bohužel) velmi trefně reflektuje stávající aroganci mladých vůči starším. ___ Celý svět novodobých mušketýrů je uzpůsoben hráčům videoher, obecně pubertálním geekům, jak jsou stereotypně vnímání. Tedy jako osoby, které potěší sebepitomější vulgární vtip a které vezmou za vděk jakoukoli odhalenou ženskou končetinou. Tady dráždivý pohled na dámskou nožku, támhle vtípek založený na zženštilém chování krále, případně velké potřebě opeřence. (Básnická licence stranou - vysere se tam pták. Dvakrát.) Jakože dospělé jsou jenom naprosto vyprázdněné proslovy o hrdinských činech, které je třeba vykonat. ___ Film po akčním prologu začíná nesmyslně nanovo - všechny je třeba opět seskupit -, ovšem zajímavým stavem, kdy je nezbytnost hrdinů (podobně jako v posledních bondovkách) relativizována. Nic nosnějšího než tento náznak ale scenáristé dále nenabízejí, což platí rovněž pro naťuknutou nemožnost věřit mocným, před nimiž nakonec hrdinové stejně sklánějí hlavy. Možností, jak v dnešní době naložit se čtveřicí mýtických postav, se přitom nabízí tolik… alespoň tím Sherlockem se pánové mohli inspirovat. ___ Opakování informací je vzhledem k průhlednosti záměrů každého intrikáře ubíjející. Dramaturgicky film totálně selhává, závěr, kdy je nám namísto očekávaného grandiózního akčního finále (jejda, ono už proběhlo?) naservírován feel-good taneček, působí jako, slovy jedné z postav, prd v lahvi. ___ Přese všechno napsané jsem se bavil. Méně než u Rallye smrti, kdy Anderson na věk diváků nemusel brát ohledy, ale bavil. Celé dvě hodiny. Akční scény jsou díky plnému využití prostoru (namísto nadužívání střihu) přehledné a nebijí do očí stejnou stylistickou vyčerpaností jako scény dialogové (během nichž kameraman neví, jak se okolo postav točit a neopakovat se, pročež se opakuje), bojová komba Milly navlečené do dobových kostýmů jsou neodolatelná a potěšil i tématicky odpovídající song pod závěrečnými titulky (When We Were Young od Take That). Možná do té stereotypní představy hráče videoher nakonec sám zapadám... (2D, titulky) 55% Zajímavé komentáře: Marigold, Psema, Falko, mcb, Iroquaise () (méně) (více)

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

Téda, roztomilejší ptákovinu jsem už dlouho neviděl. Mělo to šmrnc, spád, napětí, efekty, krásné interiéry, půvabné exteriéry, vzducholodě, souboje, lásku, zradu! Hned v úvodu jsem udělal skvělou věc - zapomněl jsem na předlohu A.Dumase (jejíž poslední zpracování mě opravdu nenadchlo) a nechal se jen bavit. Kdo by rád věrnou a nejlepší adaptaci románové předlohy, doporučuji francouzsko-italské zpracování z roku 1961. Tahle akční taškařice je o něčem jiném a pokud ji budete brát vážně, máte zkažený večer a hodnocení odpad. Ponaučení z příběhu zní: ,,Nevěřte ženám, je-li vám život milý." (ovšem není žena jako žena, že...i když, nutno přiznat, M.Jovovichová v roli Mylady exceluje - mrcha přímo ukázková!) ()

Galerie (100)

Zajímavosti (14)

  • Vzdušný koráb Rochefortových jednotek byl v plně funkčním provedení i se všemi 31 děly na palubě postaven z masivního dřeva německou společností 'pyro.labs berlin' v rekordním čase 14 dnů. (Conspi)
  • Zámek Versailles nebyl ještě za vlády Ludvíka XIII. postaven. Postavil ho až jeho syn Ludvík XIV. (baaja)

Související novinky

Zemřel herec Ray Stevenson

Zemřel herec Ray Stevenson

22.05.2023

Velice smutná zpráva zasáhla v pondělí filmový svět. Milovaný a uznávaný herec Ray Stevenson zemřel ve věku 58 let. Zprávu potvrdil server Deadline s tím, že Stevenson údajně zemřel v Itálii, kde… (více)

Tři mušketýři se dočkají nové epické verze

Tři mušketýři se dočkají nové epické verze

14.02.2021

Klasiku Alexandra Dumase Tři mušketýři už jsme tady měli na mnoho způsobů. Mezi poslední adaptace se řadí například britský seriál od BBC, v němž si zahrála Emily Beecham nebo Peter Capaldi, a ještě… (více)

Tak kdo si pochutná na člověčině?

Tak kdo si pochutná na člověčině?

06.06.2012

Hannibal Lecter má novou tvář, k tomu konec Spartaka a seriálový Vřískot. Ale popořadě: seriál Hannibal, který na motivy thrillerů Thomase Harrise, zejména pak Červeného draka, připravuje stanice NBC… (více)

Padoušský casting: Thor 2, Red 2, Iron Man 3

Padoušský casting: Thor 2, Red 2, Iron Man 3

29.05.2012

Hrdina je jen natolik dobrý, jak kvalitního zlosyna dokáže zdolat. Pokračování komiksových hitů dostala v tomto směru mimořádně vydatné posily. Penzionovaní agenti ze složky Red (vrátí se Bruce… (více)

Reklama

Reklama