Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Stejně jako kdysi, je i dnes centrem dění rodinky hala a kuchyně, kde se všichni potkávají a řeší s humorem sobě vlastním všechny trable i vážnější kolize. Nebo, a to je novinka, se scházejí v zimní zahradě, kterou Zdeněk přetvořil na "tropy". Pěstuje tam orchideje, které by mu mohl závidět i slavný detektiv Nero Wolf. V tropech se většinou odehrávají všechny tajné rodinné porady. Teď se například řeší problém: Jak se zbavit hodné, ale příliš zvědavé sousedky? Nebo jak dopadli Zdeněk a Káča na tanečních kurzech pro pokročilé? Soužití několika generací tak přináší mnoho dalších kuriózní situací. (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (147)

mia.com 

všechny recenze uživatele

Rozhodně je poznat, že je to jen sestříhaný seriál, protože se člověk několikrát zarazí jak scény najednou přeskakují a je hodně poznat, že tam něco chybí. Četla jsem i knížku, ale už podle ní je jasné, že na starou černobílou rodinku to prostě nemá. Snaha se ale cení a až na několik viditelně přehraných scén je to fajn. Uvidíme jaký bude seriál. ()

Jara_II 

všechny recenze uživatele

Na kino samozřejmě ne, lituju těch co na to tehdy šli. Docela zklamání je to ale i v rámci televizní tvorby, tohle totiž opravdu mohlo být důstojné pokračování. Jenže krom ústředního tria mě herecky nikdo nezaujal, spíš naopak mnohdy vadil... vlastně většinou vadil. A ještě jedna věc. Product placement, tedy forma reklamy, která by, pokud se správně udělá, neměla divákovi vadit, co víc, všímat by si ji měl snad jen podvědomě, je zde dohnaná ad absurdum. Je to zde přehnaný až do takové míry, že okolo reklamy se točí celé díly - viz. střecha Bramac. To že Konvalinková třikrát za díl mává letákem slev od Penny se ale pro určitou cílovou skupinu lidí stane kultovní .. bohužel. ()

Reklama

kacka274 

všechny recenze uživatele

Každou chvíli jsem čekala, kdy se začnou diváci ve studiu smát...tolik to připomíná podvečerní sitcom. Snad jen podle obsazení herců by nhodhý divák tušil, že to bude jinak. Je to škoda, slušně obsazené, bardi hrají dobře, i Lucka Vondráčková a další mladší účastníci. (Jen ta Frösslová mi přijde tak šíleně dřevnatá, už v několika filmech či seriálech a furt se to nelepší. Připomíná mi to Cimrmana: ,,Pořád jsme se divili, že Čeněk nemá v žádně roli úspěch. A konečně jsme na to přišli. Čeněk nemá talent!") Ale chybí tomu náboj, šťáva...je to celé nějaké křečovité...naopak přebývá product placement. Zbytečně nasazený Náhlovský působí trochu trapně. Možná je tam moc postav, možná to téma ani primárně nelze zpracovat jako film, protože se nelze seznámit s jednotlivými postavami, jejich chováním a jeho důvody a pak vlastně sledujeme jen sérii scének a skečů stejně jako pravděpodobně v Kameňáku, který jsm naštěstí nikdy neviděla. Ovšem s povděkem kvítuji absenci sprostých slov a agresivních scén. Příjemná oddechovka, lépe však, kdyby si nečinila filmové ambice. Slabší tři hvězdy. ()

hrumsrt odpad!

všechny recenze uživatele

Udělat to opačně, tedy nejprve seriál, tak bych pochopil, že jde o klasickou formuli, kdy jde o "třešničku" divákům. Takhle z toho vzniklo jedno naprosté utrpení. Navíc to má takový odporný filtr, který ve mě budí dojem, že i před 50 lety měli černobílé filmy lepší barvy. Pokud to mělo nějaký vtip, já ho teda nenašel. Mají to ti starší herci zapotřebí?! Je mi trapně za tvůrce, že něco takového, kdy vzniklo.. 0%! ()

trigan odpad!

všechny recenze uživatele

Product placement nejhrubšího zrna a nejbrutálnějšího provedení. Generální partner dostal 20 minut, hlavní partneři po 10 minut a druhou polovinu času tvoří scénky tuto reklamu nesmyslně a krkolomně propojující. Je k pláči vidět kvalitní herce v hodinu a půl trvající reklamě. Čtyři úsměv vyluzující hlášky to nezachránily. Omlouvám se tímto "Takové normální rodince" s Mádlem, u které jsem si myslel, že nejde udělat horší film na základě starého seriálu. Jde to a tento film je toho smutným důkazem. ()

Galerie (42)

Zajímavosti (2)

  • V televizní verzi bude mít Rodinka šest dílů: Slavíme, Milionová tchýně, Teče nám do bot, Miláček Daisy, Capuccino se šlehačkou, Štědrovečerní převapení. (POMO)

Reklama

Reklama