Režie:
Kyle NewacheckScénář:
James VanderbiltKamera:
Amir MokriHudba:
Rupert Gregson-WilliamsHrají:
Adam Sandler, Jennifer Aniston, Luke Evans, Gemma Arterton, Terence Stamp, David Walliams, Dany Boon, John Kani, Adeel Akhtar, Ólafur Darri Ólafsson (více)VOD (1)
Obsahy(2)
Newyorský policista a jeho manželka kadeřnice se na dlouho očekávané cestě do Evropy neobratně snaží vyřešit nepochopitelnou vraždu na palubě miliardářské jachty. (Netflix)
Videa (1)
Recenze (385)
Nebylo to tak zlé, jak první ohlasy od diváků Netflixu naznačovaly. Sandler sice hraje šíleně nesympatickou postavu, božská Jennifer ale zachraňuje hodně a kvitovala jsem obsazení jak Evanse, tak například Gemmy Arterton (kde byla ta holka tak dlouho schovaná?). Jinak se pochopitelně jedná o jednohubku na jedno zhlédnutí, která kromě slušných herců a inspirace klasickými detektivkami nemá moc co nabídnout. ()
I když nepatří Sandler ani Aniston k hercům, které bych vyhledával, nechal jsem se na film nalákat díky žánru kriminální komedie. V rámci humoru, ale i detektivní zápletky měla Vražda na jachtě viditelné rezervy (srovná-li to člověk se stejně starým Na nože), přesto jsem se u filmu nenudil - má optimální stopáž, decentní napětí a sem tam nějaký vtipný moment. Škoda, že Terence Stamp nedostal více prostoru - ale chápu, bylo to pro potřeby žánru. V závěru mi Sandler ani Aniston nijak nevadili, byť neměli mezi sebou takřka žádnou chemii. Divák však nesmí brát film moc vážně - on sám se tak též nebere. ()
+1* tuto bláznivou detektivní komedii, která po delších letech výrazněji připomněla „přítelkyni“ Jennifer Aniston, nedokážu šmahem odprásknout jak jsem předpokládal, protože jsem se chvilkami u ní i bavil. Přesto si dokáži představil, že s jinými hlavními představiteli a pod jinou režijní taktovkou by z toho byla nejspíš lepší jízda. Tentokrát to často scénaristicky skřípalo a vtípky vyznívaly trapně nebo do prázdna, ač nemusely. Ale znám spousty jiných blbějších komedií, tak si dokonce silnější hvězdičku zaslouží ;-) [ PŘÍBĚH: 1 /// SMYSL: 0 /// ATMOSFÉRA: 1 /// TEMPO: 2 /// ORIGINALITA: 1 /// NÁLADA: 3 /// ART: 0 /// STYL: 1 /// CASTING: 1 (3*MAX) ] … A zase nutné BLÁBOLENÍ u kratších komentářů nakonec, kvůli zdejšímu omezujícímu pravidlu pro recenze (vysvětlení najdete v mém deníčku) ... BLA BLA BLA BLA BLA ()
Ta hodina a půl se dá přežít bez větších problémů, vcelku se pořád něco děje a Jennifer je pořád sexy. Jenže nikdo si nedal s ničím práci. Žádné pointování situaci, žádné rozehrávání fórků, žádná choreografie akčních scén. Například scénář předepisuje setkání buranského páru se slavnou herečkou, a tak se Sandler s Aniston rozkejhají jako husy bez jakéhokoliv nápadu či hlášky. Prostě čiročirá rutina bez jiskry a nápadů. ()
Sandler v trochu jiném žánru, než je u něj zvykem a typicky skvělá Aniston stejně tak. Má to pár hezkých vražd a téměř stejnou příběhovou kostru jako Vražda v orient expresu od Christie. Mělo to vraždy, zápletku, a klasický rozuzlovací závěr, a ačkoliv to úplně neurazí, odvařený z toho taky nejsem. Zasloužených 55%, na jedno zkouknutí to postačí. ()
Galerie (24)
Zajímavosti (13)
- Audrey (Jennifer Aniston) ve filmu řídí vůz Ferrari Testarossa. (mr.modena)
- Na režiséra bol zvažovaný John Madden a Anne Fletcher. (Astonko)
- Když po první vraždě dojde k výslechům, postava Maharádži (Adeel Akhtar) prohlásí: „One, eight, seven, matherfu.“ Jde o známou hlášku z filmu Demolition Man (1993), kdy při každé vraždě zní z rozhlasu automatu: „Code 1-8-7 = M-D-K = Murder, death, kill.“ V češtině pak: „Kód jedna, osm, sedm – vražda, smrt, zabití.“ (Prochy38)
Reklama