Kamera:
Raymond Pierre LemoigneHudba:
Michel MagneHrají:
Jean Marais, Louis de Funès, Mylène Demongeot, Jacques Dynam, Robert Dalban, Albert Dagnant, Christian Toma, Michel Duplaix, Olivier de Funès, Florence Blot (více)Obsahy(1)
Pronásledování rafinovaného Fantomase přivádí tentokrát komisaře Juvea, novináře Fandora a jeho snoubenku Helenu do Říma, kam je svolán významný vědecký kongres. Hvězdou tohoto kongresu má být profesor Lefebvre, vědec zabývající se výzkumem v oboru hypnózy. Jeho objevy jsou tak převratné, že se dá předpokládat, že Fantomas bude mít o stařičkého vědce zájem a postará se o jeho zmizení. K únosu skutečně dojde, ačkoli určit toho pravého profesora mezi třemi navlas stejnými je pro komisaře Juvea úkol nelehký. (Intersonic)
(více)Videa (1)
Recenze (303)
Funes vytvořil opravdu vtipný herecký typ, ale měl většinou smůlu na filmy, v nichž hrál. Z velkého množství věcí, co natočil, je hodně blbostí, ale občas se najde nějaký režisér, který se nenechá Funesem převálcovat, ale který ho dokáže využít. Z té lepší části je i tato geniální trilogie. Konečně má Funes rovnocenné protihráče a jeho postava má svoji funkci (tj. smích není vyvoláván jen tím, že by pobíhal před kamerou a zlostně cosi pokřikoval). Tento díl se mi navíc z celé trilogie líbí nejvíce. Hlavně kvůli kouzelné scéně ve vlaku. ()
Štvorruký Funes je nezabudnuteľný, také štyri ruky by sa hodili aj našim politikom, dvomi umelými by mohli stláčať tie parlamentné tlačítka, čo im aj tak nejde dobre, a reálnymi skrytými rukami hrabať tie svoje zlodejiny. Mylene Demongeot zároveň dokazuje, že v šesťdesiatych rokoch sa ženy obliekali krásne a príťažlivo a aj tak vyzerali. Dnešné opuchnuté kačeny tam nevidno. ()
Vynikajúce pokračovanie kvalitného prvého dielu. Komediálnych aspektov pribudlo, pretože sa do popredia dostáva postava komisára Juvea a to je pre tento film len dobre. Hudba ostáva kvalitná, herecké výkony výborné, dabing jedna báseň. Vo filme je množstvo neskutočne vtipných scén, pri ktorých sa vždy poriadne nasmejem. Potešiteľné je aj to, ža postava krásnej Heleny, ktorú hrá Mylène Demongeot dostáva v tomto príbehu viac priestoru. Medzi vrcholné scény zaraďujem bláznivú cestu vlakom, komisár Juve v blázinci, prenasledovanie lietajúceho auta a skok bez padáku, všetky geniálne masky a prevleky a samozrejme neskutočné zbrane, ktoré používa Louis de Funés. Tá finta s troma rukami nemá chybu, strielajúca drevená noha, strielajúce cigary, to všetko dodáva filmu štavu. Vo filme sa objavil aj syn Louisa deFunésa, ktorý hrá postavu malého chlapca Michou. Všetkým odporúčam aj tetí diel, Fantomas kontra Scotland Yard. ()
"Cinéaste"! Príjemne originálna atmosféra s odľahčujúcimi momentmi podnietené okolnostiam filmu, solídnymi nápadmi, vtipnými hercami (predovšetkým Louis de Funés je pánko; Marais tiež ponúka viac ako je treba), dobrou atmosférou (dačo na spôsob Pane,vy jste vdova), maskami s dobrým mejkapom a vizážou. Neustále prenášanie bremeno pasáží do iných alternatívnych žánrov zaberá : chvíľu prevláda komédia, inokedy mysteriózne nerozpoznanie situácií, potom fantasy kúsky a v neposlednom rade krimi-dobrodružstvo (napr. vo vlaku, na úrade...). Časté triky, odpočúvania, maskovania, skrývania sa, súperenia, zvraty... Lenže kultovosť nehrozí...Ani náhodou. Kadencia vtipu a deja sa časom vytráca. ()
Jak je ten Fantomas geniální. Přes jedničku odehrávající se v temné Paříži jsme se přehoupli do Říma. I přesto že tenhle díl je z celé série nejvíc bláznivá komedie (právě proto je nejlepší) díky dabingu Miroslava Moravce a skvělému Jeanu Maraisovi opět na nás dýchne z obrazovky to Fanomasovské tajemno které opět vystřídá smích díky ještě skvělejšímu Lousovi v roli komisaře Juvea a jeho pomocníkovi. ()
Galerie (43)
Zajímavosti (38)
- Exteriéry z prostředí sopky Vesuv v Itálii se točily pět dní, ve filmu to dělá pouhé čtyři minuty. (M.B)
- Komisař Juve (Louis de Funès) vystřelí ze svého doutníku na jednoho muže z Fantomasovy (Jean Marais) bandy. Ten umírá, avšak ve 3. díle se opět objevuje. (CrownThomas)
- Při sledování televizního přenosu komisaře Juvea (Louis de Funès), při kterém je i s redaktorem svázán a vystřídán Fantomasem (Jean Marais), je televizor evidentně černobílý. Fantomasovo vysílání však tento televizor ukazuje barevně (maska, růžové okolí očí atd.) (rmarx)
Reklama