Režie:
Sophie LelloucheScénář:
Sophie LelloucheKamera:
Laurent MachuelHudba:
Jean-Michel BernardHrají:
Alice Taglioni, Patrick Bruel, Marine Delterme, Louis-Do de Lencquesaing, Michel Aumont, Yannick Soulier, Margaux Châtelier, Marie-Christine Adam (více)Obsahy(2)
Hraný debut mladé francouzské režisérky Sophie Lellouche narušuje strukturu současné hollywoodské romantické komedie a přináší inteligentní, půvabnou, a zároveň vtipnou obdobu tohoto oblíbeného filmového žánru. Přináší příběh svobodné svérázné lékárnice Alice, která nachází únik ze samoty ve filozofických filmech Woodyho Allena. V nich totiž dokáže najít odpověď na všechno. Když potká Vincenta, dokonalého partnera, zdá se, že konečně našla lásku svého života. Avšak seznámí se i s Victorem, který doposud neviděl ani jeden Allenův film, ale převrátí její život naruby. Který z nich je tedy ten pravý? (oficiální text distributora)
(více)Videa (1)
Recenze (56)
Celkom originálna pocta Woodymu, ktorý sa vo filme dokonca objavi v cameu:) Ja, ako človek pre ktorého je W.A. filmový guru, neviem mať veľký odstup od podobných filmov, pretože sa na ne pozerám optikou fanúšika, niekedy nekritického. Preto tá * navyše:) Inak je to veľmi príjemná, nič neriešiaca sympatická pozitívna jednohubka, s typicky francúzskym šarmom... ()
První hodnocení (zadané dokonce experimentálně přes kindle!) filmu i první komentář tady. S Woodyho zhmotněním velmi symbolický film, vůbec jsem netušil, že se mistr hodlá dostavit i jinak než pohledem z plakátu. Alice Tagliony už nevypadá tak dobře jako v Dablérovi, ale to je spíš rolí. Patrick Bruel je nenápadný, ale o to vytříbenější hláškař. Michel Aumont je skvělý a odpusťte mi to, nemohl jsem přijít na to ,odkud ho (tak dobře filmově) znám a spletl jsem si ho s André Wilmsem z Le Havre. Přeslazený konec se dá jakž takž zkousnout, i díky W.A. Festival francouzských filmů 2012, Brno, Art. ()
Pre fanúšikov W.Allena. Monológy W.A. sú trefné, plagát s jeho podobizňou ma bude ešte dlho držať a všetky jeho vtípky taktiež. Paříž-Manhattan je nielen o Woodym, ale aj o hľadaní toho vyvoleného. A to spôsobom typicky francúzskym. Snaha o vtip ala groteska. Zároveň sa zdá, že tento film chcel mať v sebe niečo, čo je pre Allenovské filmy typické a špecifické a keď sa to použije v iných, vyzneje to tak trochu na silu a gýčovito. ()
Franaticí tyhle zaláskovaný pusinky uměj docela vtipně zabalit. Na bijáček jsem šel kvůli Alici Taglioni což mně mírně zklamalo, protože jak už ze sebe vysoukal kolega dopitak, taková čičinka jako v Dablerovi tady bohužel nebyla. Za nejvtipnější scénu považuju dvojitou "vloupačku" do bytu sestry/dcery to byl fakt libovej ha ha zážeh. Řek bych, že bijáček je víc holčíčí, ale jako zábavná zamilovaná holčíčí hračička fungoval docela dobře i mým směrem. ()
Ještě že si Woody zapomněl v hotelu tu skříňku, jinak by měl film o hvězdičku míň. No, jsem trochu romantik. Komedie to byla vpravdě jemná, žádné břichopopadání, film spíše průměrný. Alice je bláznivě zamilovaná do filozofie, kterou na plátna kin uvedl Woody Allen. A tak různé životní situace ve svém pokoji vstříc obrazu tzohoto fiulmového velikána probírá s Woodyho myšlenkami, nechá se jím vlastně vést životem,který je fádní, už je vlastně starou pannou, její mladší sestra už má dospívající dceru a Alice stále nemá ženicha, váhá pak mezi Vincentem a Victorem... Nakonec pochopí, že je to Victor, který obrátí její život, řízený do velké míry jejími rodiči, naruby... ()
Galerie (44)
Zajímavosti (3)
- Ve snímku se objevuje záběr na plakát k filmu Match Point – Hra osudu (2005). (IQ Tiqe)
- Natáčení probíhalo v Paříži. (Terva)
- Moudrosti, které promlouvají na Alici (Alice Taglioni) z plakátu, jsou řečené hlasem Woodyho Allena. (Terva)
Reklama