Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Automobilový závodník Francois Holin ztratil licenci, když při nebezpečném jezdeckém manévru tragicky zahynul jeho partner a Francois byl označen za viníka. Náhle byl bez práce i bez peněz na nákladný život, na jaký si zvykl. V té situaci přijal nabídku z prostředí organizovaného zločinu a stal se řidičem gangsterů s přezdívkou Ho. S morálkou si žádné velké starosti nedělal - ovšem pouze do chvíle, kdy v bandě došlo k podrazu, který se Holinovi příčí. Od té doby jedná na vlastní pěst. Obratně manipuluje s lidmi od policie i z galérky a nekompromisně trestá všechny, kdo se provinili proti kodexu cti podsvětí... (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

TV spot

Recenze (71)

MrPierc 

všechny recenze uživatele

Noviny dokáží vytvořit z řidiče auta gangstera nejvyšší sorty. Stačí jim jen jejich smyšlené příběhy a člověk se proti tomu nemůže bránit. Francois Holin ( neboli Ho ) je sice jen řidič u loupeží, ale pověst z novin se mu zalíbí. Bývalý závodník, který přišel o licenci byl poskokem pro gangstery a po medializaci v novinách si začne věřit. Miluje, když o něm píší a obdivuje sám sebe v záři reflektorů. Nic, ale netrvá věčně a nakonec zjistí, že média jsou jen hyeny, které se točí podle větru a nálady. Hudba se mi líbila a i když byla veselá v dramatických okamžicích, tak vypíchla tu absurdnost okamžiku. ()

Pepinec 

všechny recenze uživatele

Konečně si někdo všimnul, že tenhle šereda natočil i něco jiného, než těch šest filmů, co se v telce točí dokolečka jako základní sestava volejbalistek. Ho! rozhodně není špatným kouskem, ono taky kolik nepovedených filmů Frantíci v sedmdesátkách vyprdnuli, že? Jen zkrátka Jeanovi nebaštím charakter náčelníka kriminálního podsvětí. I když kdo ví, jestli to náhodou není důsledek toho ustavičného volejbalového kolovrátku...? P.S. Ztratil jsem poslední iluze o náboženství, protože považte sami, jistý pan_buh to všechno komentuje slovy "co je velký plus - je tam málo negrů." ()

Reklama

LiVentura 

všechny recenze uživatele

Velice teskná gangsterka, kde mladík Francois Holin jezdí pro bandu zločinců a sám se, aniž by si uvědomoval, posunuje v profesním žebříčku a tudíž i hledáčku všech komisařství.....celou atmosféru neutěšené "Staré Francie" doplňuje geniální hudba od slavného Roubaixe.... Avšak musím se ohradit proti zdejšímu názvu filmu "Komedie"....ano, je to komedie, když o krimi/drama napíše někdo komedie....:-/) ()

Gemini 

všechny recenze uživatele

Poněkud zvláštní vzorek z rodu vážných Belmondovek - ano, vážných - s žánrem komedie jsme tady podle mě naprosto vedle. Smát se tomu jak se hrdina potácí mezi dobrým a špatným se zkrátka nedá, a zápletka se díky nejednoznačnosti jeho postavy přelévá tu k jednomu, tu k druhému boku nijak zvlášť stabilní bárky. Nejvydařenejší složkou filmu je jednoznačně hudba Francoise de Roubaixe, která se vám uchová ve vzpomínkách podstatně déle než vše ostatní. 50% ()

Snorlax 

všechny recenze uživatele

Typická Giovaniho práce dostala Enricův všudypřítomný nostalgický podtón. Páně režisérův dvorní skladatel sice nenapsal svoji nejlepší hudbu, ale dokázal film hudebně propojit s americkou gangsterkou. Enricovy filmy byly vždy nostalgické, i ten Rumový bulvár ten stesk po starých dobrých časech obsahuje. Joanna Shimkus měla kusanec smutku v očích, možná proto ji Enrico tak rád obsazoval. A v roli smutného pána byl jako vždy velký herec malých rolí Paul Crauchet, zatím na pozici novináře, rok předtím dostal na ústa od Ventury v Dobrodruzích, pak byl smutný hrdina v Armádě stínů, až se dopracoval do role blázna v Motýlovi na rameni. ()

Galerie (22)

Zajímavosti (3)

  • Belmondo sám zažil nebezpečnou nehodu, při které málem usmrtil spolujezdce. Šlo o dospívajícího syna slavné francouzské herečky Jeanne Moreau, který nakonec z nehody vyvázl bez doživotních následků. K nehodě došlo během natáčení filmu Moderato cantabile (1960) v režii Petera Brooka, kde Moreau a Belmondo hrají hlavní role. [Zdroj: Jean-Paul Belmondo – kniha Mých tisíc životů] (PetrHendrix)
  • Robert Enrico vnímal hlavní postavu Holiho trochu jinak a nedržel se tolik Giovanniho předlohy, což vadilo jak Belmondovi, tak i samotnému Giovannimu. Když Belmondo viděl film celý sestříhaný, byl trochu zklamaný. Giovanni sám film zcela zavrhl a jen se utvrdil v tom, že je nejlepší převadět si své knihy do filmové podoby sám. (Pierre)

Reklama

Reklama