Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Bart Cordell se vrací do Francie převzít impérium svého otce, který zahynul při letecké katastrofě. Je však obviněn z pašování drog a začíná tušit, že otcova nehoda i jeho obvinění jsou součástí rafinovaného spiknutí. (oficiální text distributora)

Videa (1)

TV spot

Recenze (86)

papaJA21 

všechny recenze uživatele

Příšerný paskvil. Spousta vyloženě blbě natočených scén , včetně snad všech flasbacků, zpomalovaček , vidin a bůh ví čeho ještě. Po první půlhodině kdy se jakože profiluje profil Barta Cordella a my poznáváme jaký je to idiot, se detektivní část vcelku rozběhne, ale je však neustále ubíjena debilními proslovy a prupovídkamy. ()

andrii 

všechny recenze uživatele

Emeritní potomek. Pařížský "Amerikán." Majitel světových stránek, ocelových očí, který jim nasadil brouka do hlav, když usedl do křesla, vedeného stíny minulosti, černými nájezdníky "rodiny." Hamlet - dědic. Má vhled. Poznává vzhled posledních dní. Zaplatí, kdo okradl o životy předky. Koncernový mistr rakví, tváří titulky jeho plátku. Na oplátku zasype ho hřbitovními plátky. Mrtev je kralevic. Ať žije princ, v zemích mýtů. ()

Reklama

sharky 

všechny recenze uživatele

56% Bebel v podivné roli milionářského dedice, který na jedné straně až socialisticky soucití z dělníky a poštvává je proti své vlastní firmě, na druhé straně chladně podvádí svou ženu a bezcitně se chová i k milenkám. Trošku moc se to vleče, má to divné flashbackové prostřihy, které nejsou nijak odlišny, takže hrozně matou, scénář trošku klopýtá a zklamal mě konec. S jiným koncem, by to možná bylo i za 4. ()

Radko 

všechny recenze uživatele

Ľavicovo cítiaci dedič priemyselného impéria odkrýva plán megakorporácie, ktorej konatelia sú blízki tretej ríši i súčasnému neofašizmu. Hravo experimentálny mix náhlych prestrihov, akčných scén, podivne komediálnych vložiek a politického thrilleru. Plus práve za netradičnú formu a nervne odsýpajúci dej preložený náhlymi vpádmi spomienok, či nečakane od veci scénami. "Následník" patrí do kategórie politických krimi filmov, v 70. a 80. rokov veľmi často nakrúcaných Talianmi aj Francúzmi, v ktorých frustrovaní parížski rebelanti zo 68. roku a talianski "červení" umelci odhaľovali za pomoci režisérov temné spoločenské pozadia vládnucich a dominantne podnikateľských kruhov. Vďaka komunisticko-maoisticko-marxovskej ideovej základni tvorcov týchto filmov, boli mnohé z nich uvádzané aj v česko-slovenskej socialistickej kino distribúcii. ()

Elyssea 

všechny recenze uživatele

Belmondo úplně jinak. Tento film totiž není typická Jean-Paulova šaškárna ani krimi. Toto drama nám nabízí Belmonda ve vážnější a vlastně ani ne moc sympatické poloze (a bohužel i děsném dabingu). Bart Cordell má sebevědomí jako Mt. Everest a nic jiného než úspěch (u žen) si ani nepřipouští. První půlka filmu je velmi pomalá, minimálně půl hodiny se nic neděje. Druhá půlka se rozjede ve velmi dobrém tempu, aby skončila ne až tak nečekaným koncem. Dějové odbočky (jak píše Enšpígl) jsou ze začátku hrozně matoucí a moje sympatie si hlavní hrdina nezískal. Pro mě film vyhrál Jean Rochefort a Charles Denner. ()

Galerie (23)

Zajímavosti (2)

  • Natáčanie filmu prebiehalo v Paríži a francúzskej obci Hayange. (dyfur)
  • Philippe Labro byl také autorem scénáře, v němž zužitkoval svou novinářskou praxi, v níž se seznámil s korupcí prorůstající politiku i podnikatelské kruhy. (argenson)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno