Reklama

Reklama

Kdo nastaví kůži

  • Francie Pour la peau d'un flic (více)
Trailer

Obsahy(1)

Když se z lovce stane lovená zvěř. Soukromý detektiv Choucas se během pátrání po slepé dívce zaplétá do spletité sítě manipulace a vražd... Bývalý inspektor Choucas, který se živí jako soukromý detektiv, se na radu komisaře Coccioliho pustí do pátrání po slepé dívce Martě. Brzy poté ho navštíví muž jménem Pradier, který se snaží detektiva přesvědčit, že dívka utekla s milencem do ciziny. Dřív než si Choucas stačí promluvit s její matkou, je zastřelena a on sám unesen. Podaří se mu uniknout a přitom zabije Pradiera, ale to už musí čelit dalším útokům. Choucas je sice raněn, ale unikne a najde útočiště u své vdané sekretářky Charlotte. S pomocí svého spolupracovníka Haymanna zjistí další podivné souvislosti týkající se pozadí případu. Gangsteři unesou Charlottu, aby Choucase přinutili zanechat pátrání… (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (108)

Tamdydam 

všechny recenze uživatele

Na většině akčních "delonovek" z osmdesátých let je vtipné, jak se křečovitě snaží být "kůl". S přibývajícím věkem Delon duchem stále víc mládne, ze rtů nespouští frajerský úsměv ala Belmondo, kterým dává jasně najevo, jak má vše "na háku", po jeho boku se objevují čím dál tím mladší a hlavně nahé slečny, které se vystavují v komicky nepřirozených polohách tak, aby bylo vidět co nejvíc a pochopitelně se tak opět zvýšil "kůl koeficient", to celé se okoření množstvím slaboučkých ale "kůl" hlášek a ke konci osmdesátých let přibude jako bonus perlička v podobě krvavých "kůl" brutalitek. Vypadá to, jako by tyhle filmy měla na svědomí parta starých mládenců, kteří se rozhodli točit filmy tak, jak se to dneska líbí těm mladým. Nechce se mi věřit, že to valně fungovalo tenkrát, natož aby to fungovalo dnes. ()

Martin741 

všechny recenze uživatele

Teda Alaina Delona /Sicilsky Klan, Tri Muzi na Zabiti, Dva Muzi ve meste/ povazujem za vyborneho herca, ale nehanbim sa ho oznacit za rezisersky priemer. A na poste rezie moze Delon len snivat o talente Sergia Corbucciho, Felliniho alebo hoci aj samotneho Orsona Wellesa. Tak priemernu reziu som uz dlho nevidel. Film ma akysi pribeh, lale len priemernu reziu, no s vybornou hudbou. Tak kvalitnu muziku som uz dlho nepocul, a to hudobny vyvoj nesledujem a hovori mi uplne hovno. Moze byt, ze film bol natoceny s nadsazkou, ale aj tak nuda opat dostala dostatok priestoru hlavner v strede filmu a divak jej nema sancu uniknut. Delon pred kamerou je uz o hodne lepsi nez za kamerou, ale az na Anne Parillaud som zvysok hercov vobec nepoznal. Delon mal v 80. rokoch uz len biedne filmy, najlepsie natocil v 60. a 70. rokoch - preto hoci je tu Delonova snaha napodobnit Belmonda a myks kriminalky s komediou, predsa dam vyssie hodnotenie. Hlavne ked vidim ake picoidy sa dnes tocia /Tchory, Kapitan Banglades/ a poniektore aj brutalne nadhodnocuju /Billy Elliott/ : 76 % ()

Reklama

gudaulin 

všechny recenze uživatele

Určitě ne špatný, nicméně příliš rutinně napsaný a natočený kriminální thriller, který si Delon vyloženě připravil na tělo. Je to esence motivů a stylu, který Delona vynesl na vrchol, a zároveň se suverénní počínání hlavního hrdiny blíží postavám, které hrála druhá velká hvězda francouzského kriminálního žánru Jean Paul Belmondo. Inspektor Choucas prochází příběhem vyloženě nad věcí a jeho společníky, natož pak jeho samotného, nevykolejí nějaká ta střelná rána, nezaskočí zákeřný útok protivníka nebo nečekaná situace. Jeho partnerka při znásilnění prožívá méně emocí než když si zapálí cigaretu. Postavy se vlastně svou suverenitou blíží komiksovým postavám superhrdinů. Z obou Delonových režií jde nicméně o ten lepší pokus a v rámci jeho filmografie o lepší průměr. Za zmínku stojí extrémně půvabná Anne Parillaud, Delon měl ve výběru svých milenek skutečně vkus. Celkový dojem: 65 %. ()

Kimon 

všechny recenze uživatele

Svižná slušná kriminálka s úsměvnými okamžiky (" Máte padáka". "Teď hned nebo až za měsíc?"), bohužel však poněkud přešpikovaná množstvím stále dalších a nových jmen dalších a nových postav a dalších a nových záporných rolí, a dalších a dalších ... ehm... koho vlastně? ... /už jsem se v tom ňák zamotal/. Tak se může stát, že se v průběhu filmu poněkud přestanete orientovat ve všech těch jménech a začnete přemýšlet, který že to ten zahradník vlastně je vrahem a jakou která postava má v tom ději roli. Poněkud překombinovaný děj stlačil mé hodnocení níže než jsem původně uvažoval. Poznámka k chybičce ve scénáři: všimněte si okamžiku při návštěvě bytu zastřelené matky Pigotové, kdy Delon bere do levé ruky telefonní sluchátko za použití kapesníku, aby nezanechal otisky prstů, přičemž prsty pravé ruky odšroubovává krytku mikrofonu, kupodivu tentokrát už bez jakékoliv ochrany proti zanechání otisků. :-) ()

MI-380 

všechny recenze uživatele

Francouzská detektivní klasika. 1981, Paříž, kde se dá snadno zaparkovat, jednobarevní místní, štíhlí a šarmantní, telefonovat se chodí do budky, nikde žádná webkamera. Úžasný spád, žádné zbytečné hry na efekty (s výjimkou přehnané automobilové honičky, bez té by to v té době asi nešlo), dobrý humor. Delon výborný, Parillaud ještě lepší, a to nejen proto, že je krásná, ale její role má neskutečně vtipné hlášky. V záplavě moderních seriálových kriminálek jde o oscarové dílo: druhé zhlédnutí, zvyšuji hodnocení o hvězdu na 90% (zatím 1184 hodnotících s průměrem 69%), ale ani tak se mi nepodařilo dostat film do červené. ()

Galerie (28)

Zajímavosti (5)

  • Tehdejší Delonova přítelkyně Mireille Darc se krátce mihne před kamerou jako žena přecházející silnici. (Snorlax)
  • Při automobilové honičce na pařížském okruhu nabourá bílé BMW, které pronásleduje Lancii, do policejního auta, rozbije si pravý světlomet a pár vteřin jezdí takto poškozené. V následujících záběrech ale zase jezdí s funkčním světlometem a nepoškozenou kapotou. (Gareth_Jones)
  • Režijní debut Alaina Delona. (M.B)

Reklama

Reklama