VOD (1)
Epizody(22)
-
Přírodní zákony (S03E01)
-
Účel stroje (S03E02)
-
Hledaný Inhuman (S03E03)
-
Ďáblu v tvář (S03E04)
-
4722 hodin (S03E05)
-
Skrytý mezi námi (S03E06)
-
Teorie chaosu (S03E07)
-
Mnoho hlav, jeden příběh (S03E08)
-
Vyrovnání (S03E09)
-
Maveth (S03E10)
-
Nový nádech (S03E11)
-
Muž uvnitř (S03E12)
-
Poslední přípitek (S03E13)
-
Watchdogs (S03E14)
-
Časoprostor (S03E15)
-
Ztracený ráj (S03E16)
-
Tým (S03E17)
-
Singularita (S03E18)
-
Nezdařené experimenty (S03E19)
-
Osvobození (S03E20)
-
Rozhřešení (S03E21)
-
Nanebevstoupení (S03E22)
Obsahy(1)
Na Zemi se začínají objevovat noví Inhumani (ti se schopnostmi). Někteří z nich jsou zmatení a neví, co mají dělat. Naštěstí je tu S.H.I.E.L.D., který jim pomůže. Bohužel to není jejich jediný cíl. Ward se chopil kormidla a stal se velitelem HYDRY. Fitz pátrá po způsobu, jak přivést Jemmu zpět na Zem. (Varan)
Recenze (22)
Agenti S.H.I.E.L.D. pořád dokazují, že si své místo na seriálovém písečku zaslouží. V případě 3. série je to ale bohužel jen taktak. Začátek je řádně našlápnutý, avšak druhá půlka trošku pokulhává. Některé skvělé postavy jsou dány stranou a věnuje se větší pozornost těm otravnějším. Navíc hlavní záporák (se svými jednotkami), ač s velkým potenciálem, ve výsledku působil jako poměrně monotónní recyklace. Úplný závěr mi přesto zvládl náladu trošku zlepšil a úspěšně navnadil na další sérii. Přehnané nadšení se ale nekoná. 4* (7/10). ()
Jednoznačně nejlepší série. Nevím, co si pro náš připravili na konec, ale těch dosavadních 17 dílů je vážně dechberoucí. Dodatek: Tak teda poslední díl byl hodně, ale hodně špatnej. Snaha o zvrat či nějaké dojemné finále se moc nepovedla. A naznačení, kam se bude ubírat 4. série, je taky dost špatný. Chtěl jsem za ten poslední díl sejmout hodnocení, ale to by mělo odrážet celou třetí sérii, která je jinak vynikající. Škoda toho posledního dílu! ()
Agenti dokazují, že na to rozhodně mají a dokážou být nejlepším komiksovým seriálem co běží klasicky celou sezónu. Škoda těch okolností okolo a malé sledovanosti, ovšem věřím, že i ve čtvrté sérii budou agenti (s novým ředitelem?) opět v plné síle a nás čeká kvalitní pokoukání, na jaké jsme zvyklí už od poloviny první série. Tým bude opět zásadně pozměněný (s ohledem na celou třetí sérii) a jelikož je pomyslná trilogie plná Warda a Inhumans uzavřená, jsem hodně zvědavý, co nás čeká dále a rozhodně budu u toho. Samozřejmě se našly i nudnější výplňkové díly, ale to už je tak nějak normální, ty skvělé převažovaly. A Daisy/Quake ještě naplno nenaplnila svůj potenciál, takže natěšenost...9/10 ()
Celkem to s koncem Hydry a nástupem HIVE odsýpá, s ovlivněním Třesavky a příliš dlouho telecím Lincolnem to poněkud stagnuje a končí to celkem dobře až do chvíle, kdy se z ní zas stane japonsky zmalovaná rebelka/vyvrhelka, což je už dost mimoňský a zbytečný zvrat, ten se moc nepovedl. Bez tohohle bych šel na ****. Brett je skvělý záporák. U Agentů bylo vždycky plusem i jen krátké provázání s filmovým univerzem, tady se to odbilo jen hlášením ve zprávách, škoda. Na tom by měli příště víc zapracovat. ()
Už jsem se vzdal nadějí, že se dočkám aspoň nějakých crossoverů s filmy, ale i tak mě tato absence mrzí. Avšak méně než práce s antagonisty agentů, kteří si zasluhovali lepší zacházení vzhledem k pověsti, která jim byla skrze sérii budována. Párkrát jsem si dokonce nešťastně zavzpomínal na první sérii. Ale přestože můj komentář zní poněkud negativně, tak jsem se často bavil a za přechod k vážnější notě jsem opravdu rád. A co se týče efektů, tak se mi nezdá, že by seriál měl nějakou vážnější konkurenci. ()
Galerie (608)
Photo © American Broadcasting Company (ABC)
Zajímavosti (83)
- 4722 hodín (takto je pomenovaná epizóda) sa rovná 6,5 mesiaca. (Pat.Ko)
- Mená zosnulých kolegov z posádky Willa Danielsa sú mená iných fiktívnych astronautov. "Austin" je pomenovaný po Stevovi Austinovi zo seriálu The Six Million Dollar Man (1974), "Brubaker" je pomenovaný po Charlesovi Brubakerovi z Kozorožec 1 (1977) a Taylor je pomenovaný po Georgovi Taylorovi z Planéta opíc (1968). (Pat.Ko)
- V epizóde sa spomenuli filmy Úsvit mŕtvych (1978) a Terminátor (1984). (Pat.Ko)
Reklama