Režie:
Seth MacFarlaneKamera:
Michael BarrettHudba:
Walter MurphyHrají:
Mark Wahlberg, Amanda Seyfried, Morgan Freeman, Seth MacFarlane, Patrick Warburton, Jessica Barth, Giovanni Ribisi, Richard Schiff, Martin Klebba (více)Obsahy(2)
Některým plyšovým medvědům nestačí, že umí chodit, mluvit, hulit a milovat se s prsatými blondýnami. Někteří si dokonce chtějí pořídit vlastní dítě! Mimořádně úspěšná komedie Méďa názorně předvedla, že když jste z plyše, nic vás nezastaví, aspoň co se humoru týče. Dobrou, i když možná i lehce znepokojující zprávou je, že v pokračování se Méďa Ted vydává v doprovodu věrného parťáka Johnnyho v podání Marka Wahlberga ještě o pár kroků dál. Dobré příběhy končí svatbou, ten náš jí začíná. Urostlé a blonďaté pokladní Tami-Lynn nevadí, že je její manžel chlupatý po celém těle a navíc měří o metr a půl míň než ona. On by jí na oplátku chtěl dopřát miminko, jenže jaksi technicky... plyšák a lidská bytost... Nakonec se rozhodnou pro umělé oplodnění. A v okamžiku, kdy Ted s Johnnyho pomocí má potřebné sperma takřka na dosah ruky (či spíše packy), zařehtá úřední šiml, který rozhodne, že medvěd původem z hračkářství nemá na potomky nárok. Jenže Méďa a Johnny jsou hromský kámoši, jen tak něčeho se neleknou, a tak si najmou právničku (Amanda Seyfried). Je blonďatá, okatá a taky trošku hulí, takže veskrze sympatická. Nesourodá trojka se pustí do předem prohraného boje s takovou vervou, že se nebudete stačit divit. Sice jim to možná k vítězství nepomůže, ale hlavně že bude sranda. (Cinemart)
(více)Videa (16)
Recenze (728)
Konečně komedie, u které jsem se fakt zasmál! Pravda je, že jsem šel do sálu s pocity skepse, ale o to víc jsem byl překvapený, jak se tvůrci poprali a hlavně, jak zapasovali mnohdy drsný slovník tak, abych neměl opět pocit, že jde jen o trapnou, hulvátskou slátaninu. Pokud na to půjdou rodiče s dětmi, tak na to pozor... (i když ony už všechno znají). Takže, co říci závěrem...po dlouhé době tu máme svěží komedii a velké doporučení pro diváky! 83% ()
Nebudu nic zastírat. Byl jsem mile překvapený. Na film jsem šel s tím, že jsem se u prvního dílu moc nezasmál, navíc to byla kravina už z podstaty, a tak jsem to původně plánoval mít jako takový časový vypěňovák u doby mezi sezením na gauči a přesunutím do postele. Jaké ale bylo moje překvapení, když jsem se u filmu začal suprově bavit. Je to jen a jen důkaz toho, tedy u mě, že na specifický humor u komedie musíte mít náladu. Nebo možná i dozrát, těžko říct. U tohoto filmu mi ten humor prostě sedl. Byl správně sprostej a přesně takovej ten nerdskej, kde když znáte souvislosti, nemůžete se přestat smát. Nehledě na to, že i dabing je tady pecka. Když se sejde více ukazatelů a vezme se to kolem a kolem, tak se musím přiznat, že tak dobře jsem se opravdu dlouho nezasmál. ()
Oproti jedničce notný pokles dolů. Vtipy vůbec nevycházejí z příběhu samého, ale ve většině scén jsou přidány jakoby navíc, aby se divák alespon něčemu zasmál. Koncept je sám o sobě dost nelogický, což se v prvním díle v podstatě neřešilo a bylo to dobře - divák tyto aspekty jednoduše nevnímal a bavil se promyšlenými gagy, protože o ničem jiném tohle není. Druhý díl se v jistém zasazení do reálného světa skrze soudní proces příliš plácá (a zbytečně narozdíl od Andrew - člen naší rodiny, kde to má své opodstatnění) a posouvá celý film někam úplně jinam. Třetí díl by už neměl vzniknout, téma je vyčerpané. ()
Honit quaterbacka New England Patriots a nebýt přitom na hřišti? Oplzlého Paddingtona stahuje v téže řece srst nasáklá ukřičenou vulgaritou, soudními proslovy a fruktózovým patosem (Morgan Freeman jakožto lidumilný právník operující se slovem láska byl zralý na úder světelným mečem). Ty opravdu krutopřísné momenty, a že jich je jak prstů na ruce problémového člena Yakuzy, naopak bodují svojí hravostí a rezervovaností (pole Johna Williamse, postavičky na Comic-Conu). MacFarlane by měl přestat trpět utkvělou představou, že jsou jeho scénáře natolik nahuštěné vtipem, že si zaslouží dvouhodinové stopáže.. hashtag# Vyndejte mu baterky ()
Pár super vtípků nabalených na neuvěřitelně stupidní a nudnou dějovou linku. To je Tedík 2 v kostce. Úplně nejnevydařenější byly úvodní muzikálové titulky, které se do podobného snímku dostaly snad omylem. Každý na muzikálová čísla v podobných komediích sere. Dále bylo utrpením snad vše spojené se soudem. A že toho bylo požehnaně! Zbytečně a často se zde hrálo na smutnou notu. Proč?! To sem nepatří! Nějaká ta slzička v samotném závěru by vážně nestačila?! Aby se divák probral, tak se sem tam, pouze na okamžik, objeví nějaká ta notoricky známá filmová tvář. V mých očích je zkrátka druhý méďa o trošku slabší než ten první. A protože se s plyšákem vidíme již podruhé, tak zcela vymizel i moment překvapení, což zážitku rozhodně také nepřidá. Na medvídkovo chování už jsme si zvykli a nešokuje nás. Pozor, zásadní změna. Medvídek se transformuje z nezodpovědného feťáka na tatínka. Tentokrát už to tedy není příběh výhradně o přátelství dvou povalečů, ale tvůrci do děje zaplétají více a více rodinu a tím pádem vykukuje občasná nuda. No, ať nežeru, tak to nechám na 3 hvězdách, ale takových těch slabších. Ve srovnání s ostatními komediemi současnosti je totiž Ted stále, řekněme, Mont Blancem. ()
Galerie (112)
Zajímavosti (32)
- Pieseň „New York“ pochádza zo snímky Ako sa vydať za milionára (1953). (AdamCritic)
- Když Samantha (Amanda Seyfried) po objevení pole s marihuanou se slzami v očích říká: „Sem jste měli poslat básníka,“ odkazuje se tím na podobně procítěnou scénu z filmu Kontakt (1997), kde Ellie Arroway (Jodie Foster) po průletu vesmírem pronese téměř identickou větu. (Lasskoun)
- Postava Patricka Meighana (Morgan Freeman) je pojmenována po jednom ze scenáristů seriálu Griffinovi (od r. 1999) Patricku Meighanovi. (JORDY)
Reklama