Reklama

Reklama

Fotky zítřka

  • USA Time Lapse
Trailer

Tři kamarádi objeví stroj času, který pořizuje fotografie ze čtyřiadvacet hodin vzdálené budoucnosti. Začnou ho využívat k tomu, aby vyhrávali v dostihových sázkách. Všechno jde hladce, dokud nezačne být jeden chamtivější než druhý... Tři kamarádi kolem dvacítky najdou v domě zmizelého souseda obrovský fotoaparát. Na pořízených snímcích jsou zachyceni v situacích, které nepoznávají. Přijdou na to, že se jim události na fotkách přihodí až za čtyřiadvacet hodin. A tak je napadne, že by tenhle úžasný vynález mohli využít pro vlastní účely. Začnou v dostizích sázet na vítězné koně, jejichž jména se objeví na obrázcích z budoucnosti. Bookmakerovi ale začne brzy připadat série jejich výher podezřelá a trojice přátel bude muset použít přístroj k tomu, aby si zachránila život. (Cinemax)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (73)

VanTom 

všechny recenze uživatele

Zítřejší fotografie vašeho pokoje již dnes! Pro (skoro švédskou) trojku spolubydlících to znamená, že ztrácí vlastní vůli a musí se každý den zařídit tak, aby fotoaparátem budoucnosti zachycená situace nastala. Což moje časovými paradoxy zahlcená hlava úplně nepobírala, extra při zvratu ve finále. Jakým způsobem to celé zneužili a vyhrotili, mi také nepřišlo úplně rozumné. Natočený byl tento malý filmeček profesionálně, ale vlastně nevím, jestli se mi líbil, nebo ne. Mezi 2-3* ()

maddy 

všechny recenze uživatele

Nízkorozpočtové, nenápadné indie s príchuťou sci-fi. Svojim spôsobom mi Time Lapse pripomenul minuloročný Coherence. Tiež je situovaný prevažne len do pár miestností rodinného domu a jeho okolia, účinkuje v ňom malý počet postáv a celý je postavený na jednom nápade z ranku sci-fi. Tentoraz sa pohráva s cestovaním čase a pojednáva o takzvanom "Bootstrap paradox", čo je zjednodušene povedané situácia kedy udalosti z budúcnosti začnete napodobňovať v minulosti/súčanosti, aby sa v skutočnosti mohli stať. Centrom diania tu je jeden tajomný fotoaparát, ktorý v určitú hodinu dňa nafotí miestnosť z protiľahlého domu akurát na fotografii je znázornené to čo sa udeje o pár dní neskôr. Solídny nápad, ktorý vo filmoch ešte nie je opotrebovaný a navyše v tomto prípade aj veľmi solídne spracovaný. Tá „indie forma“ filmu vyslovene pristane, nepotrebuje to žiadne veľkolepé zábery, pretože si to plnohodnotne vystačí s tajomnou atmosférou okolo ústredného fotoaparátu a so sympatickým triom ústredných postáv, ktoré jednajú v rámci možností uvážene. Bál som sa, na takýto nezávislý snímok, aj dlhšej stopáže 100 minút, ale tá nakoniec nie je žiadnym problémom, nechýba niekoľko zvratov a postupne sa z malého indie sci-fíčka stane až taký psycho-thriller. V podstate na tom nie je nič zvlášť unikátne, ale podobné poctivé prácičky natočené za domom za „pár stovák dolárov“ mi sú svojim spôsobom sympatické pokiaľ je vidieť, že ich tvorcovia majú snahu, nápad a dostatočnú filmársku zručnosť. Preto prihodím aj tie štyri hviezdičky a som veľmi zvedavý čo Bradley King predvedie ďalej, snáď aj s oveľa vyšším rozpočtom. CELKOVO: 3,5* (7/10) ()

Reklama

honajz 

všechny recenze uživatele

SPOILERY Ten film je neuvěřitelně špatně promyšlen. Začíná sice zajímavě a zajímavou premisou, kdy si dokonce pohrává s myšlenkou, zda bychom při znalosti své budoucnosti se nesnažili násilím se do onoho vidění budoucnosti vměstnat na úkor normálního, "neznalého" života. Ale pak to tvůrcům přišlo málo - hodili sem ruské mafiány, vědkyni s revolverem, milostný trojúhelník, ale hlavně naprosto blábolivý konec. Jako žádného z chlapců nenapadlo jíž zkontrolovat přístroj ráno v osm? To oba v osm ještě chrápali, že holka mohla beztrestně měnit fotky? Ale no tak! A jak do toho zapadá profesor, a proč by chodil do sklepa nechávat někomu klíče? A proč si holka myslí, že dokáže opravit přítomnost, když přístroj dělá fotky z budoucnosti, ne z minulosti? Jak si mohla posílat vzkazy o něčem, co se ještě nestalo a o čem neměla ani tuchu? Zkrátka začátek slíbil mnoho zajímavého, ale zvrhl se v Beverly Hills křížené s CSI: Miami, kde ona časová salta ani nakonec nejsou domyšlena do konce. A to se bavíme jen o časové smyčce a sci-fi námětu. Kdyby měl člověk rozebírat chování postav, bude to na delší lokte. Když sázíte, potřebujete na to ruského mafiána, nebo si zajdete do nějaké pobočky na náměstí? Případně sázíte přes internet. Když chcete, aby vás kluk romanticky miloval, nestačil by obyčejný zájem o něho bez toho, aby si holka musela radit z budoucnosti? Fakt jí imponovali vrahouni? Pak asi udělala špatné rozhodnutí a měla utéct s vrahounem, ne jít po hodném klukovi. Nedává to prostě logicky smysl ani v oblasti vztahů. ()

Aljak 

všechny recenze uživatele

Podľa mňa skvelý koncept s motívom "stroju" času - aj keď len prostredníctvom fotografie. Podľa tých priemerných hodnotením som čakal, že potenciál zostane nevyužitý a bude to pôsobiť absurdne ako tomu už často býva pri mnohých sci-fi scenároch. Ale toto bolo zvládnuté veľmi kvalitne a všetko pekne stálo na logických základoch. A potešilo aj to, že rozuzlovanie deju prichádzalo pekne postupne, samozrejme za účastí viacerých zlomov, ktoré krásne odkryli skryté charaktery celej trojice priateľov. Nechcem prezrádzať nejaké detaily, ale ako celok to na mňa pôsobilo naozaj vynikajúcim dojmom. A na to nebolo treba ani nejakých áčkových hercov... ()

Morholt 

všechny recenze uživatele

Docela překvápko. Sice mi občas přišlo, že při psaní scénáře King až moc přemýšlel, čímž vznikaly v příběhu díry, ale oceňuju výborný námět i to, že na minimálním prostoru se třemi herci dokázal režisér udržet mou pozornost. I samotní aktéři, byť nepředvedli žádné úchvatné kreace, mi docela sedli. Podle mě slušný debut. 55% ()

Galerie (90)

Zajímavosti (7)

  • Postava vedca pána Bezzeridesa bola založená na skutočnom vedcovi v prísne tajnom vedeckom jadrovom laboratóriu v Los Alamos v Novom Mexiku, rodnom meste režiséra Bradleyho Kinga. (Arsenal83)
  • Dej tohto filmu je veľmi blízky epizóde Twilight Zone (1959–1964) . V epizóde A Most Unusual Camera (S02E10), odvysielanej v roku 1961, zlodeji ukradnú fotoaparát z obchodu a zistia, že dokáže fotiť udalosti v blízkej budúcnosti a pokúsia sa ho použiť na víťazstvo v dostihoch. (Arsenal83)
  • Dej tohto filmu je veľmi podobný bollywoodskemu filmu Aa Dekhen Zara (2009), v ktorom DJ nájde kameru, ktorá vidí do budúcnosti, čo využíva pre svoj osobný prospech. (Arsenal83)

Reklama

Reklama