Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Chaudard, Pithivier a Tassin jsou sice vlastenci a nosí uniformu francouzské armády, ale rozhodně to nejsou žádní hrdinové a válku by nejraději prožili někde zcela v ústraní. Ovšem osud jim předurčil roli hrdinů i proti jejich vlastní vůli. A tak střídavě osvobozují sedmou rotu z německého zajetí, prchají v převlecích a když na to přijde, tak dokonce i bojují! (Česká televize)

(více)

Videa (3)

Trailer 2

Recenze (139)

GordonCZ 

všechny recenze uživatele

Statečné trio ze 7. spojařské roty francouzské armády se vrací, ale tentokrát už ani ne tak na bojiště, jako spíše do jednoho zajetí za druhým. I když většinu nejlepších hlášek a situací lze najít už v prvním filmu, jeho pokračování nijak výrazně nezaostává a dokáže nabídnout také spoustu klenotů, jako např. "...červený drát na červený knoflík, zelený drát na bílý?", "Jméno: Tassin. Hodnost: Brambory." nebo "Nedávej umělý dýchání někomu, když má zlámaný ruce.". Prostě návrat, jak má být. ()

topi 

všechny recenze uživatele

Naše sympatická trojice vchází na scénu přesně v tom momentě, kde skončila prví část. Akorát s tím rozdílem, že pozici spojaře Tassina, kterého hrál Aldo Maccione vystřídal Henri Guybet. Jinak v podstatě stejně dobrá zábava plná skečů, na můj vkus kolikrát až moc bláznivých. Český dabing bohužel o třídu horší než u předešlého dílu. V každém případě povedené pokračování. ()

Reklama

ostravak30 

všechny recenze uživatele

Návrat sedmé roty navázalo na to, kde skončil film Kam se poděla sedmá rota? Takže se není třeba příliš rozepisovat, protože až na pár drobností se nic moc nezměnilo. Podle mě je ale pokračování ještě o fous lepší. Rozhodně je v něm více humornějších situací, ostatně sedmá rota je více zapojená do tajných akcí trojice pánů Chaudarda, Pithiviera a Tassina. Mě se druhý díl líbil víc a víc mě pobavil. ()

classic 

všechny recenze uživatele

Priemerný francúzsky režisér: Robert Lamoureux, tentoraz snáď poriadne »pohnojil« úplne všetko, čo bolo vôbec k priamej dispozícii;  a to teda konkrétne od samotného preobsadenia postavy v podobe Tassina, cez akýsi nesúlad medzi ústrednými postavami; skrátka, hereckým prejavom zo strán postáv: Chaudarda s Pithivierom, chýbala potrebná energická šťava, ako tomu bolo zrovna predtým, až vari i po plne chaotický, scenáristický kolotoč, plný vskutku ozaj najrôznejších zmätočných reakcií, a k tomu i pomerne dosť všelijakých prebytočných kreácií, kedy za najzdarnejšiu pasáž by som nakoniec mohol považovať iba; pozor začiatok spoileru: záverečnú, vlakovú sekvenciu, a teraz už konečne príde i koniec indície, čo je v rámci celého naprosto [ne]komediálneho titulu, naozaj žalostne málo; dokonca by som normálne podotkol, že odtiaľto priam sálala akási bezradnosť, ktorej akoby sa totižto nechceli priamo zúčastniť ani práve títo francúzski, hereckí predstavitelia, ktorí sa po scenáristickej stránke ocitli, ako celkom bezbranné figúrky na danej šachovnici... • Už keď som videl v samom úvode tohto [ANTI]sequelu «náhradníka» za predchádzajúceho Alda Maccioneho, ktorého s mimoriadnym poľutovaním musím následne skonštatovať, že ho vystriedal absolútne nevýrazný jedinec v podaní akéhosi Henriho Guybeta, tak som mal takmer ihneď aj po nálade, čo sa v podstate so mnou nieslo i naprieč celým týmto abstraktne bizarným titulom, pričom toto vonkoncom nie je jediná výhrada, ktorá by smerovala k tomuto filmovému zlepencu. • Trebárs som si hneď všimol, že postava poručíka, resp. letca Duvauchela, sa po istej chvíli celkovo vytratila z môjho dohľadu, keď doteraz ani neviem, čo sa s ním vlastne stalo? • Scenár býval veľmi zvláštne pozliepaný s niekoľkými patričnými sekvenciami, nad ktorými koľkokrát ostával rozum stáť; zvyčajne sa sústreďujúcim na niekoľko úsmevných útekov vždy len na [zo]pár minút, čomu predchádzala určitá zmena šatníku. Styčný bod v dianí by mohol síce predstavovať konkrétny Z Á M O K [najväčší možný lapsus], na ktorom sa nachádzalo množstvo »hodnotných zaja[t]cov«, ktorý zároveň na mňa ale za to [vy]chrlil neúrekom nezmyselných a nereálnych situácií, až som sa vtedy nenormálne začudoval, akí sú tí Nemci strašne tupí! • Zrejme si tvorcovia chceli z nich akosi vystreliť, čo sa ale minulo účinkom. • Čo asi malo diváka akože dobre pobaviť, tak to naopak pôsobilo opačným dojmom, z čoho sa automaticky dostavil tento úbohý výsledok: paródia v paródii! • Po sviežom prístupe v jednotke, prišla mdlá dvojka, ktorá je takým «tichým zabijakom» pre fanúšika originálu. ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

Návrat sedmé roty se mne pokusil oblafnout, ale já se na něj proto nezlobím. Tak dlouho totiž v úvodních titulcích nahazoval ukázky z prvního dílu, až jsem uvěřil tomu, že ten skončil útěkem sedmé roty do lesa. Jenže ve skutečnosti končil až o čtyři roky později nechtěně hrdinským seskokem z letadla, ale zapomeňme na to. Návrat je totiž o hodně vtipnější, protože útěkoví specialisté jsou vždy do pěti minut lapeni, scéna s matracemi je naprosto vynikající a ten kretén připojující dráty k výbušninám by si zasloužil, aby se dostal do rukou svaté matce Crouzyové a ta by ho přibila na kříž tak rychle, že by zapomněl, jestli červený drát patří na zelený nebo na modrý knoflík. ()

Galerie (31)

Zajímavosti (6)

  • Zámek Château de Vigny, ve kterém se odehrává velký útěk důstojníků, se nachází ve stejnojmenné obci v departmentu Val d'Oise, přibližně 50 km od centra Paříže. (Foxhound#1)
  • Použitá parní lokomotiva řady 140 C38 je skutečný válečný stroj. Byla vyrobena v roce 1919 ve Velké Británii pro francouzskou armádu. V roce 1941 byla zrekvírována a odeslána do Německa. Později se stala majetkem soukromého železničního spolku. (Foxhound#1)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno