Reklama

Reklama

La La Land

  • USA La La Land (více)
Trailer 5

Moderní pojetí klasického hollywoodského milostného románu umocněné skvělými písničkami doprovázenými velkolepými tanečními čísly líčí vášnivý milostný vztah od něžného vzrušení rozvíjející se lásky až po trpké zklamání z velkých ambicí. (Freeman Ent.)

Videa (26)

Trailer 5

Recenze (1 158)

J*A*S*M 

všechny recenze uživatele

To se mám jako dojímat nad z prstu vycucanou romancí mezi dvěma nesympatickými narcistními elitáři? Mám se trápit kvůli jejich first world problems? A to ještě ke všemu ve filmu, který má děj navlečený na kostru směšně banální alegorie čtyř ročních období, takže je průhledný skoro jak duch Casper? Tak to fakt ne, ty vole. Chválit by se leccos dalo (namátkou výprava, pár milých momentů, závěrečných zhruba deset minut, které by se sympatickými hrdiny i byly bývaly fungovaly), ale pokud tohle má být bezkonkurenční favorit letošních oscarů, tak potěš kotě. Za mne teda silně NELALA, zklamání jak prase. PS: Pořád uvažuju o tom, proč to na mě nefungovalo (protože jsem si vážně myslel, že mi film sedne). Jako hlavní důvod vidím asi to, že úvodní muzikálově zkratkovité budování vztahu nedokáže /alespoň pro mě/ vystavět dostatečně bytelné základy pro procítění nemuzikálově ambiciózního závěru. ()

novoten 

všechny recenze uživatele

Here's to the ones who dream. O tom, že továrna na sny umí všechno dát a nebo všechno vzít. O snech, které se dříve nebo později musí střetnout s realitou. A konečně o tom, že když někdo říká, že vás nikdy nepřestane milovat, je možné, že to tak opravdu myslí. Od prvního zveřejněného obrázku tančící dvojice jsem věděl, že Chazelle tentokrát točí pro takové, jako jsem já. A epilogem dokázal, že v La La Landu nechal značnou část srdce. ()

Reklama

TeeAge 

všechny recenze uživatele

| Rozpočet: 30 miliónov $ | Tržby: 446.1 miliónov $ | La La Land je je je nadštandardná dráma, a o to menej podarený muzikál. Jeho problém je, že sa snaží byť oboje, a tým pádom neni nadčasový ani v jednom z daných žánrov. Našrubovaná osudovosť skrze životných rozhodnutí je len pokus o výnimočnosť. Spracovanie problematiky umeleckého napredovania a každodenných pochybností v sám sebe je pre mňa najsilnejšiou stránkou filmu. Je to ale stránka, ktorú som od filmu vôbec nečakal, a aj keď je to milým prekvapením, všetky ostatné zásadné veci sú len priemerom, čo sa tanca i spevu týka. Herecky je to samozrejme podmanivé, ale od muzikálu čakám vyrovanejšie výkony vo všetkých složkách, hlavne, keď by sa malo jednať o svetovú špičku. Kamera je nápaditá, scenár je našlapnutý, no v pôlke mu totálne dojde dych. Meno J.K.Simmonsa dám na plagát, len ak má viac, než 5 viet, a fór s divadelnou svetelnou zmenou zahrám maximálne dvakrát za film. Skvelé, ale pre mňa trošku sklamanie. Čakal som rozhodne viac. Ps: Nechce sa mi veriť, že človek, ktorý zrežíroval dynamický Wiplash, má na svedomý tento tempom nevyvážený film. ()

Jamal 

všechny recenze uživatele

Muzikál, kde se tolik nezpívá ( a je to škoda ) a který by mohl mít klidně o půl hoďky méně. Děsivý začátek a úžasný konec! Zaujala mě zajímavost, že původně měli hlavní dvojici hrát Miles Teller a Emma Watson. Ta představa mě tak trošku vyděsila, protože Ryan s Emmou "Stone" byli dokonalí. Oba dva neskutečné charisma a určitě si oba tímto zajistili nominaci na Oskara. Hlavně Emma v roli Mii byla výborná a podle mě má k sošce zatraceně blízko. Film určitě bude bojovat o sošky na více frontách - za hudbu, výpravu, film atd., takže držme palce. Za **** dávám za občas zbytečnou zdlouhavost a zvláštní retro začátek. Každopádně do třetice všeho dobrého a dle mého Damien Chazelle to opět zvládnul na ****, a před tímto mladým režisérem smekám. Vtipná role J.K. Simmons, když to porovnáme s Whiplashem. ()

Morien odpad!

všechny recenze uživatele

(1001) Ty brďo, kde jsou ty časy, kdy jsem si myslela, že Ryan Gosling by mohl být nejtalentovanější lídr svojí herecké generace. Inu, jsou přesně deset let a více zpátky. Možná, že by pořád mohl být, kdyby neměl úplně prapodivnou ruku při vybírání svých projektů. Z jeho projevu se úplně vytratilo spektrum a hloubka, za kteréž jsem ho milovala už od časů malých nezávisláků jako byl Svatý boj, ale i umělecky neambiciózních trháků jako Vzorec pro vraždu. Emma Stone mi zase připomněla jednu sekvenci z Lynchova Mulholland Drive. Tam je hlavní hrdinkou rovněž herečka připravující se na konkurz. Divák ji vidí, jak se připravuje u sebe v kuchyni se scénářem a legračně teatrálně svůj part přehrává a nezvládá. Potom ale přijde na konkurz a vysekne tak přesvědčivě soustředěný, vyzrálý, intimní výkon, že všem spadnou čelisti a roli okamžitě dostane. Emma Stone v mých očích během celého La La Landu nepřekročí tu fázi zkušebního přehrávání v kuchyni. Možná je to tím, že během všech svých emocionálních plot pointů musí zpívat místo skutečného hraní, ale když to tak režisér chtěl, tak měl najmout herečku, která by i v té pěvecké poloze vypadala jako ryba ve vodě a nikoliv jenom jako někdo, kdo to několik měsíců dřel. Navíc mi i přišlo, že se milenci svým hereckým pojetím poněkud míjejí, Stone se to snaží brát přes komediálnost a sebeshazovačnost, zatímco Gosling zůstává celou dobu smrtelně vážný. Jejich společné scény, i ty, kde mají být zamilovaní, mi přijdou jako nervózní rozmluva mezi lidmi, kteří se skoro neznají a mají strach o něčem začít mluvit doopravdy do hloubky, aby se před tím druhým neztrapnili. Chybí mi mezi nimi chemie a intimita, společné taneční choreografie mi přesvědčivý důkaz o lásce nedokážou nahradit. A co vůbec nechápu je poslední scéna, která jako by dokazovala, že za těch několik uplynulých let se ani jeden z nich duševně nikam neposunul a že její manželství a mateřství pro ni neznamenají vůbec nic, protože by to během vteřiny vyměnila za nějakou fantazii, o které sama tvrdila, že nemůže fungovat. A jestli někde platí ta klasická muzikálová výčitka "normálně přece lidé nezačnou jen tak tančit a zpívat", tak pro mě je to tady. Kdyby to byl alespoň unikátní způsob komunikace mezi nimi dvěma, ale film začíná tanečkem cizích lidí, co s následující love story nemá nic společného a připravuje nás tak jenom na cvičení v samoúčelnosti. Dějové věci se řeší většinou v dialozích (a to je můj nejméně oblíbený způsob řešení věcí) a zbytek složek je od nějaké funkčnosti více méně oddělen. Navíc mě mate, proč mají písně smutku a znechucení stejný drive jako písně jásání a radosti. Kdybych chtěla opravdovou aktualizaci klasického hollywoodského muzikálu, pustím si znovu Tanec v temnotách, kde se používá nostalgický obdiv a moderní pohled s formálním experimentováním k vytvoření něčeho nového a radikálního a kde hudba a tanec představují skutečnou komunikaci mezi postavami a nikoliv výplň v čase, kde se nic jiného neděje. A kdybych chtěla film, který se odehrává ve filmovém studiu a s nadhledem vzdává poctu "zlatým časům" a alespoň chápe, co všechno se mezi zlatými časy a dneškem odehrálo se světem a s kinematografií, tak si pustím Coenovic Ave, Caesar! La La Land podle mě může fungovat pro diváky, kteří po filmu nechtějí nic jiného než prostou zábavu (a kteří nemají vyhraněný hudební vkus), ale už ne pro někoho, kdo je alespoň částečně obeznámen s historií filmu a má nasledované nějaké klasiky a nějaké revize klasiků. Udělovat tomuto filmu ceny a označovat ho za milník mi přijde scestné. -"How are you gonna be a revolutionary if you're such a traditionalist?" () (méně) (více)

Galerie (60)

Zajímavosti (58)

  • Když Mia (Emma Stone) a Sebastian (Ryan Gosling) jdou po chodníku, můžeme si všimnout zelených deštníků, které jsou za nimi. V následujícím záběru však procházejí přímo pod těmito deštníky. (orkadimenza)

Související novinky

Jimmy Kimmel bude zachraňovat Oscary

Jimmy Kimmel bude zachraňovat Oscary

07.11.2022

Podoba oscarového ceremoniálu se po několika velmi hrbolatých ročnících vrací aspoň trochu k normálu, nebo se to tak v tuto chvíli alespoň zdá. Po čtyřech letech, kdy se předávání světově… (více)

NEJ roku dle TOP uživatelů a adminů ČSFD

NEJ roku dle TOP uživatelů a adminů ČSFD

31.12.2021

Přichází den, kdy se každoročně obracíme na nejoblíbenější uživatele, aby se nám svěřili se svými topkami 3 filmů (a případně 3 seriálů) uplynulého roku. Od loňska je navíc doplňují i vybraní… (více)

Nová hraná Sněhurka našla představitelku

Nová hraná Sněhurka našla představitelku

23.06.2021

Už brzy hodlá Disney do kin vytáhnout i jednu ze svých největších klasik. Po hraných adaptacích slavných pohádek jako Lví král, Popelka či Mulan totiž do kin dorazí také plánovaná Sněhurka a sedm… (více)

Hraná Sněhurka našla režiséra

Hraná Sněhurka našla režiséra

30.05.2019

Režisér Marc Webb se navždy zapsal do paměti fanoušků originálních romantik jako tvůrce 500 dní se Summer. Jeho dva spidermanovské pokusy s Andrew Garfieldem a Emmou Stone v hl. rolích už ale takový… (více)

Reklama

Reklama