Reklama

Reklama

Šílení kanibalové

  • USA The Bad Batch
Trailer

VOD (1)

Vyhnaná do pusté země plné vyděděnců, hledá své místo někde mezi drogami napuštěnou pouštní komunitou a enklávou kanibalů. (Netflix)

Videa (2)

Trailer

Recenze (114)

Tft 

všechny recenze uživatele

Ana Lily Amirpour cit pro vizuální stránku rozhodně má, u jejího prvního snímku A Girl Walks Home Alone at Night to možná ještě stačilo, tady už by člověk přece jen čekal o něco víc. The Bad Batch je film o Arlen, která je vyhnána ze společnosti kamsi do Texaské pustiny (očekávám že to tak v America začnou vážně provozovat a budou házet zločince přes zeď do Mexika), kde žijí ostatní zločinci a vyhnanci. Někteří z nich žijí v Útěše což je jakási osada pro ty co chtějí žít v rámci možností v klidu, ti ostatní žijí v poušti a vůně pečeného lidského masa jim není proti srsti. Co se musí nechat je, že The Bad Batch se do toho pouští pěkně zostra a první část filmu funguje výborně. Drsné prostředí Mad Maxovské pouště, ve které mimo Útěchu číhá nebezpečí všude, špína a skličující až Texasko Masakrová atmosféra navnadí na ryzí a drsnou podívanou. Film se od ní ale postupně stáčí nejprve k odplatě (to by ještě šlo), ale pak se vydává na zcela zapovězenou cestu drog, politiky a filozofické divno-lásky. Ana Lily Amirpour tak znovu spíše přesvědčuje vizuální stránku, ta příběhová není úplně o ničem, ale spíš tak postupně vyplyne do ničeho, přitom to mělo tak dobře našlápnuto. Suki Waterhouse mi dvakrát moc nesedla, její arogantní obličej a styl chůze mě těžce otravoval. Jason Mamoa v roli starostlivého otce kanibala docela ujde, ale extra třída to taky zrovna není a tak z celého filmu nejlíp vyhází Keanu Reeves, který je jakýmsi kníratým Ježíšem osady Naděje, vypadá jak pornoherec z devadesátek a i přes jeho filozofické rozpravy na konci mě bavil. Rád bych viděl verzi The Bad Batch, která by se víc rozjela tím směrem, který měla ze začátku, takhle je to za tři jen o fous. 59% ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Postapokalyptická šílenost, která začíná brutálně z vostra, aby pak upadla do absolutní apatie. Ze začátku tady totiž na Vás vytasí hlavní hrdinku, kterou někdo unesl. Nevíte nic. Té následně uříznou nohu, ruku a nějací zdejší pobudové z tamního slumu ji upečou a sní. To doslova zíráte a říkáte si, co přijde dál. Dál ale nepřijde nic. Nuda a vopruz. Vrcholem všeho je monolog Keanu Reevese, který mluví asi čtvrt hodiny v kuse o absolutním hovně. Fascinující. ()

Reklama

Slasher 

všechny recenze uživatele

Všechny předpoklady pro super exploatační úlet -- výrazná "dieantwoordí" stylizace, šílený casting, vyvrženecká pouštní krajina -- bohužel dusí absence pořádnýho děje a zabržděný spád. Má to šanci stát se kultovkou jako napimpená drsná uhrančivá alternativa (vybavím si SPRING BREAKERS), mě ale zdaleka nenaplnilo. ()

misterz 

všechny recenze uživatele

Tak toto je za dlhú dobu asi najzvláštnejší film čo som videl. Je jasné, čo tým chcel autor povedať, téma snímku je tu ako na tanieri, no to podanie divákovi ma až tak neoslovilo. Forma bola fajn, to hej, no príbeh samotný mohol byť predsa len trocha zaujímavejší, pričom by som pár zbytočne dlhých záberov zostrihal. Hneď by bolo menej nudy a divák by sa tak mohol lepšie vnoriť do post apo atmosféry, ktorá tu nebola vôbec zlá, miestami ma dokonca až nepríjemne zamrazilo. Tiež by som pridal na celkovej špine a brutálnosti krvavých scén (v tomto smere navnadil iba úvod, potom už nič). Celkovo však nie som výraznejšie sklamaný, lepší priemer. 65/100 ()

JohnnyD 

všechny recenze uživatele

Amatérsky Mad Max. Ako do toho dostali tie všetky hviezdy, preboha? Klasická preštylizovaná artová nuda s prázdnym dejom, ktorá stojí na absurdnom úvodnom pílení končatín (jediná silná scéna) a potom už nasledujú len dlhé statické zábery, pomätené pózy hercov a chaotické konanie postáv. Veľmi podobné rovnako samoúčelnému francúzskemu Raw. ()

Galerie (14)

Zajímavosti (5)

  • Režisérka Ana Lily Amirpour má v oblibě klasickou tvorbu efektů. Hlavní designér make-up efektů Tony Gardner tak měl plné ruce práce. (Caszidy)
  • Většina komparzu a neherců pochází ze Slab City, tzn. stejné kalifornské komunity, kterou navštívil hlavní hrdina snímku Útěk do divočiny (2007) Chris McCandless (Emile Hirsch). Většina „Slabberů“ nepotřebovala žádný make-up ani další úpravy. (Caszidy)
  • Zatímco se obecně předpokládalo, že amputace končetin Arlen (Suki Waterhouse) byly dosaženy digitálně, většina všech záběrů je ve skutečnosti make-up efekt. K vytvoření požadovaných záběrů bylo zapotřebí spousty předběžného plánování a storyboardingu. (Caszidy)

Související novinky

Jim Carrey kanibalem

Jim Carrey kanibalem

20.03.2015

Jméno Ana Lily Amirpour vám asi nic neříká, už brzy by se to ale mohlo změnit. Mladá režisérka, která loni debutovala upírským hororem Sama nocí tmou, patří mezi nejsledovanější nové tváře. A její… (více)

Reklama

Reklama