Reklama

Reklama

Velkolepý biblický příběh o zmrtvýchvstání je vyprávěný z pohledu nevěřícího. Mocný římský vojevůdce Clavius (Joseph Fiennes) a jeho pomocník Lucius (Tom Felton) jsou pověřeni úkolem objasnit, co se opravdu stalo Ježíšovi v týdnech po jeho ukřižování, aby vyvrátili zvěsti o zmrtvýchvstání mesiáše a zabránili povstání v Jeruzalému. (HBO Europe)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (157)

burton 

všechny recenze uživatele

Není žádným tajemstvím teorie o tom, že Ježíš na kříži doopravdy nezemřel. V jeskyni se k sobotnímu ránu probral, jeho tělo, působením několika faktorů (plátno napuštěné léčivým vonným výluhem, chlad jeskyně....) se trošku zregenerovalo a jeho věrní ho odvezli do ilegality, kde žil šťastně ještě předlouhý život. Tenhle film je trošku přepůlený. První půlka je detektivka pro pokročilé a zastánce oné teorie. A druhá půlka se najednou lekne té odvážné myšlenky o tom, že Kristus nezemřel a pátrání po Těle se zvrtne v pátrání po Duchu. Film je moc hezký, zvláštním způsobem pokojný, s pár velice vtipnými hláškami na adresu právě se rodícího křesťanství. Bibli jsem nečetla, kdyby vás to zajímalo, je to masakr, pořád by tam někdo někoho nabádal, trestal a vraždil a to fakt nesnášim. Ale tady na to se mrkněte. ()

tron 

všechny recenze uživatele

Kokos toto bol WTF zážitok roka v čele s Ježišom Cliffom Curtisom, ktorý sa na všetkých nežne a chápavo usmieva a potom je zneviditeľnený uprostred záberu. Scenár absolútne originálny (pátranie po Ježišovom tele poňaté miestami až ako historická detektívka) a napriek tomu nesmierne, úžasne, nádherne blbý. Herci... to asi ani komentovať nebudem. Réžia? Tiež. Vychutnajte si túto absurdnosť. Nič iné vám asi ani neostáva. ()

Reklama

Arsenal83 

všechny recenze uživatele

Historikom zobrazené udalosti pôsobia takmer ako zem nepoznaná a fikcia je viac vymyslená než sledujúca historické reálie a biblické rozprávanie. Pre kresťanov je to nedostačujúce, pre ateistov zas málo uveriteľné alebo presvedčivé. Účelom sa teda film minul účinku u každej kategórie diváka. Pilát je vykreslený ako neskutočne pohrúžený do vyšetrovania Kristoveho zmrtvýchvstania, to je výmysel. Kajfáš čo by hlava Židov zase s takou mocou, že i Pilát má pred ním rešpekt? Ďalší blábol. Apoštoli tu pôsobia dosť bláznivým dojmom. Celkovo môžeme hodnotiť ako veľmi málo vydarené dielo ()

JohnSmith 

všechny recenze uživatele

Nevím, co si o tomhle filmu mám myslet. Nejsem věřící a tak jsem byl zvědavý jak se s tím tvůrci poperou. Přišlo mi to jako thriller o hledání Ježíše. Vyšetřování, výslechy, razie a pak se jeden bezvěrec obrátí na druhou stranu a dělá taktickýho průvodce dvanácti apoštolům. No potěš koště. Ale na druhou stranu, je to aspoň slušně natočený, i když strašně nudný. ()

AppleCore 

všechny recenze uživatele

Jsou filmy, jejichž řemeslná stránka je taková, že vás vyloženě donutí věřit v to, co se na plátně odehrává. A pak jsou filmy, který jsou technicky a režijně tak nezvládnutý, že za vším tím děním vidíte jenom týpka s kamerou letícího na jeřábu a režiséra lámajíc hlavu nad tím, jak danou scénu uchopit. Tohle je případ dvě! První půl hodina je totiž neskutečnej režijní, hereckej i scenáristickej fail, jehož teatrálnost a amatérismus budí cukání v koutku úst (že nesnáším náboženství jde u filmů stranou, takže tím to asi neni). Ovšem následující třiceti-minutka vše zachraňuje od odpadu alespoň vcelku zajímavým a detektivním - až temným - hledáním samotnýho Ježíše. Cosi se pak ale zlomí a on se vážně najde! No a tehdy to jde religiózně do prdele! Mel Gibson na rozmezí několika vteřin ve finále svýho OPUSU prodal víc úplně všeho, než Reynolds za necelý dvě hodiny. To vědomí, že by za lepší vize šel podle stejnýho scénáře natočit stokrát lepší film, je ubíjející! ()

Galerie (19)

Zajímavosti (5)

  • Filmovanie snímky prebiehalo v španielskej Andalúzii a na Malte. (MikaelSVK)
  • Pracovným označením snímky bol aj názov Resurrection. (MikaelSVK)
  • Aby zaistili, že spoločné scény Josepha Fiennesa (Clavius) a Cliffa Curtisa (Yeshua) budú sršať napätím, sa Fiennes a Curtis mimo kamier vyhýbali očnému kontaktu počas celého štvormesačného nakrúcania. Často boli v jednej miestnosti, no nikdy sa k sebe nepriblížili. (krasomama)

Reklama

Reklama