Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Sympatická Eliška (Petra Hřebíčková) je na plný úvazek milující manželkou charismatického a bohatého Pavla (Jiří Langmajer). Ovšem jen do té doby, než ji na prahu čtyřicítky milým a korektním způsobem požádá o rozvod. Když nový život, tak od základů! Eliška se rozhodne začít od nuly jako učitelka v malé středočeské vesničce. Rázovitý a hyperaktivní starosta (Miroslav Táborský) nastěhuje Elišku do jednoho domu s nerudným Božíčkem (Ondřej Vetchý), který díky svým vlastním neblahým zkušenostem s „ženskejma definitivně skončil". Jeho jízlivost a hulvátství může trumfnout snad jen jeho povolání – Božíček pracuje ve vesnici jako hrobník. Eliška má ovšem na chlapy také momentálně spadeno, takže si rozhodně nenechá nic líbit... (Cinemart)

(více)

Videa (3)

Trailer

Recenze (606)

Tetsuo 

všechny recenze uživatele

Film z alternativního vesmíru, kde vesnice vypadá tak, jak by to chtěli lidé z velkoměsta. Není to urážející jako Ženy v pokušení a Muži v naději, které se nám snažili nabulíkovat, že promiskuita je naprosto fajn a přijatelná pro všechny,Bezva ženská na krku dokonce překvapí starosvětskou cudností. Ale celý tento film je zbaven stopy reality, pouze na to jde jiným směrem než předchozí snímky stejného produkčního týmu. __________ Romantická komedie je v zásadě velkoměstský žánr - jeho přesazení na vesnici ukazuje, že romantiku v Česku nedovedeme ukotvit v každodenní současnosti, ale jenom v iluzivním prostoru dětských vzpomínek, jak to asi mohlo vypadat kdysi dávno, ale prakticky nikdy nevypadalo. ___________ Jinak další český film do sbírky, který mezi líčí ideální páry tak, že si postarší muži vybírají výrazně mladší ženy a bere se to bezpříznakově jako norma (Vetchý/Langmajer-Hřebíčková 13-17 let; Postránecký-Boudová 25 let). Naopak progresivní je zobrazení lesbického páru, nad jehož existencí se už žádná postava vůbec nepozastavuje jako nad něčím nenormálním. ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Tomuhle filmu budu říkat partnerák ! Je to přesně ten typ filmu, který těžce pracující, nevolící národ potřebuje, aby si odvfrknul, zasmál se a získal příjemný pocit z lehkosti bytí na této roztomilé planetě. Partnerák proto, že je v něm humor, který dokáže rozesmát jak holky, tak kluky. Některé dialogy jsou založeny třeba jen na dvou slovech (první dialogovka mezi Eliškou a Božíškem ), ale jsou to neskutečně trefný a vtipný dvousloví a pokud nemá scéna vtip, tak má pohodu a příjemnou atmosféru, do který s přehledem zapadne i romantická linka, které je tak akorát, aby nebyla podbízivá, kýčová, ale na druhou stranu, aby tam ta láska byla k zastižení. V záplavě dramat a thrillerů, který míří ve stále větším množství do kin je tohle jedinej film široko daleko, který udělá příjemně. Hodně vydařenej je i casting. Petra je i po porodu stále krásná ženská, která se do role Elišky hodí, no a sparťanská hvězda z činoherňáku rozdává sympatie v každým záběru. I vedlejšky jse povedlý, za všechny bych zmínil Mirka Táborskýho, který když na plátně rozbalí ten svůj velko úsměv , tak už jenom tímhle tím jediným činem ti tvaruje rty do písmenka u a to samý dělá celý film, vytvaruje ti rty do písmkenka u a tobě je milý spoluobčane a spoluobčanko díky filmu alespoň na chvíli zase fajn na světě . ()

Reklama

genetique 

všechny recenze uživatele

Všeobecne predstavuje tento snímok málo vídanú aplikáciu starých hollywoodských postupov na české dedinské prostredie. Na dedinskom prostredí sa väčšinou nakrúcajú úplné paródie alebo sociálne drámy, no Vejdělek a spol. postupujú presne podľa amerických schém pre generickú romantickú komédiu, či ako hovoria za veľkou mlákou, rom-com. Jediná úmyselná zmena oproti zámorskej učebnici spočíva v tom, že zrušili hollywoodsky „lesk“ - a namiesto limuzín a súkromných tryskáčov použili zablátené gumáky. To všetko by ani tak nevadilo, ako nápad to znie fajn, realizácia sa však minula účinkom. Tvorcovia pokračujú v kopírovaní aj po obsahovej stránke. Miestami to funguje, ale je to celé len mechanicky zasadené, presne vypočítané a skopírované z iných filmov, bez pôvodných nápadov a bez nejakej vlastnej, originálnej identity. 55% ()

dopitak 

všechny recenze uživatele

Takže pánové tvůrci, hned dvě boty v úvodu: tohle prostě není normální reakce ženský, která se dozví o nevěře a nemanželském dítěti, navíc to Petra zahrála fakt hrozně. A když už ji ty dvě buchty dovezly kamsi daleko od Prahy do vsi, nikdy by jí nevykoply na návsi a hned neodfrčely. Buď by zůstaly, protože by se prostě chtěly "podívat", a když už by snad přeci jen musely jet, zastavily by jí přímo před OÚ. Jinak ale docela dobrý, až na tu rychlou Božíčkovu přeměnu. Takže čtyři, protože to šlo docela slušně. Jo a Petře příště lepší malování, takhle vypadala hrozně. ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Mohl bych si trošku stěžovat na lehký filmový náběh do Kameňákova nebo Babovřesek tím pozitivním přístupem ke všemu, kterým se film prezentuje. Jenže ono mi při sledování tohoto filmu bylo tak strašně pěkně, že by byla škoda ho takhle jednou větou sejmout do průměru. Ondra Vetchej totiž opět předvedl skvělou roli a Petra Hřebíčková ho svojí vytříbenou postavou suprově doplňuje. K tomu i ostatní předvádějí skvělé karikatury a dobrosrdečnou náladu tak filmu zvedají stále výš. Z kina jsem tak šel s úsměvem na blbečka a nepřešlo mně to ani druhej den. Až takový na mě měl tento film vliv. ()

Galerie (23)

Zajímavosti (26)

  • Starosta Bouda (Miroslav Táborský) říká učitelce Vomáčkové (Petra Hřebíčková), že kominík Štětka (Ondřej Malý) je velitelem místních dobrovolných hasičů. Při pálení čarodějnic má ale označení velitele (tři zlaté hvězdičky na náramenících) právě starosta Bouda. (Pelidor)
  • Když Eliška (Petra Hřebíčková) vstane, není namalovaná. Dveře pokoje jsou zatarasené skříní, kterou nemůže odsunout. Následně vyleze ven oknem, aby si došla přes zahradu zpět do domu na záchod. V tuto chvíli je vidět, že má na obličeji make-up. (Neumetel_kovovy)

Reklama

Reklama