Reklama

Reklama

Michael McCauley žije spokojeně nudný rodinný život bez jakýchkoliv výkyvů. Prodává pojištění, s rodinou žije za městem, a do práce a zpátky dojíždí pravidelným vlakem. Každý den, už deset let, co odešel od policie. Dnešní den se moc nepovedl a stejně jako vždycky nastupuje do vlaku a těší se domů. Zdraví známé průvodčí i známé tváře. Dveře se zavřou, vlak se rozjede z nádraží a nic ještě nenasvědčuje tomu, že tahle cesta bude úplně jiná a že postava Liama Neesona si během ní sáhne na dno fyzických i psychických sil. Po chvilce jízdy si k němu přisedne atraktivní žena (Vera Farmiga) a položí mu jednoduchou, trochu znepokojující otázku: „Co jste za člověka?” Pod vlivem jejího osobního kouzla i obálky s penězi se Michael nechá vtáhnout do zvláštní a smrtící hry. Musí ve vlaku najít někoho, kdo tam nepatří. Když neuspěje, přijde o rodinu, pokud uspěje, dostane odměnu. Odmítnutí se nebere jako odpověď. Vlak uhání, tajemný vládce hry sleduje každý jeho krok a vzdálenost do cílové stanice se krátí. Než zastaví, šílená situace ve vlaku se promění v horečnaté pátrání, rvačky a střelbu. Je to hra nebo promyšlený zločin? Kdo je tajemný cizinec ve vlaku a proč ho má najít? (Bontonfilm)

(více)

Videa (11)

Trailer 4

Recenze (497)

3DD!3 

všechny recenze uživatele

Překvapuje mě proč Jaume Collet-Serra vybírá tyhle špatné scénáře a pak z nich s Neesonem křešou něco jakž takž koukatelného. V podstatě jde o slabší verzi NON-STOP, kdy začátek flirtuje s Hitchcockovskou zápletkou a pak se zvrhává nelogickými uličkami až k přepálenému akčnímu finále. Sem tam se to vytasí se zajímavým nápadem, na druhou stranu to celé působí strašně uměle a digitálně. Bañosova hudba je ovšem výborná. ()

Kaka 

všechny recenze uživatele

Neeson je sice pořád držák, ale v Commuterovi působí, že už toho má plné zuby. Jeho hrdina se sice trochu adaptoval situaci, tedy již to není ten neochvějný stroj na zabíjení jako v Taken, ale udýchaný 60ti letý pardál, který má co dělat, aby doklopýtal do divokého digitálního finále. Finále akčního thrilleru, který je posledním zvratem ukrutně předvídatelný, nicméně v jednotlivých slepencích momentek má slušné grády a jednu dvě opravdu dramatické a nápadité scény. Serra si evidentně jeden pořád to svoje a trilogii drží na vyšším standartu, než tomu bylo u Liama třeba v těžce degresivní Taken trilogy. I tak je toho ale už potřetí celkem dost a zatímco z kraje se obstojně daří budovat napětí a Vera Farmiga působí v těch femme fatale 5ti minutách jako zjevení z jiné planety, přehoupnutím do druhé poloviny se už vaří z vody. Ke konci pak jen na scénu poslušně přiskáčou ty zdánlivě nenápadné postavy, aby rozsekly scénáristické utrpení. Dá se to zmáknout, protože prostředí vlaku je jedndoduše atraktivní prostředí, to by Steven Seagal mohl vyprávět. ()

Reklama

Fr 

všechny recenze uživatele

„VE VLAKU JE NĚKDO CIZÍ. STAČÍ HO NAJÍT. NIC VÍC...“ /// Liam Nesson a jeho Poirotovskej případ. Teda jakože pátrá a moc mu to chvilku nevodsejpá. Ovšem na rozdíl od Hercula umí použít nejen pěsti, ale i kytaru… Jedno je jistý – nemá cenu to všechno moc řešit. Logika je totiž nepřítelem nejen scénáristů, ale hlavně diváků. A čím víc budete hnidopišit, tím hůř pro všechny. Neeson překonává všechny Willisovi rekordy nesmrtelnosti… no a co…kdo by ho chtěl vidět chcípnout ve vlaku, že? /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Mám na starost územní plán. 2.) Do práce vlakem. Z práce vlakem… a je to nuda... 3.) Thx za titule „samo133“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE * NAPĚTÍ * ()

predators 

všechny recenze uživatele

2 a 4 jsou 3...jednoduchá matematika v případě nejnovějšího vlakového krimi thrilleru s Liamem Nisonem v hlavní roli. První půle je docela nuda, pobíhání z jednoho vagonu do druhého, moc se toho neděje,no druhá půle pěkně graduje, přibude akce a puzzle s tajemným svědkem začne dávat smysl. Někdy však nad některými "výmysly" zůstává rozum stát a tak tu máme mrůměr. ()

Lucasion 

všechny recenze uživatele

Po Taken (2008), Unknown (2011) a Non-Stop (2014) jsem očekával další thriller od stále stejných tvůrců. Ovšem Commuter už nefunguje. I když je Liam Neeson stále stejný řízek jako před deseti lety, tak scénář už je tolikrát propíraný, že už to není ani terno, ani zábava. Prakticky stejný koktejl už tu byl minimálně tři filmy a Cizinec ve vlaku už nemá smysl táhnout stále stejný vzorec. Navíc i když je to nepředviděné, tak divák tuší jak se příběh bude vyvíjet. Náznaky finále jsou tu zjevné. Je hezký vidět Veru a Patricka v jednom filmu od Conjuring. Taky vidět Sama Neilla. Ale ani oblíbený Patrick Wilson tu nezmůže víc, než na průměrný film. Vykolejení vlaku je navíc otřesný cgi a přehnaný skok Neesona je jak ze špatného filmu. Docela jsem se těšil, ale tenhle vzorek je už prostě vyčpělý. (50 %) ()

Galerie (108)

Zajímavosti (15)

  • Když Michael (Liam Neeson) na začátku filmu prochází nádražím Grand Central Terminal, tak můžeme vidět plakát k filmu Paddington 2 (2018). (BMW12)
  • Michael (Liam Neeson) vo filme používa pištoľ SIG-Sauer P226. Členovia jednotky SWAT majú karabíny M4A1. Ostrelovač v závere používa pušku HK417. (ČSFD)
  • Na konci filmu, když projede vlak zatáčkou a vykolejí, je Mike (Liam Neeson) po uvolnění řetězu a nárazu vlaku vymrštěn a naskočí na přední část posledního vagonu. Poté ale trosky vlaku (jeden vagon) spadnou za poslední vagon, tedy za zadní část, kde je Mike, ten však naskočil na přední část. Už když je zachráněn spolucestujícím, je vidět, jako by šlo o konec vagonu (dle směru pohybu pozadí). (marcel5)

Reklama

Reklama