Režie:
Deon TaylorScénář:
Deon TaylorKamera:
Dante SpinottiHudba:
Geoff ZanelliHrají:
Paula Patton, Omar Epps, Roselyn Sanchez, Laz Alonso, Missi Pyle, William Fichtner, Dawn Olivieri, Luke Goss, Claude Duhamel, Scott Anthony Leet, Jeanne Young (více)VOD (1)
Obsahy(1)
Brea (Paula Patton) nemá zrovna šťastný den, a to i přesto, že má narozeniny. V práci jí nejen ukradli článek, na kterém pracovala několik měsíců, ale dokonce dostala i výpověď. Náladu by jí mohl zlepšit až večírek s přáteli, kde to vypadá, že by ji mohl její přítel John (Omar Epps) požádat o ruku. Ten ji překvapí tím, že jí následující den věnuje auto, které sám renovoval, a naplánuje jim výlet do Casa Velas do firemní vily jeho přítele. Při zastávce na čerpací stanici dojde k incidentu mezi místními motorkáři a Johnem. Od této chvíle bude mít John hodně omezený prostor k tomu, aby požádal Breu o ruku. (PROCESOR)
(více)Videa (1)
Recenze (31)
Béčkový thriller, handicapovaný naivitou a chabou režií (nepravděpodobné situace, hloupé momenty, nezvládnutí některých napínavých scén). Paula Patton jako producentka a hlavní hvězda chce v žánrovém bijáku poukázat na problém human traffickingu s podtónem girl-power hrdinství, ale vybrala si pro to silně nevhodnou filmařskou crew. ()
Několik odstínů černé vs. strašlivě zlí bílí padouši na motorkách. Ani jsem si nemusel zjišťovat, jakou má režisér barvu. Ale budiž. Nebylo to nic co by se nedalo přežít. A ani by mi nevadilo, že se jedná o stokrát recyklovanou historku, kdy se tzv. obyčejní lidé postaví profesionálním grázlům. Průšvih je, že je tady takový počet mimózních momentů, že se to prostě nedalo přehlédnout. Za všechny bych zmínil prolomení hesla na telefonu. Navíc stejně jako v mnoha jiných případech jsou i tady záporáci za úplné dementy, které by umlátilo batole chodítkem, což vyniklo o to víc, že ani klaďasové nebyli zrovna geniální. Co se filmu nedá upřít je solidní tempo a koukatelná Paula Patton, ale to je málo i na průměr. 35% ()
Je až pozoruhodný, jak slušně se Traffik ze začátku rozběhne. Kamera snese áčkový měřítka, hlavní hrdinka je docela 🔥 a thrilleroví mazáci Fichtner s Gossem jsou sympatickej benefit. Ambice a slibnost to ale schytaj s první akcí, co sice neuráží, ale spolehlivě nudí. I tak bezkonkurenčně nejlepší Taylor. ()
Dle traileru jsem čekal skvělý film - americký kinohit. A jak už to bývá, když se člověk na něco těší, stojí to za starou bačkoru. Černá Brea se provokativně natřásá na benzínce, aby upoutala pozornost chlápků na motorkách. No a samozřejmě vznikne konflikt. Ale musíme ji chápat, v práci měla špatné dny, protože ji podrazil jak kolega, tak její nadřízený. A tak, když je její kariéra v troskách, musí ukázat, že má ještě rafinovanou frndu... Podprůměrný, zbytečný film! ()
Obchod s lidmi solidně kvete i v béčkové kategorii. A tak doporučuji, aby k tomuto thrilleru bylo přistupováno bez velkých ambicí. Nechybělo ale mnoho a film by byl více kritikou veleben, dokonce by existovala reálná šance na povýšení do áčkové kategorie. Díky poněkud diletantské režii se tak nestalo. Casting na vyšší mety rozhodně měl. Paula Patton v hlavní roli nemá daleko do vizuálně podobně disponované Halle Berry a cast kolem ní je více než zdatný. Námět se inspiroval skutečnými událostmi. Do filmu ale neproniklo intenzivní napětí, které by diváka účinně dokázalo sevřít a ještě dlouho po skončení filmu mu působilo neklidné stavy, ačkoliv je téma hodně znepokojivé. To se prostě nestalo. Ani technická realizace filmu není špičková. Vliv nižšího rozpočtu je znát. Pokud ale kupříkladu chci strávit večer ve společnosti thrilleru, co má na pořadu dne obchodování se ženami, gang hnusáků, co je odchytává, a sympatickou žurnalistku, která to nenechá jen tak, je volba přímo ideální. Základní atributy pro thriller to má, občas to zahraje na temnou notečku a dojde i na nějaký ten dějový zvrat. Ve své kategorii se jedná o kvalitně vyvedenou záležitost, která by si zasloužila lepší režijní ošetření. Režisér Deon Taylor zatím ještě nezískal kredit mimořádně kreativního režiséra. Paula Patton a spol. však svede uprostřed nočních lesních scenérií příslušně nevyzpytatelnou bitvu o přežití. 9/10 ()
Galerie (13)
Zajímavosti (2)
- Když Brea (Paula Patton) odesílá e-mailem fotky obětí, zasílá přímo soubory fotek, zatímco si vyfotila jen galerii z druhého telefonu. (griph)
- Natáčelo se v Sacramentu (Kalifornie, USA). (griph)
Reklama