Režie:
Petr ZelenkaScénář:
Petr ZelenkaKamera:
Alexander ŠurkalaHudba:
Jan PonocnýHrají:
Klára Melíšková, Hynek Čermák, Václav Neužil ml., Tereza Ramba, Marek Adamczyk, Miroslav Krobot, Martin Myšička, Pavla Beretová, Berenika Kohoutová (více)Epizody(12)
-
Jiří Arch (E01)
-
Studio B (E02)
-
Budování mediálního obrazu (E03)
-
Vulgarismy (E04)
-
Ženské zbraně (E05)
-
Supervizor (E06)
-
Černý prodej filmů (E07)
-
Ceny Františka Filipovského (E08)
-
Inzerát (E09)
-
Monitoring (E10)
-
Destrukce (E11)
-
Poslední dabing (E12)
Obsahy(1)
Komediální seriál Petra Zelenky vychází ze stejnojmenné divadelní hry, kterou režisér a scenárista napsal pro Dejvické divadlo. V komediálním seriálu začíná příběh o malém dabingovém studiu ZERO smrtí jeho majitele, režiséra Archa, Evina manžela. Zneuznaná herečka Eva (Klára Melíšková) studio po svém muži zdědí. Její ambicí je přetvořit jej v úspěšný a respektovaný podnik, což je pro ni zároveň způsob, jak si tak trochu vyrovnat účty s osudem. Studioví technici Pavel (Václav Neužil) i Karel (Hynek Čermák) jí v tom nezištně pomáhají, motivováni tajnou láskou jak k ní, tak k profesi samotné. Aby dostali bankovní úvěr na modernizaci studia, rozhodne se Eva přijmout syna bankovního ředitele Davida (Marek Adamczyk) a také Karlovu promiskuitní sestru Ladu (Tereza Voříšková). Studio ZERO ale především potřebuje sehnat nového kmenového režiséra. Angažují sice schopného, ale neurotického a agresivního Jandu (Miroslav Krobot). Herci začínají díky Jandovým metodám práci ve studiu odmítat a dabování se z nouze ujmou samotní technici. Firma jde ke dnu. Eva se cpe koktejlem „fejkových“ prášků, které jí dodává její přítelkyně Lenka (Pavla Beretová), a vrhá se do ponižujících vztahů. Nakonec, když mají být studio a pozemek, na kterém stojí, prodány developerům, se Pavel s Karlem rozhodnou, že se nevzdají jen tak snadno… (Česká televize)
(více)Videa (2)
Recenze (214)
Dvanáctidílný maraton v ostravském Minikině na jeden zátah od bránicí cukajícího rozjezdu až do nahořklého finále. A byla to náramná podívaná, Petr Zelenka opět zabodoval a spolu se schopnými dramaturgy rozehrál vtipnou partii plnou zajímavých figurek. Klára Melíšková s Hynkem Čermákem to táhnou za jeden provaz, na Terezu Voříškovou se zase dobře kouká, Miroslav Krobot je ukrutný démon, Martin Myšička tam má snad nejlepší (a nejsmutnější) part ze všech a František Filipovský je borec i po smrti. Smetanu však s přehledem slíznul Kapitán Filcka a já už se nemůžu dočkat, s čím ten úžasný pošuk Zelenka přijde příště. ()
Ze začátku to vypadalo tak nadějně, i vesměs všichni herci mi byli sympatičtí a když se na chvíli objevil Krobot a pak zas utekl, tak jsem ocenil návrat v posledním díle "Čekali jste, že budu nasranej?" Zasmál jsem se jak naposledy snad u 6. dílu, pak šla úroven hodně dolů. Samozřejmě se mi hodně líbila Voříšková, z Čermáka možná zbytečně udělali hnupa a to závěrečné dejme tomu dojemné vysvětlení proč to vlastně všechno dělal příliš neospravedlnilo, to jak moc velkého hnupa. Naopak mi tam vůbec neseděla paní Melíšková a přestože je to jinak docela hezká ženská, tak tady bud strašně přehrávala, nebo neumí hrát, vůbec mi neseděla její postava nebo to jak vystupovala. Také různé dějové vsuvky byli strašně zvláštní... dabování filcek nebo těch prdů, to byly i na mě tak nechutné díla, že vůbec nechápu co to tam dělalo. Nebo v závěru útok na dvojčata v Americe? Z jakého důvodu to tam bylo? Bud to kvůli sledovanosti strašně rychle ucvakli a tvůrci nemohli dotáhnout své myšlenky do konce, nebo fakt dohromady lepili neuvěřitelné ptákoviny. ()
Opravdu výtečně zahrané postavy mě bavily, spoustě vtipů i absurdních situací jsem se zasmál a řemeslně nebylo co vytýkat. Jenže né a né se do svérázného chodu dabingového studia zažrat, protože povedené díly střídaly takové divné a samotné téma, zasazení ani prostředí mě vlastně dvakrát nezaujaly a nezdály se mi atraktivní natolik, abych se k nim nadšeně vracel (aspoň ne bez mírného přemlouvání). Když postupně komediální epizodky přepouštěly otěže těm hořkosladce či vypjatě dramatickým, výše zmíněné problémy i pocity zůstaly. 7/10 ()
Lepší nadprůměr. Kazí to nevýrazné postavy (obzvláště Voříšková je herecké poleno a její postava nepřináší žádnou přidanou hodnotu) a nudný děj. Ve srovnání s Mostem, Čtyřmi hvězdami nebo Okresním přeborem Dabing Street bledne, ale koukatelné to je :). Na rozdíl od výše zmíněných seriálů se ale na Dabing Street znovu dívat nikdy nebudu. ()
Toľko vychvaľovaný Miroslav Krobot mi ako herec konečne sadol a bavil najviac z celého obsadenia. Škoda, že mal tak málo priestoru. Naopak Tereza Ramba pôsobí ako diváčka, ktorá na ČT vyhrala súťaž a mohla si tak zahrať jednu z postáv. Celú dobu bola ako päsť na oko. Za naozaj vydarené diely sa dajú považovať len ten o dabovaní poľského animáku a návšteva Viktora Preisse. Inak trapno humor nehumor. Zápletky minimálne pracujúce s potenciálom prostredia dabingového štúdia. Len vzťahové šolichanie, bez ohľadu na kulisy. Nuda, nuda, filcky a zasa nuda. ()
Galerie (143)
Zajímavosti (38)
- V závěrečných titulcích zazní skladba „Breakfast“ od K's Choice. (danielsaf2)
- Seriál byl vytvořen na motivy divadelní hry Dabing Street (2014). (TomasSlach)
- V závěrečných titulcích zazní skladba „Running On The Spot “ od The Jam. (danielsaf2)
Reklama