Recenze (1 543)
Klec (2019) (TV film)
*CVRK-CVRK*, ty kundo.
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Současnému publiku stačí uboze málo, streamovací platformy to ví a kinematografie nám tak umírá před očima v přímém přenosu. Dneska si se synem pustíme Master & Commander od Weira a na tuhle sračku raději zepomeneme.
Stovky bobrů (2022)
Taková chlupatá bobří pičovinka na jedno zkouknutí. Kratší stopáž by asi byla víc šik. Ale ty pole dance námluvy koželuhovy dcery cením, ty byly top.
Godzilla Minus One (2023)
Ty vole, nevim. Takovej buzz a hype kolem toho, já půl roku nasranej, že to nedávaj nikde v kinech okolo a když už si to nakonec pokoutně ukořistím, tak je z toho akorát jen mrzení. Vlastně ani nevím, co jsem od toho čekal. Starý Godzille od Hondy to nesahá ani po šourek, ty nový fláky z Hollywoodu jsou pro jinou cílovku a tohle asi mělo být někde mezi. Akorát je to spíš nuda a celá ta dramatizace okolo ústředních postav je víceméně na facku. Ty tři berte s rezervou, je to spíš slabší.
Zimní prázdniny (2023)
Alexander Payne je zpět ve vrcholné formě! Dokonalá směs hořkých radostí v komorním kabátku. Pidlovokej Giamatti je tu na Oscara, ale co já o tom vlastně vím, že jo. Já jdu jenom kolem a skvěle se bavím. Tohle bude v letošní topce, dám za to levý varle.
Kdyby radši hořelo (2022)
Taková ta vesnická člověčinka. Krobot výbornej.
Šógun (2024) (seriál)
Tak tak dokoukána první sezóna, víc toho asi nepotřebuju. Zdarec!
Království Planeta opic (2024)
Popravdě, tohle jsem nečekal. Návrat po sedmi letech od završení novodobé opičí trilogie, navíc s novým autorským týmem a dějovým posunem o pár generací kupředu, to nemůže klapnout. To bude jenom ždímačka značky pro dvanáctileté kluky. Hovno. Od začátku do konce totální nářez, audiovizuální hostina jak z partesu, skvěle napsané a hlavně plnotučné dobrodružství bez mezer či hluchým míst. Něco takového už jsem v kině dlouho neviděl. Opulentností bych to přirovnal ke druhému Avatarovi, jenže u něj jsem po 120 minutách usnul (v kinosále!) a nic si z něj nepamatuju. Je až neuvěřitelné s jakou razancí do toho Wes Ball šlápnul a já už teď jenom natěšeně vyhlížím pokračování. [kino Luna, s Jonášem]
Ten, co slaví každý den (2024)
Moje děvče je tak trochu blázen do bajkování a tak mě vytáhlo na tenhle dokument. A fajn to bylo, žádné pohmožděniny ani trhliny, nic jsem si nezlomil ani neutrhl a dobře se bavil. Tohle bajkování si nechám líbit.
Občanská válka (2024)
Když sever válčí s jihem a zem jde do války, tak nabij foťák filmem a vyraz tam taky! 📷 Krásná studie na téma "co by kdyby" s plíživým odérem smrti na každým kroku (benzinka, Jesse Plemons!). A jako nečekaný bonus totální military porno ve Washingtonu. Tohle se Garlandovi povedlo.