Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Pochoutkový nebo hermelínový? Sníst, co si člověk nadrobil? Zabalit? Lenka (Eliška Křenková) přijede do Prahy za svým chlapcem, ale hned z kraje romantické večeře od něj dostane nehoráznou nabídku, kterou nemůže řešit jinak než útěkem. Ostatně útěky jsou pro Lenku typické, jak se postupně ukáže. Poslední spoj domů ujede před nosem, další pojede až ráno, co celou noc v Praze? Kousek od nádraží Lenka narazí na Nonstop lahůdky a rozhodne se uklidnit jídlem, což je pro ni taky typické. Postarší majitel Lahůdek Karel (Miroslav Krobot) taky vypadá, že má nějaký problém. A zatímco Lenka svoje problémy řešit neumí, ty cizí řeší okamžitě. (Česká televize)

(více)

Recenze (116)

Tosim 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Tak samozřejmě, vyprávění je stylizované na to, aby se několik postav během jedné noci potkalo a všechno mezi nimi postupně vygradovalo. Pokud hledáte skutečný život (a otázka, nakolik jde ve filmu zobrazit ještě nebyla zodpovězena), jděte jinam. Pokud chcete chytré dialogy, bravurní herce a příběh, který někam směřuje, jste zde správně. 70%. ()

honajz2 

všechny recenze uživatele

Na české seriály/minisérie/televizní filmy (nevím, co přesně je tohle, ale i ) už dlouhou dobu nekoukám, takže jsem úplně opomenul ta slavnější díla z poslední doby (jako třeba Klec nebo MOST!) a upřímně toho ani nelituji. K tomuhle jsem se ale nějakou náhodou přece jenom dostal a dost mě to teda zklamalo. Hodinu a 20 minut sledujeme několik nesympatických lidí, co se potulují po okolí Ortenova náměstí (jo, btw, celé se to opět odehrává v Praze, jak jinak) a vedou dialogy, které jsou nejenom nudné, ale taky působí strašně nerealisticky. Neznám nikoho, kdo by si takhle mezi sebou povídal a to se většinu dne objevuji ve společnosti dalších lidí. Humor to má hloupý, herecky je to nevýrazné, scénář má v sobě až moc nahodilých situací, postavy jsou odfláknuté a víme o nich jenom to nejzákladnější (a u některých dokonce nevíme vůbec nic, třeba o revizorovi víme jenom to, že je revizor), děj to taky prakticky nemá žádný a je tam jeden zvrat, který je celkem poměrně rychle odhadnutelný, tak já nevím, co by se mi na tom mělo líbit. Jako jo, nějaké zakončení to mělo, dokonce nebylo tak blbé (ale snad jenom v rámci toho, co se tam mezitím dělo - a co jsem si všiml, scénář psal Tomáš Pavlíček, takže hurá, konečně se naučil nějak zakončovat filmy, i když i tak to není žádná sláva), ale jinak fakt nevím. Navíc je to celé nepromyšlené - odehrálo se to během jedné noci. ne? To tam nikdo nebyl unavený, nikdo se nechtěl jít vyspat? Všichni tu noc procházeli v pohodě, jako by spali běžně přes den. A jak mohli mít ten revizor neustále štěstí na tu Lenku? Ale to už jsem teda u těch náhod. Celkově je to prostě nepovedené, nemůžu si pomoct. Mít to 40 minut, tak bych se možná přemohl a dal slabé 2*, ale tohle jako náměť na skoro hodinu a půl? Už takhle se to táhlo. Btw, teď si tady čtu komentáře a prý to má připomínat Kaurismäkiho. S čímž tedy rozhodně nesouhlasím, Kaurismäkiho filmy o něčem jsou a dialogy v nich jsou uvěřitelné, navíc se vlečou pomaleji a přitom poutavěji, tohle má k jakémukoli jeho filmu dost daleko. 1* ()

Reklama

zette 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Misty jsem mel pocit, ze se divam na Kaurismakiho v ceskem prostredi a s nasimi herci. Podobne zfilmovanych pribehu, kdy se vsechny postavy protnou, jsem jiz videl nekolik. Ono to muze pusobit uz moc sroubovane, ale na divaka to vesmes zapusobi... Minimalne postavu revizora bych vypustil. Krobot si hraje porad to svoje, ale me bavi. Dobre natoceno, dobre zahrano. Kdyby mel Hrebejk cich na scenare, je dnes minimalne u nas za hvezdu, jakou byl pred dvaceti lety... ()

P_Soar 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Zatím těžko nacházím slova - takovou pecku bych opravdu nečekal, i když už minulý díl série byl dobrý. Skvělý scénář, pointa, dialogy, vývoj postav...všichni herci ve svých rolích výborní. Hodně lidí se v tom myslím poznalo. Nejlepší Hřebejkův film...o parník! Je to však především zásluha autora scénáře a také režiséra Tomáše Pavlíčka, který umí napsat ikonické scény jako třeba tu u pumpy, které se divákovi vryjí hluboko do paměti. Téma tápajících a hledajících lidských bytostí (což je koneckonců snad každý z nás) umí vyjádřit brilantně se skutečným porozuměním. To stejné se mu podařilo i v jeho Chatě na prodej natočené rok před touto lahůdkou. ()

Kunderion 

všechny recenze uživatele

Pochoutkovej salát v nočních hodinách? Lahůdky jako nonstop? Asi bych takovej salát nepozřel... kdo v noční hodinu podobnej salát, aby byl čerstvej, vyrobí? Noční nonstop, to bych viděl akorát tak na dršťkovou nebo klobásku, případně na nějakej zbytek od poledního menu, nějakou hotovku. Což je základní problém - uvěřitelnost takovýhohle "majonézovýho" podnikatelskýho plánu. Další neuvěřitelností je brněnskej alternativní hudebník Kyšperský coby pražskej tramvajovej revizor. Celý to nakonec zachraňuje duo Krobot-Křenková, v jejich podání je příběh uvěřitelnej (akorát nechápu, co takový dívčí mládě, kterým je Eliška-Lenka, vidí na tom obtloustlým seladonovi, kterýho zpodobňuje Jan Strejcovský? to je taky na hranici uvěřitelnosti)... jo a ještě bezdomovec Bambušek. Ten je přesněj - zřejmě má Tomáš život bez domova dobře odkoukanej... ()

Galerie (41)

Zajímavosti (5)

  • „Já tyhle klasické chlebíčky nemám ráda! Jedině vajíčkový, ten můžu. Byla to pro mě trošku výzva se jimi cpát, a ještě ke všemu ve tři ráno,“  prohlásila Eliška Křenková o scéně z lahůdek. (Duoscop)
  • Natáčení probíhalo v pražských Nuslích. (Duoscop)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno