Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Stalo je jednou, že se v pekle uklízelo. Čerti se jen hemžili, ale protože si k práci neuměli šikovně zajít, navzájem si překáželi a klopýtali jeden přes druhého, prostě hotový blázinec. Toho zmatku využili dva mladí čerti, kteří schválně ještě víc při uklízení překáželi. A pak se to stalo. Jeden zakopl, padl na druhého a oba povalili kotel s hříšnou duší. Toho využila hříšná duše. Rozběhla se k otevřené bráně, kterou zrovna staří čerti větrali a než se kdo nadál, byla pryč. Bylo zle. Luciper se rozhodl pro trest – čerti musí jít na svět a každý přivést do pekla jednu hříšnou duši. Pak jim bude odpuštěno. (Cinemart)

(více)

Videa (5)

Trailer 1

Recenze (194)

higuain 

všechny recenze uživatele

Líbí se mi, jak Zděnda umí hned v úvodních titulcích pochválit svojí vlastní práci ("...po čertech hezkou pohádku"). Opravdu skromný tvůrce, jen co je pravda. Na jeho obranu je ale nutno uznat, že se mu tentokrát opravdu povedlo natočit pohádku, kterou lze (s lehce přivřenými oči) nazvat hezkou. Má to pohodovou atmosféru, sem tam slušný vtipy, sympatický čerty a pěknou Saru. A obejde se to i bez znásilněných koček. Nejlepší Troškův film od Princezny ze mlejna 2 (což ale v tak mizerný konkurenci není žádná pochvala). ()

Jaro.Krafcik 

všechny recenze uživatele

Troškové čertoviny alebo aj troškoviny. Ako rozprávka celkom v pohode. Trápne dvojzmysly a nevtipné spievanie ale nepotešili. Čerti boli ale vydarení. Ale určite lepšie ako take babovresky 3. Záverom Troška zlomil svoje filmové neúspechy a za prostredie v ktorom sa natáčalo by sa nehanbil takmer žiaden režisér. Na Český film sa to dalo. 3* ()

Reklama

Djoker 

všechny recenze uživatele

Bohužel jsem si až moc živě představil, jak si Troška s Kališem navzájem honili ocasy po tom, co vymysleli závěrečný double twist, který může ohromit maximálně děti ze školky, takže hodnocení držím při zemi. Troška možná mnoho diváků překvapil, když upozadil některé jeho otravné trademarky, ale pokud není schopný nabídnout sympatické postavy a herce bez nutnosti jejich předabování, tak se z podprůměru už nikdy nevyhrabe. ()

Fr 

všechny recenze uživatele

„OD TOHO TADY JSOU ČERTI, ABY TROPILI ČERTOVINY…“ /// Čerti, všemocná láska, hříšná pokušení, dobro a zlo. Peklo – tomu Heřmánkovu chtělo by se podobat, bohužel Karlos Dobrý (i když z něj nemívám dobrej pocit) jeho úrovně nedosahuje. Pak čerti v podstatě zavražděj flanďáka - (říkám si, ty vole, tak to bude drsný!)… naštěstí tady netrapí žádnej Gott, zlo je zlý a chamtivý a dobro… no to si svoji cestu najde. Obsazení je celkem přesný (i ten Prachař jako ztřeštěnej čert mě nakonec přestal iritovat) a jestli ještě v dnešní době parchanti koukaj na filmový pohádky… tak je to hlavně pro ně. Fakt rozumná Troškovina! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Mám dojem, jakoby byla moje dcera jediná mladá holka na světě. 2.) Mám dojem, jakoby byla moje holka jediná mladá holka na světě. 3.) Zjistím, že i čerti můžou nosit štěstí. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ * ()

Stanislaus 

všechny recenze uživatele

Troškovi se tentokrát podařilo umírnit svůj extravagantní styl - jeho postavy nejsou tak ukvičené a nadmíru nesympatické, scénář, byť lehce předvídatelný, není úplně pitomý a snímek zobrazuje v kladném slova smyslu českou krajinu a folklór. Maličko to Troškovi uklouzávalo u postav čertů v jejich čertí podobě a u zbloudilé duše, nicméně to bohatě vynahradili Oldřich Navrátil s Karlem Dobrým. Ústřední zamilovaná dvojice byla spíše nevýrazná, nicméně neurazila. V rámci svého žánru spíše průměrný, avšak v Troškově filmografii nadprůměrný filmařský kousek, na který se dá v klidu podívat, aniž by člověka pálily oči a IQ mu klesalo rychlostí blesku. ()

Galerie (51)

Zajímavosti (17)

  • Při televizní premiéře v průběhu velikončních svátků 2019 vidělo pohádku téměř 1 300 000 diváků na obrazovkách televize Prima ve dvou uvedeních. (zdeny99)
  • Ve filmu si Marek Valášek zahrál malou roli chasníka, který se jmenuje Datel. Pod stejným jménem, respektive přezdívkou, vystupuje i na YouTube. (SONY_)

Reklama

Reklama