Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Lauře Marsové se dostalo neobvyklého paranormálního daru, o který však rozhodně nestojí. Z nevysvětlitelných důvodů je schopna vidět svět očima sériového vraha, před nímž se třese celá Amerika. S pomocí policejního detektiva se ho mladá žena pokouší zastavit... (oficiální text distributora)

Videa (1)

Trailer

Recenze (23)

charge 

všechny recenze uživatele

Námět, ve kterym ženská vidí telepaticky očima vraha býval možná v 78. roce originální, přestože byl třeba pozdější Záblesk ve tmě o něco zdařilejší, na celovečerní film je to ovšem sakra málo, ještě k tomu se z 80% zabývá buznovským fotografováním kýčovitých ženských aktů, o to horší že prvotřídních anorektiček, s produkcí prvnotřídních buzerantů, ochomejtajících se okolo hlavní hrdinky, když navíc přihlídnu k tomu, že snímek nemá v podstatě žádnou pointu, vidim to skoro na odpad. 10% ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Slovo paranormální se ve filmu většinou vyjímá. Ne ale když se to natočí debilně a klasicky staromilsky po Americku. Do toho hraje céčková hudba plná neuvěřitelnýho napětí a lidi se chovají jak blázni. Oči Laury Marsové jsem měl opravdu problém dokoukat. Nápad by možná byl, ale myslel jsem chvílemi, že z toho napětí zhebnu nudou. ()

Reklama

nash. 

všechny recenze uživatele

Příběh postavený na několika dobrých nápadech, které byly později společně i jednotlivě recyklovány v řadě televizních filmů, zatím nikdy se však nedočkaly výrazněji vydařeného zpracování. A to bohužel platí i o Kershnerově filmu. Chybí mu pořádné napětí, švih i uvěřitelnost a to i v případě, že divák přistoupí na hru o očích Lauřiných. Navíc jde o film, který dost brutálně poznamenal zub času. Bez mučení přiznám, že jsem nostalgickou reprízu občas neustál a popohnal rychloposuvem. ()

BoredSeal 

všechny recenze uživatele

Áčková vyvražďovačka nasáklá duchem 70. let s kreditem Johna Carpentera jako jednoho ze scénáristů, bohužel tomu chybí nějaké skutečné napětí a chvílemi má při smrtelně vážně míněných dialozích nezáživných charakterů cynický divák spíš chuť prskat smíchy (jedna z těch chvílí je při úvodním songu Barbary Streisandové, který je textově úplně mimo). Přiznám se, kdyby film nenabídl zajímavou sondu do profesního života fotografů, nesnažil se o sociální komentář na téma vydělávání prachů sexem anebo násilím a nenabízel scény z amerického velkoměsta 70. let, asi bych hvězdu ubral. ()

choze 

všechny recenze uživatele

Oči sice sympaticky pokukují po giallu (hrdinka umělkyně svědkem vraždy, stylové kvartýry...), ale scénář čtyř scenáristů v čele s Carpenterem (!) je uondaný a prost jakéhokoli napětí, vraždy jsou nudné, konec přitažený za vlasy a přitom zoufale nepřekvapivý a jak je Faye krásná, tak tu hraje nepěkně melodramaticky. Škoda, že to nedostal do pracek de Palma. ()

Galerie (45)

Reklama

Reklama