Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Charismatický cynik Karel Král (Jiří Langmajer), trochu šovinista a sarkastický sympaťák, na kterého ženy letí, je šéfredaktorem časopisu Playboy. Jednoho dne jeho nezávazný způsob života utrží hned několik ran. Dostane výpověď kvůli průšvihům a poklesu prodejnosti časopisu, bývalá manželka a dcera (Andrea Hoffmannová a Sara Sandeva) ho opět naštvou, neznámá žena mu nabourá auto a na jeho místo je dosazena pohledná mladá šéfredaktorka Leona (Táňa Pauhofová). Karel vyřeší problémy po chlapsku – společně s nejlepším kamarádem Čestmírem (Matěj Hádek) se opije a v dobrodružné noci si přeje, aby se stal ženou, protože „ženský to mají v životě mnohem jednodušší a on je na tom kvůli nim bídně.“  Ráno Karel zjistí, že následkem noční alkoholické „jízdy“ a zásahem vědmy Zoltany (Pavla Tomicová) se stal ženou (Anna Polívková). Ovšem pouze fyzicky. Karel se jako Karla musí vyrovnat nejen s novým vzhledem, ale hlavně se naučit fungovat v ženském těle a zjistit, zda to mají ženy opravdu snazší? (Cinemart)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (503)

Snorlax 

všechny recenze uživatele

Polívková je celý tatínek, dobře hraje, má otřesné sykavky a bohužel je na něj i neskutečně podobná. Ta fyzická podoba na otce by měla snižovat účinek mnoha scén založených na ženskosti hlavní postavy. Překvapivě tomu tak není, vítězí schopnost komediálním talentem přebýt všechny handicapy. Langmajer snad neumí špatně zahrát. takže herecky je film velmi zdařilý. Režie je sice nenápadná, ale přesto vedená pevnou rukou. Vzhledem k marasmu, v němž se poslední dekádu, tedy spíše tři, nachází česká komedie, lze za zdařilý považovat i scénář. Po čem muži touží není žádný přelomový snímek, ale nevyznívá trapně a v každém případě je to film pro líné letní odpoledne, který minimálně vykouzlí úsměv na tváři a navodí pohodovou náladu. ()

InJo 

všechny recenze uživatele

Jako nenáročná oddechovka pro TV by mě to asi nijak neuráželo, ale skutečnost, že takovéhle rádoby uvědomělé gender blbiny, které se snaží být vtipné za každou cenu (a přitom skoro všechno v nich je těžké klišé), v současnosti patří mezi nejúspěšnější tuzemské kinohity, mě nepřestává iritovat. Co se týče žánrových filmů (v tomto případě romantické komedie), snažíme se tvářit hrozně světově, ale jsme stále sto let za opicemi. Btw vlastně nechápu, proč se to jmenuje Po čem muži touží, když se zde řeší primárně ženy a jejich touhy, problémy, způsoby uvažování apod. 40 % ()

Reklama

Djoker 

všechny recenze uživatele

Havlík se jevil jako slušný talent, ale slepenec buranských scének, který dal dohromady s krávou Třeštíkovou, ho posílá zpátky do šedého průměru, který skutečně nikoho nezajímá. Zábavný je pouze macho rozjezd s Langmajerem. Poté už přichází dlouhé a nelogické pasáže, které ostentativně popírají realitu. ()

Lucasion 

všechny recenze uživatele

Upřímně si nepamatuji, kdy jsem naposledy koukal na českou scénu. Nakonec musím uznat, že jsem se docela bavil. Langmajer je k sežrání a svého šovinistu zahrál parádně. Mě to upřímně bavilo od začátku do konce. Samozřejmě, je to už mnohokrát omílané téma. Ale to mi vlastně nevadilo. Některé témata baví pokaždé a právě rozdíly mezi mužem a ženou je nevyčerpatelné téma. Jen škoda, že film nešel víc do hloubky, je pravda že potenciál je tu vlastně obrovský. Což by vlastně z filmu udělalo psychologické drama a ne komedii s happy endem. Takže za mě pohoda. (50 %) ()

Tosim 

všechny recenze uživatele

V podstatě plagiát. Vtipné místy, vývoj postav dost jednoduchý, herci v pohodě, nejlepší byla, jako už obyčejně, Anna Polívková. Přemýšlel jsem nad Bábovkami (kniha je megabestseller) a tak jsem si říkal, že se podívám, jak si Havlík a Třeštíková ten romkom (fuj, to je hrozný termín) vlastně představují. Nic moc, no. Klasický český výrobek tohoto typu s kadencí jednoho product placementu za minutu. ()

Galerie (27)

Zajímavosti (16)

  • Režisér o nápadu na film prohlásil, že vznikl z prosté nostalgie po filmech jako Na hromnice o den více (1993) nebo Tootsie (1982) a chtěl si něco podobného vyzkoušet. [Zdroj: deník Metro] (hippyman)
  • Herečky „pomučili“ maskéři ve scénách, které zná důvěrně každá žena – při aplikacích pleťové masky. Naštěstí se jim nepodařilo vyděsit režiséra, takže mohl štáb po několika nočních frekvencích slavnostně zaklapnout poslední klapku. (Zdroj: CinemArt)

Související novinky

Reklama

Reklama