Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Charismatický cynik Karel Král (Jiří Langmajer), trochu šovinista a sarkastický sympaťák, na kterého ženy letí, je šéfredaktorem časopisu Playboy. Jednoho dne jeho nezávazný způsob života utrží hned několik ran. Dostane výpověď kvůli průšvihům a poklesu prodejnosti časopisu, bývalá manželka a dcera (Andrea Hoffmannová a Sara Sandeva) ho opět naštvou, neznámá žena mu nabourá auto a na jeho místo je dosazena pohledná mladá šéfredaktorka Leona (Táňa Pauhofová). Karel vyřeší problémy po chlapsku – společně s nejlepším kamarádem Čestmírem (Matěj Hádek) se opije a v dobrodružné noci si přeje, aby se stal ženou, protože „ženský to mají v životě mnohem jednodušší a on je na tom kvůli nim bídně.“  Ráno Karel zjistí, že následkem noční alkoholické „jízdy“ a zásahem vědmy Zoltany (Pavla Tomicová) se stal ženou (Anna Polívková). Ovšem pouze fyzicky. Karel se jako Karla musí vyrovnat nejen s novým vzhledem, ale hlavně se naučit fungovat v ženském těle a zjistit, zda to mají ženy opravdu snazší? (Cinemart)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (503)

Tetsuo odpad!

všechny recenze uživatele

Na to už fakt skoro není slov. Totální everyday patriarchy bullshit každou půlminutu. Polovina jakože vtipů pointovaná větami "To nemůžeš pochopit, protože jsi chlap/jsi ženská". ________ Svět, ve kterém v časopise Playboy nemají HR oddělení a na recepci může ze dne na den pracovat kdokoli, s kým ani nikdo nepodepsal smlouvu; film, kde se finální Noc talentů odehrává ve dne; svět, v němž majitel časopisu je větší šupák než vyhozený šéfredaktor; mediální prostředí, kde úplně neschopný blbec dostává novinářské ceny; fantasmagorie, v níž údajný feminista okouzluje ženy neustálým "mainsplainingem", což je přesně to, co by dělat neměl. __________ Film, co vypadá, jako by ho napsal Michal Viewegh po mrtvici (viz slavný sloupek, kdy se proměnil ve svou ženu a pak si sahal na prsa a do kalhotek), ale napsali ho Radka Třeštíková a Rudolf Havlík po opici nebo lobotomii. Ani Po čem ženy touží s Gibsonem nebyl žádný zázrak, ale aspoň nějak držel scenáristicky pohromadě. Tento film drží asi jako pochroumaná záda Jiřího Langmajera a má inteligenci Dominiky Myslivcové. ________ Chcete-li to ve zkratce: Je to podobná romantická komedie jako Mechanický pomeranč. Čiré utrpení. ()

Spiker01 

všechny recenze uživatele

Jedna z dalších totálně nenáročných českých výplachových komedií. V tomto specifickém subžánru je určitě s čím porovnávat a musím dodat, že se tenhle film rozhodopádně řadí mezi ty lepší. Samozřejmě, že většina vtipů uhodí na první signální a product placement tu je již tradičně do očí bijící, ale bavil jsem se a občas se i zasmál, jen ten Langmajer tu mohl být více. Cílovka je tedy přesně daná, ten zbytek si raději může pustit “Po čem touží ženy” s Melem Gibsonem. ()

Reklama

NinadeL 

všechny recenze uživatele

Havlík a Třeštíková společně napsali českou kopii Po čem ženy touží, ve které před 20 lety lámal rekordy videopůjčoven Mel Gibson. Zatímco jeho první dva filmy byly vysloveným překvapením, tady už začínám o Havlíkově originalitě pochybovat. Po čem muži touží se sice zdá být čistou žánrovkou, která stojí na proměně Anny Polívkové v Jiřího Langmajera (a naopak). O mnoho víc ale nenabízí, všechny ostatní postavy a situace kolem Anny jsou ploché, černobílé, nezajímavé. A Anna sice hlavní roli ustojí, geny má skvělé až k Budilovi, ale lepší materiál bychom jí skutečně přáli nad všechny malé české romkomy. ()

InJo 

všechny recenze uživatele

Jako nenáročná oddechovka pro TV by mě to asi nijak neuráželo, ale skutečnost, že takovéhle rádoby uvědomělé gender blbiny, které se snaží být vtipné za každou cenu (a přitom skoro všechno v nich je těžké klišé), v současnosti patří mezi nejúspěšnější tuzemské kinohity, mě nepřestává iritovat. Co se týče žánrových filmů (v tomto případě romantické komedie), snažíme se tvářit hrozně světově, ale jsme stále sto let za opicemi. Btw vlastně nechápu, proč se to jmenuje Po čem muži touží, když se zde řeší primárně ženy a jejich touhy, problémy, způsoby uvažování apod. 40 % ()

Lukrecie odpad!

všechny recenze uživatele

Nepříjemný, hysterický, bulvár prvního kalibru už i ve filmu, šovinistický, přehraný a přehnaný, uhádaný - za celou dobu tam normálně nepromluvěj, negativní, samý nadávky, povrchní, tupý, blbý, ubohý, tohle fakt není komedie, přátelé! Nezasmála jsem se ani jednou, je to spíše k pláči! Jen potvrzuje, kam český film spěje, bohužel.....scénáristická krize se prohlubuje..... A to jsem si myslela, že nejhlubšího dna jsme se již dotkli s Věčně tvá nevěrná, tak pravděpodobně ještě ne... Svou hrubostí, hulvátskostí a nelidskostí mi připomíná odpadovou Slíbenou princeznu.... Ale vlastně dobře, toto je pouze vrchol ledovce, který ukazuje stav společnosti a filmu především. ()

Galerie (27)

Zajímavosti (16)

  • Když přijede Karel (Jiří Langmajer) ke gymnáziu, je vidět, že auto není vůbec poškozené, i když ho o scénu před tím nabourá jiné auto do boku u řidiče. (Stanley619)
  • Za Jiřího Langmajera sice při filmové autohavárii zaskočil kaskadér, ale neminulo ho prolézání okénkem nabouraného auta, a společně s Jiřím Havelkou pak v jiné scéně  „na vlastní kůži“ zinscenovali filmovou rvačku. (Zdroj: CinemArt)
  • Čestmír (Matěj Hádek) s Karlem (Jiří Langmajer) rádi chodí na pivo a v tomto zvyku pokračují i po Karlově přeměně. Ve scénách v hospodě však herci měli v půllitrech nealkoholické pivo. (Zdroj: CinemArt)

Související novinky

Reklama

Reklama