Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Charismatický cynik Karel Král (Jiří Langmajer), trochu šovinista a sarkastický sympaťák, na kterého ženy letí, je šéfredaktorem časopisu Playboy. Jednoho dne jeho nezávazný způsob života utrží hned několik ran. Dostane výpověď kvůli průšvihům a poklesu prodejnosti časopisu, bývalá manželka a dcera (Andrea Hoffmannová a Sara Sandeva) ho opět naštvou, neznámá žena mu nabourá auto a na jeho místo je dosazena pohledná mladá šéfredaktorka Leona (Táňa Pauhofová). Karel vyřeší problémy po chlapsku – společně s nejlepším kamarádem Čestmírem (Matěj Hádek) se opije a v dobrodružné noci si přeje, aby se stal ženou, protože „ženský to mají v životě mnohem jednodušší a on je na tom kvůli nim bídně.“  Ráno Karel zjistí, že následkem noční alkoholické „jízdy“ a zásahem vědmy Zoltany (Pavla Tomicová) se stal ženou (Anna Polívková). Ovšem pouze fyzicky. Karel se jako Karla musí vyrovnat nejen s novým vzhledem, ale hlavně se naučit fungovat v ženském těle a zjistit, zda to mají ženy opravdu snazší? (Cinemart)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (503)

GeusX 

všechny recenze uživatele

Příjemné komediální překvapení na české scéně. Komedie na téma, které není nikterak originální, průběh děje je až banálně jasný a již bylo vícekráte ve světové kinematografii v různých podobách zpracováno. Jirka Langmajer hraje se svou šibalskou elegancí, Anička Polívková komediální role umí. Místy je to až groteska. Výše sympatií k hlavním přestavitelům a komediantnosti Polívkové bude zřejmě rozhodovat, zda se u filmu pobavíte či na film plivnete. Čeští filmaři si na nějaké "utajování" produt placementu nehrají a tak je zde jedna jedna reklama za druhou. Když už nám ji cpou, tak alespoň, že onu propagaci nějkterých značek, převrátili na druhou a využili ji i do povedeného vtipu. Abych zůstal na zemi, musím přiznat, že mne nepochybně ovlivnilo sledování filmu v plném kinosále, kde nejedna divačka (ženského publika byla většina) nemohla smíchy zastavit a smích je nakažlivý, to je známá věc :) Česká komedie v zaplněném českém kině je vždy větší zážitek. Sám jsem zvědav, jak na mne zapůsobí film v intimitě obýváku. 75% ()

castor 

všechny recenze uživatele

Začne to živým televizním přenosem, který ukončí ostřejší výměna názorů. Právě ta stojí zatrpklého Don Juana místo šéfredaktora pánského časopisu. Vymění ho sympatická, ovšem nezkušená slečna, cynickému šovinistovi navíc jiná ženská, ano, opět ženská, vzápětí nabourá auto, peklo ze života mu dělá i bývalá manželka a vlastně i dcera, jeho mučení ženskými postavami tak ukončí až ocitnutí se v těle opačného pohlaví. Scénář v konfliktu muži versus ženy spoléhá na nejprovařenější klišé, nic nového nebo snad hlubšího absolutně nepřinese. To je potřeba podotknout a zdůraznit. Včetně umělého navozování genderových soubojů. Prostě chlapi koukají na fotbal a chlastají u toho pivo, ženské řeší šminky, jsou neurotické a hledají alespoň trochu normálního chlapa. Na druhou stranu při nízkém očekávání jde o snesitelný kus, u kterého se divák necítí hloupě. Celé to drží poměrně slušně pohromadě, tempo není zlé a divák musí ocenit nejprve solidního Jiřího Langmajera a posléze výtečnou Annu Polívkovou, která dostane ideální prostor ukázat svůj komediální talent. Například vedle pitvořící se Kláry Issové v Zoufalých ženách je její výkon hodný dvojnásobného uznání. I když vlastně po téhle žánrovce nic nového o tom, po čem vlastně muži touží, nevím. ()

Reklama

Arsenal83 

všechny recenze uživatele

Pokus o českú verziu "Po čom ženy túžia" zlyhal na plnej čiare. Tak v prvom rade Langmajer hrá zase arogantného debila, ale neviem či v jeho prípade ide o herectvo. Ale keď nastúpi na scénu Polívková, tak sa z toho stáva fraška. Nielen, že ma okopčený ksich po tátovi, za čo nemôže a je to veľká smola (ktorá žena by chcela vyzerať ako Polívka?), ale to jej hranie je strašne prehnané, úplny plagiát svojho otca, ale ten hral aspoň v dobrých komédiách. Polívková nemá vlastný ksicht ani štýl. Smutné. Miestami to vyzeralo ako travesty kabaret, len problém je, že ona je fakt ženská... Od odpadu to zachránili dve skutočnosti: 1. (Vraj) bývalá prostitútka Šteflová tu má našťastie len vedľajšiu rolu 2. Pauhofová konečne vo filme neukazovala kozy. Jej najväčší herecký výkon ale zatiaľ stále ostáva dabing Hermiony. ()

Dudek 

všechny recenze uživatele

Jako celovečerní snímek funguje Po čem muží touží docela obstojně. Na rozdíl od většiny českých pop komedií drží pohromadě a je jasné kam směřuje. Herecky je na docela snesitelné úrovni a nese prvky vypravěčství, nikoliv jen křepčení a sledu scén naroubovaných na něco co se tváří jako dějová struktura. Problém je však v samém základu a to docela zásadní. Scénář přináší naprosto zbytečně spoustu berliček a menších scén, které prostě nedávají smysl a zbytečně diváka vytrhávají ze sledování. Větší problém jsou ale postavy, které nejsou nositelem žádné myšlenky, ale jedná se jen o naprosto vyprázdněné amorální charaktery. Navíc pokud je hlavním motorem snímku cosi jako poznání žen, je dost smutné, že se snímek zmůže jen na vykreslení žen jako osob, které nesou životní tíhu světa skrze nutnost vypadat dle předpokladů západního světa a trávit spoustu času líčením a oblékáním. A je to škoda, protože některé věci prostě fungují dobře a jako celek je třeba uznat, že to poměrně dobře odsýpá. ()

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele

Po delší době opravdu příjemná komedie z Česka. Je to trošku na Americký způsob, ale od našinců to působí svěže. Anna Polívková jako nástupkyně svého otce na komediální scéně je solidní. Potěší i Jiří Langmajer, jen škoda, že v kratší roli a mužské oči láká atraktivní Táňa Pauhofová. Má to příjemné tempo, fungující humor i dobré herce, takže spokojenost. 75% ()

Galerie (27)

Zajímavosti (16)

  • Za Jiřího Langmajera sice při filmové autohavárii zaskočil kaskadér, ale neminulo ho prolézání okénkem nabouraného auta, a společně s Jiřím Havelkou pak v jiné scéně  „na vlastní kůži“ zinscenovali filmovou rvačku. (Zdroj: CinemArt)
  • „Bouračku Jiřího Langmajera jsme nejdříve zvažovali natočit trikově. Pak jsme díky panu Antonínu Charouzovi získali dva vozy značky Ford, které jsme mohli reálně nabourat. Po prvním záběru bourání jsme zjistili, že Ford je udělán velmi bezpečně, takže první náraz nebyl na karoserii auta skoro vidět. K radosti režiséra Havlíka jsme tedy mohli scénu, kterou jsme původně zvažovali natočit „na poprvé“, natočit hned třikrát, a tím jsme získali záběry autentické bouračky,“ prozrazuje producentka Dana Voláková. (Zdroj: CinemArt)

Související novinky

Reklama

Reklama