Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Do Dne matek zbývá už jen několik dnů a několik rodin se musí vyrovnat s tím, jak tento velký den letos stráví. Ať už to znamená strávit ho s novou láskou, ztracenou láskou či úplně bez lásky, letošní Den matek se určitě nezapomenutelně zapíše do historie romantických komedií – a na několik dalších desetiletí i do povědomí diváků. Laskavý, starostlivý, vtipný a dojemný – stejně jako matky na celém světě. (Freeman Ent.)

(více)

Videa (28)

Trailer 2

Recenze (142)

WincKruspe 

všechny recenze uživatele

Úplně chápu poselství tohoto filmu. Ale bože můj, takhle mě mozek ještě nebolel. To fyzicky hloupnete. Tvůrcům zřejmě takto promyšlený děj zabral celou pauzu na cigaretu. Nenapadá mě lepší příklad mainstreamového, hollywoodského přesládlého klišé, než je právě tento film. Ale aspoň to obsazení stojí za podívání. ()

marhoul 

všechny recenze uživatele

No to byla kravina! Nevycházím z údivu. Vážně jsem to dokoukala do konce? Nic, jdu na to: snůška žvástů, několik naznačených příběhů, které jsou povrchní, přiblbé, nikam nevedou, nejsou ani úsměvné, ani dojemné, ani snesitelné. Pokud humor je, tak je na úrovni Kameňáku, vrcholem měl být zřejmě Ind v dámském županu... Strašná kravina. Jedna za to, že Hudson konečně zhubla a už ať to nikdy nevidím. ()

Reklama

kingik 

všechny recenze uživatele

V Americe je blaze, tudíž vše pro blaho mamin a jejich dětí. A Svátek scenáristů k tomu. Vypadá to totiž, že by jej scenáristický kvartet potřeboval. Jsou totiž naprosto vyždímaní. Sice jsem očekával přehlídku hysterčení, afektovaných výlevů, slzopudných i močopudných scén, a skutečně se mně toho dostalo měrou vrchovatou, ovšem záhadou je, proč ten scenáristický utrejch musel trvat trýznivé dvě hodiny. Garry Marshall, budiž mu země lehká, dělal vždy nekomplikované sračky, ovšem tohle je ultrasračka. A moc jí nepomáhá ani hvězdné obsazení, nemá totiž jak přijít s něčím, co by nezvládl i herec z telenovely. K mání jsou rozvedené, zadané i bohaté paničky a navrch jeden vdovec. Zpočátku to má vypadat, že mezi postavami není žádná provázanost, ovšem není tomu tak. Osudy postav se postupem času protnou. Ty, co se na začátku neměly rády, se začnou mít rády, ty, co se neznaly, se poznají a tak pořád, až se scenáristický kruh spojí v jeden dokonalý kruh, v němž se rasové a homofobní předsudky hází do koše a lidičky jsou mocinky šťastní, mocinky tolerantní a už je nikdy záchvat hysterie a depresivní stavy nepotkají. A nějak to celé souvisí s blížícím se Svátkem matek. Zdárně jsem nepochopil, proč se film tak jmenuje, když většina děje se odehrává před svátkem a v podstatě s ním ani extra nesouvisí. Film neobsahuje žádný vtip, tedy to, co by se za definici vtipu dalo pokládat. Když se nelze u filmu zabavit, zbývá jen vysoce korektní a naivně vystavěná senilní blbost, kterou neomlouvá ani účast Jennifer Aniston, Julie Roberts a Kate Hudson, ani to, že se jedná o poslední film Garryho Marshalla. Na tomhle počinu vážně není nic zajímavého a zábavného. 2/10 ()

Arsenal83 

všechny recenze uživatele

2 hviezdy, aj tie veľmi slabé. Američania sa nás snažia presvedčiť ako to všetko funguje aj po rozvode, všetci si krásne rozumejú, tolerujú sa. Komu by náhodou vadili homosexuálne páry s adoptovaným dieťaťom, ten je staromódny, veď to je predsa úplne normálne! Režisér podobných nevydarených romantických nezmyslov sa na sklonku života snažil do svojho filmu natlačiť pokiaľ možno čo najviac hollywoodskych hviezd, ktorým to ale nefungovalo. Miestami preafektovaná Aniston, hnusne vyzerajúca Roberts, Hudson bez iskry, Olyphant jak nejaký barón z Havany. Scenár slabučký a vtipy často trápne. Jediný príbeh, ktorý stál za to, bol príbeh Britt Robertson a Jacka Whitehalla. ()

silentname 

všechny recenze uživatele

Nečakal som od filmu moc, ale musím povedať, že to skutočne nepatrí medzi dobré filmy tohto roku. Ako filmovú katastrofu to nevidím, ale problémom filmu je, že podobne ako to už tohto roku skúšali tvorcovia vo filme Anesthesia, nemáme tu jeden, ale hneď niekoľko príbehov, ktoré sa vyvíjajú paralelne a miestami sa jeden s druhým prepoja, alebo niektoré postavy sa poznajú a podobne. Narozdiel však od vyššie spomenutého filmu, tu chýba akákoľvek súdržnosť a hlavne ani jeden z tých príbehov nie je veľmi zaujímavý. Všetko človeku príde ako klišé, ktoré už boli použité v iných filmoch a len sa rozhodli ich niekoľko skombinovať dokopy, aby mali svoj vlastný film. A musím povedať, že to skutočne nefunguje. Sú tu aj dobré scénky a väčšina z nich má v role Jasona Sudeikisa alebo Jacka Whitehalla, ale je to málo na to, aby človek ten film pochválil. Je to miestami až deprimujúce, že tu máme toľko talentovaných a vtipných ľudí, a veľmi málo dobrých momentov, ktoré by stáli za to, alebo by preukázali ich talent. A tak tu máme zbytočne využitých ľudí ako Jennifer Aniston, Juliu Roberts a rovnako aj Britt Robertson. Ak chcete film s veľkým množstvom príbehov, tak si pozrite niečo zaujímavejšie. Ako napríklad vyššie spomenutý film "Anesthesia" alebo pokojne aj rovno Love Actually, ktorý doteraz asi koncept viacerých príbehov zvládol najlepšie. Toto podľa mňa až tak veľmi nemá čím zaujať. A je to škoda. Hodnotenie: C- ()

Galerie (63)

Zajímavosti (5)

  • Natáčanie snímky prebiehalo na viacerých miestach v americkom štáte Georgia a trvalo od 18. augusta 2015 do septembra 2015. (MikaelSVK)
  • Zhruba v polovině filmu sedí Miranda (Julia Roberts) v restauraci, kam za ní přijde Lance (Hector Elizondo), který jí na závěr rozhovoru řekne, že „má teď tu správnou salátovou vidličku“. Jedná se o odkaz na film Pretty Woman (1990), kde si spolu zahráli. (J.A.K.)

Související novinky

Zemřel Garry Marshall, režisér Pretty Woman

Zemřel Garry Marshall, režisér Pretty Woman

20.07.2016

V 81 letech nás opustil filmový a televizní klasik Garry Marshall. Většina z vás ho zná jako režiséra Pretty Woman nebo Deníku princezny, Marshallovi ale dala kariéru hlavně malá obrazovka. Jako… (více)

Reklama

Reklama