Reklama

Reklama

Obsahy(1)

David (C. Dobrý) nikdy nechtěl být policejním informátorem. Chtěl v klidu prodávat drogy a vydělávat velké peníze. Vést bezstarostný život. Chvíli mu to vycházelo, ale pak ho objevil policista z protidrogového Blažek (V. Neužil). Přitlačil ho ke zdi a David neměl na vybranou. Prozradil skoro všechno, co věděl o česko-vietnamském obchodu s pervitinem. Blažek ale chce víc. Chce stálé spojení. Chce se dostat až nahoru, k samotným hlavám mafie. „Malých ryb“ už zatkli spousty. Zavřeli pár varen pervitinu, ale hned vyrostly nové a obchod jel dál. Blažek už toho má dost. Chce vyhrát za každou cenu, i kdyby neměl hrát tak docela podle standardních policejních pravidel. Na oddělení několika lidem nevěří, vlastně věří jen sám sobě, a ještě nezkušené policejní analytičce Petře Vávrové (L. Krobotová). Právě tu si vezme jako partnera na akci, která by měla stoprocentně vyjít, protože tip na ni má přímo od Davida. Ale věci se často odvíjejí jinak, než je pravděpodobné… (Česká televize)

(více)

Recenze (61)

a-ja 

všechny recenze uživatele

Ne... Home video, které točil kdosi s parkinsonem a ještě měl objektiv zamatlaný asi indulonou (je to prostě ´vyblitý´)... No a o zdeformování ksichtů, braných širokáčem, už snad ani nemá cenu se zmiňovat. Zvuk stejně příšerný jako kamera, děsná hudba (ano, včetně závěrečné písně - kromě toho, že je to nuda nehorázná, už mám delší dobu pocit, že nám Mařenka Rottrová, při vší úctě, trochu šišlá)... Nesympatické postavy v nesympatickém prostředí holobytů (jedinou výjimkou z obého jsou Davidovi rodiče, ale ani kvůli chlapáckému tátovi Přemyslu Burešovi nebo policajtovi Martinu Havelkovi další díl nedám). A policejní služebna v kostele? Jestli to má být ´zvláštní´, tak je to teda spíš blbý... Herecké výkony taky žádná sláva, C. Dobrý asi měl zůstat u modelingu a prkenná, hysterická, nesmyslně patetická, zato angažovaná Krobotová v Dejvickém divadle (tam jí to holt s taťkou jde)... A magor s měnícími se vlasy a třemi housenkami (obočí a pod nosem) na ksichtě? Hmm... ()

Siegmund odpad!

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Po víceméně nuceném zhlédnutí prvního dílu, nemám jiné slovo pro hodnocení, než odpad!. Nesmírně mi vadila kamera. Děj mi přišel moc roztříštěný a postavy nevýrazné. Po deseti minutách jsem to chtěl vypnout, ale neustále jsem se utěšoval, že se to (rozuměj děj) určitě rozvine. Jsem zvědav, jak budu tento podivný seriál hodnotit, pokud se vydržím podívat na všech šest dílů. ()

Reklama

castor 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Být drogovým dealerem a zároveň policejním informátorem není zrovna záviděníhodná kombinace. Cyril Dobrý coby lehce arogantní mladík David z česko-vietnamské drogové party, který se ocitne mezi dvěma mlýnskými kameny, by o tom mohl vyprávět. Zatím teda spíš silácky mele do kamery, jak nemalý význam drogy mají, zatímco nám tvůrci postupně představují další hráče. Především ty z protidrogového oddělení, mezi kterými vyčnívá jistý Blažek, který nechce žádné pěšáky, ale samotné velké hlavy téhle dobře fungující mafie. Až nezdravě posedlý polda z týmu věří hlavně nezkušené analytičce (jedna z důležitých postav Dejvického divadla – Lenka Krobotová). Jenže se nejedna věc zvrtne. Troška toho novátorství a snahy pojmout to jinak, ovšem pilot by měl rozhodně vtáhnout víc. Uvidíme. ()

honajz odpad!

všechny recenze uživatele

Mělo mě varovat, že to režíruje Tauš. Jeho nápady se většinou týkají režírování kameramana, ne herců, aby ten tvořil co nejpitomější záběry co nejvíc podobné lacinému home videu z opékání buřtů na zahradě, nejlépe pěkně přesvícené. Jinak příběh to nemělo, a když i moje manželka, která je jinak k české, potažmo české televizní tvorbě velmi vstřícná, prohlásí, že to bylo nějaké divné a o ničem, tak to už je co říct. Možná to měla ČT vysílat na Artu po půlnoci, tam by si to pár příznivců, pro které je seriál určen, našlo. ()

pidla 

všechny recenze uživatele

Lze pochopit, když někteří recenzenti oceňují Taušovu snahu rozvířit zatuchlou hladinu českého televizního rybníka. Méně pochopitelné ale je, když ho považují za novátora. Těžko lze dnes za experiment pokládat to, co Godard, Fellini a další dělali už před 60 lety. Tito obdivovatelé by si měli doplnit vzdělání v oblasti vývoje filmové řeči. Navíc u Tauše je především patrná úporná snaha dělat to za každou cenu a hlavně jinak, šokovat, bez ohledu na realitu, smysl a věrohodnost. Viz laciné a přitom absurdní atrakce typu "sídlo protidrogové centrály v opuštěném kostele". To, že řada tvůrců podobné postupy nepoužívá není dáno tím, že by neměli takovou invenci jako Tauš, ale zkrátka proto, že by jim to připadalo trapné. ()

Galerie (16)

Zajímavosti (1)

  • Dodávka, kterou má v první epizodě René (Miloslav Pecháček) dovézt prekurzory, má polskou poznávací značku GD 4852. V Polsku ale může mít takovouto poznávací značku se šest znaky jen motocykl nebo traktor. (Martin_L)

Reklama

Reklama